Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Elämä perhesurman jälkeen?
30.10.2014 |
Tänään juuri mietin sitä naista sieltä Pomarkusta joka LÖYSI oman miehensä ja kolme tytärtään ammuttuina ulkorakennuksesta v. 2012 että miten tuollaisesta voi koskaan selvitä?
Tai sitä äitiä jonka mies poltti talon ja heidän kaksi lastaan?
Miten nämä ihmiset selviävät ja jatkavat elämäänsä? Mistä se voima tulee? Ei voi käsittää :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Selviämistä saattaa helpottaa että asiaan millään tavalla liittymättömät henkilöt antavat rauhan ja lakkaavat mälläämästä ja vatvomasta asiaa anonyymeillä keskustelupalstoilla.