Mitä tarjottavaa toivot saavasi kyläillessä?
Minulla kahvi/kaakao, kevytmaidolla. Vihaan rasvaton maito + kahvi -yhdistelmää. Sämpylää ja suklainen leivos. Tarjoa nämä niin tulen varmasti toistekin!
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:39"]
Kahvia, kevyt- tai täysmaitoa ja vaihtoehdoksi teetä. En välttämättä odota muuta, mutta olisi toki kiva jos olisi muutakin. Tyylillä ei niin väliä, esim. suklaa, piirakka, pulla, keksit, sämpylät tai vaikka hedelmät ja pähkinät kävisivät (on kiva, jos on otettu huomioon että joku saattaa haluta syödä terveellisesti/kevyesti.)
[/quote]
Luin muuten tuon aloituksen, että "mitä tarjottavaa toivot saavasti tullessasi kahvillle tuttavan luokse tms." ja vastasin sen mukaan. Tosin on sitä teetä, kahvia tai kaakaota kiva saada joka tapauksessa.
Jotain suolaista kahvin kanssa, voileipä kelpaa. Joku suolainen piirakka on ihan parasta. Makeaksi jäätelöä, en kovin paljoa välitä makeista leivonnaisista. Mutta pakko sanoa että vaikka tarjolla olisi laihaa kahvia kera Lidlin sahanpurukeksien, ei se kylässäkäyntiini vaikuttaisi :)
Ihan sama kunhan on jotakin muuta juotavaa kuin kahvia, kun olen niin herkkä kofeiinille.
En kyläile missään, mutta olisin ilahtunut, jos tarjolla olisi vissyä, tuoremehua tai teetä. En juo kahvia enkä lämpimiä juomia muutenkaan . Minäkin tykkäisin vaikka croissantista tai leivästä, johon voi itse laittaa täytteet, kun olen niin valikoiva. En syö lihaa enkä äyriäisiä esimerkiksi.