Masturboitko kuukautistenkin aikana?
Jos masturboit niin miten?
Itselläni on aina kuukautisten aikaan niin kipeä maha, etten vois kuvitellakani tekeväni mitään siihen liittyvääkään. O_o
Kommentit (20)
Särkyy kipulääkettä ja kuumapussia.
Itsetyydytykseen sopii vessan käsihana.
Suihkulla masturboin. Suihkutan vettä klotorikseen. Uskon myös, että vuoto loppuu nopeammin, kun tuon jälkeen valuu ihan hyytymiä.
Miten mahakipu estäisi masturboinnin? Minä masturboin varsinkin silloin, kun särkee päätä tai vatsaa, orgasmi kun on varsin luotettava kipulääke.
Hyi mitä touhua, tulehduskipulääke on oikea hoito kuukautiskipuihin.
Taas provoilija sai kaikki uskomaan että naiset ovat jotain seksihulluja.
Minä masturboin klitorisorgasmin, en koskekkaan vaginaan. Hassua ajatella, että joku kuvittelee minut seksihulluksi, kun en muuten seksistä kauheasti välitä. Iltaisin kuitenkin masturboin orkut ja rentoudun sen jälkeen uneen. Teen sen niin hiljaa ja liikkumatta, ettei unta hakeva miehenikään sitä huomaa.
Keskisormi on paras tuohon tarkoitukseen?
Joskus. Itsellä tosin yleensä se orgasmin supistelu aiheuttaa kohta menkkaramppeja vaikkei äsken olisi ollutkaan.
Ei ole sotkuista puuhaa, kuukuppi pitää veret sisällä ja sen "ulko"/takapuolelta voi hyvin pestä veret pois ennen masturbointia.
Vedän käteen ku en halua veristä pillua
Mä masturboin mieluummin silloin kun ei ole menkkoja
Millä sormella on paras masturboida?
Keskisormi on aika jäätävä ratkaisu.
Keskarilla mennään, terveydeksi vaan. Paras lääke on III-olut.
Käytän kuukautisten aikana pumpattavaa barbaraa. Pumppaan sitä joka reikään.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 01:46"]
Keskarilla mennään, terveydeksi vaan. Paras lääke on III-olut.
[/quote]
Paras lääke, älkää uskoko pervoja runkkareita!
Tietenkin. Silloin vasta panettaakin. Jos tamponi käytössä, se on ihan siistiä hommaa.
Tietenkin. Ihan samallalailla runkkaan kun aina muulloinkin. Klitorista hinkkaan siis.
Kyllä, ja se auttaa kipuihin ja saa myös menkat loppumaan nopeammim.
No big deal.
Klitorisorgasmeja saan itse menkkojen aikaan, se rentouttaa mukavasti kipeää mahaa :)