Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nissä touhutipoissahan ei ollut niitä siittiöitä...

Vierailija
30.10.2014 |

Luotin tutkimukseen touhutipoissa ei ole spermaa/siittiötä ja nyt sitä ollaan pullat uunissa. Ei siinä mitään vaikka raskaus ei ollut suunniteltu niin hyvin toivottu lapsi on.

Meillä siis harrastettiin tasan yhden kerran seksiä koko kierron aikana eikä mies tuolla kerralla lauennut (mies humalassa minä selvinpäin) ja vasta aamulla hoidin käsi/suupelillä miehen laukeamaan eli liian myöhäisestä ulosvetämisestä ei kyse voi olla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sellainen tutkimus on. Kyllä on tiedetty iät ja ajat, että touhutipoistakin voi tulla raskaaksi.

Vierailija
2/6 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota.... Tuo tutkimushan on jo vuosia sitten todettu paikkaansa pitämättömäksi. Miesryhmä on ollut pieni. Osa miehistä erittää siittiöitä koko yhdynnän ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mies ei eritä kyllä. Olemme harrastaneet keskeytettyä yhdyntää ihan meidän ehkäisykeinona jo 13 vuotta. En ole ikinä tullut raskaaksi. 2 lasta on, mutta ne tehtiin tekemällä eli päästettiin spermat sisään. 

Vierailija
4/6 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 07:15"]

Luotin tutkimukseen touhutipoissa ei ole spermaa/siittiötä ja nyt sitä ollaan pullat uunissa. Ei siinä mitään vaikka raskaus ei ollut suunniteltu niin hyvin toivottu lapsi on.

Meillä siis harrastettiin tasan yhden kerran seksiä koko kierron aikana eikä mies tuolla kerralla lauennut (mies humalassa minä selvinpäin) ja vasta aamulla hoidin käsi/suupelillä miehen laukeamaan eli liian myöhäisestä ulosvetämisestä ei kyse voi olla.

[/quote]

No olet ainakin helposti raskautuvaa sorttia, jos 1 kerran suojaamatonta yhdyntää ja siinäkään ei laskenut sisään, mutta pullat uunissa? Anteeksi vain, mutta en usko.

Vierailija
5/6 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies oli humalassa, ei varmaan ollut kontrolli ihan kunnossa.. 

Vierailija
6/6 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 07:42"]

Meidän mies ei eritä kyllä. Olemme harrastaneet keskeytettyä yhdyntää ihan meidän ehkäisykeinona jo 13 vuotta. En ole ikinä tullut raskaaksi. 2 lasta on, mutta ne tehtiin tekemällä eli päästettiin spermat sisään. 

[/quote]

Sun mies ei, mun mies kyllä. 1 lasta tekemällä tehty, 2 touhutipoista.

Juu, ap, aina olen ainakin itse ollut tietoinen, että tipatkin voi jo raskauttaa. Ainahan kondomia pitää alusta loppuun saakka pitää, jos ei muuta ehkäisyä ole, eikä raskaaksi halua tulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän