Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalie

Vierailija
2/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki omalla tavallaan kauniita ja erilaisia keskenään. Minttu omaan makuuni eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ettei yhteistyössä ole huolehdittu kaikille oikean kokoisia liivejä. Mintulla on vääränkokoiset liivit ja Nadjalla niin vääränkokoiset että ihan sattuu katsoakin.

Vierailija
4/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:41"]Jännä ettei yhteistyössä ole huolehdittu kaikille oikean kokoisia liivejä. Mintulla on vääränkokoiset liivit ja Nadjalla niin vääränkokoiset että ihan sattuu katsoakin.
[/quote]

Suurin osa naisista käyttää vääränkokoisia liivejä ja jos ovat saaneet itse sovittaa ja hakea ne liikkeestä x niin lopputulos on tilastojenkin mukaan tämä.

Vierailija
5/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:41"]Jännä ettei yhteistyössä ole huolehdittu kaikille oikean kokoisia liivejä. Mintulla on vääränkokoiset liivit ja Nadjalla niin vääränkokoiset että ihan sattuu katsoakin. [/quote] Suurin osa naisista käyttää vääränkokoisia liivejä ja jos ovat saaneet itse sovittaa ja hakea ne liikkeestä x niin lopputulos on tilastojenkin mukaan tämä.

[/quote]

Mutta todella huonoa mainosta liiveille. Luulen, että firmoillakin on tämä ongelma tiedossa ja se olisi huolehdittu kuntoon.

Vierailija
6/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä van natlie on onnistunut mainostamaan liivejä hyvin, nyt kun luin muittenkin postaukset niin sain ihan erillaisen kuvan liiveistä..

Vierailija
7/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nataliella herranenaika!

Vierailija
8/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalien kuvaaja ainakin rakastaa airbrushiaan. Olisi kiva päästä näkemään käsittelemätön kuva myös :)

Vierailija
9/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tuo Mami gogo on?

Ja miten tuon viimeiset rinnat voivat roikkua noin paljon, huolimatta siitä, että on 26-vuotias ja rintaliivit päällä!

Vierailija
10/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittu 1 pienirintainen ja 2 roikkurintaa. Olisin kaivannut tähän vielä yhden, jolla on ns. Normaalit rinnat. :/

Vierailija
11/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chicago iidalla koska sillä on vaan niin hyvät tissit.

Vierailija
12/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:14"]Valittu 1 pienirintainen ja 2 roikkurintaa. Olisin kaivannut tähän vielä yhden, jolla on ns. Normaalit rinnat. :/
[/quote]
Eli millaiset? Itse pidän ei-normaaleina jotain tubulaarisia ja silikonitissejä. Aika monilla kuitenkin on pienet tai roikkuvat... Ehkä Triumphilla ei tiedetty etukäteen minkä näköiset tissit bloggaajilla on ja tuskin ne sitä niiltä kysyivätkään. Oon mäkin luullut et Nadjalla on pystymmät tissit muiden blogin kuvien ja joidenkin vanhojen bikinikuvien perusteella, näköjään on painovoima sittemmin iskenyt. Eiköhän niin käy monille muillekin, ei ole epänormaalia.

Vierailija
13/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:14"]

Valittu 1 pienirintainen ja 2 roikkurintaa. Olisin kaivannut tähän vielä yhden, jolla on ns. Normaalit rinnat. :/

[/quote]

Jos tuolla Nadjalla olisi ollut oikean kokoiset liivit, niin olisi näyttänyt ihan hyviltä "normaaleilta" rinnoilta :)

Vierailija
14/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs Pipsan postaukseen linkki?

Vierailija
15/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:14"]Valittu 1 pienirintainen ja 2 roikkurintaa. Olisin kaivannut tähän vielä yhden, jolla on ns. Normaalit rinnat. :/ [/quote] Eli millaiset? Itse pidän ei-normaaleina jotain tubulaarisia ja silikonitissejä. Aika monilla kuitenkin on pienet tai roikkuvat... Ehkä Triumphilla ei tiedetty etukäteen minkä näköiset tissit bloggaajilla on ja tuskin ne sitä niiltä kysyivätkään. Oon mäkin luullut et Nadjalla on pystymmät tissit muiden blogin kuvien ja joidenkin vanhojen bikinikuvien perusteella, näköjään on painovoima sittemmin iskenyt. Eiköhän niin käy monille muillekin, ei ole epänormaalia.

[/quote]

no itselläni on ainakin normaalit rinnat, c kuppi, terhakat ja pyöreät. Ei roiku mistään. Ja varmaan monella muullakin naisella on. Ihan ilman silikonia.