Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarjottavaa toivot saavasi kyläillessä?

Vierailija
30.10.2014 |

Minulla kahvi/kaakao, kevytmaidolla. Vihaan rasvaton maito + kahvi -yhdistelmää. Sämpylää ja suklainen leivos. Tarjoa nämä niin tulen varmasti toistekin!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyläile missään, mutta olisin ilahtunut, jos tarjolla olisi vissyä, tuoremehua tai teetä. En juo kahvia enkä lämpimiä juomia muutenkaan . Minäkin tykkäisin vaikka croissantista tai leivästä, johon voi itse laittaa täytteet, kun olen niin valikoiva. En syö lihaa enkä äyriäisiä esimerkiksi.

Vierailija
22/24 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:39"]

Kahvia, kevyt- tai täysmaitoa ja vaihtoehdoksi teetä. En välttämättä odota muuta, mutta olisi toki kiva jos olisi muutakin. Tyylillä ei niin väliä, esim. suklaa, piirakka, pulla, keksit, sämpylät tai vaikka hedelmät ja pähkinät kävisivät (on kiva, jos on otettu huomioon että joku saattaa haluta syödä terveellisesti/kevyesti.)

[/quote]

Luin muuten tuon aloituksen, että "mitä tarjottavaa toivot saavasti tullessasi kahvillle tuttavan luokse tms." ja vastasin sen mukaan. Tosin on sitä teetä, kahvia tai kaakaota kiva saada joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain suolaista kahvin kanssa, voileipä kelpaa. Joku suolainen piirakka on ihan parasta. Makeaksi jäätelöä, en kovin paljoa välitä makeista leivonnaisista. Mutta pakko sanoa että vaikka tarjolla olisi laihaa kahvia kera Lidlin sahanpurukeksien, ei se kylässäkäyntiini vaikuttaisi :)

Vierailija
24/24 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kunhan on jotakin muuta juotavaa kuin kahvia, kun olen niin herkkä kofeiinille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi