Kuuluisat elokuvat joita et ole nähnyt?
Pretty Woman, Titanic, Bodyguard nyt ainakin tulee mieleen joita en ole ikinä nähnyt vaikka "kaikki" on ne nähnyt. Mitä kuuluisia elokuvia et ole nähnyt?
Kommentit (87)
Olen melko varma etten ole koskaan katsonut yhtäkään Bond-elokuvaa.
Brokeback mountain. En todellakaan katso mitään venttiilinhaistelu-elokuvia.
Pandoran lipas. Olen halunnut lapsesta asti nähdä sen, mutta ei ole osunut missään kohdalle.
Bohemian Rhapsody, T-I-T-A-N-I-C, matrix, mad max, rambo, tuulen viemää
Kummisetä - elokuvat
Die Hard - elokuvat
Fast and Furious - elokuvat
Kill Bill ja muutkin Tarantinon väkivaltapläjäykset.
Kaikki Tuntemattomat, kaikki Star Warsit, kaikki Potterit, Casablanca
Jacques Tatin elokuvia monet kehuvat, ja itsellänikin löytyy hyllystä kokoelma monsieurin leffoja. Ei ole saanut aikaiseksi.
Kaikista maailman Batman-elokuvista olen nähnyt vain Tim Burtonin leffan vuodelta 1989. Kaikki muut katsomatta. Ehkä sitten joskus, kun innostuu. Sarjakuva-/supersankarileffat eivät ole koskaan paljon kiinnostanneet.
Hirmuinen määrä elokuvia ja televisio-ohjelmia tässä maailmassa ja niin vähän aikaa vuorokaudessa...
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat homolta, joka yrittää kieltää homoutensa itseltään
Woody Allenin kaikki.
En ole katsonut yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Jokainen, joka ei siedä homppelitouhuja on itsekin homppeli. Hiekkalaatikoltako opit tämän taktiikan?
Kummisetä ja tuo aloituksessa mainittu Pretty Woman, Tuulen viemää. Star Wars, LOTR, Tuntematon sotilas ovat sellaisia mistä olen nähnyt vain pätkiä. On niitä varmasti vaikka kuinka paljon muitakin mutta nuo tuli ekana mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Jokainen, joka ei siedä homppelitouhuja on itsekin homppeli. Hiekkalaatikoltako opit tämän taktiikan?
Jungilaista psykologiaa. Ihminen vihaa toisissa ihmisissä sitä, mitä oikeasti inhoaa itsessään.
Suurin osa Pottereista, kaikki Pirates of the Caribbean, Casablanca, Englantilainen potilas. Nämä nyt ainakin on jäänyt katsomatta, varmaan monia, monia muitakin.
Monet jo mainitut on itelläkin jääneet näkemättä. Kuten myös tämä uusin Batman-trilogia jossa on pääosassa Christian Bale. Vertigokin on katsomatta vaikka tuli just telkkarista ja mulla on se myös DVD:nä ollut vuosikaudet.