Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluisat elokuvat joita et ole nähnyt?

Vierailija
16.09.2021 |

Pretty Woman, Titanic, Bodyguard nyt ainakin tulee mieleen joita en ole ikinä nähnyt vaikka "kaikki" on ne nähnyt. Mitä kuuluisia elokuvia et ole nähnyt?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellopeliappelsiini

Notting Hill

Vierailija
62/87 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumujen laituri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen tango Pariisissa.

Vierailija
64/87 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Harold Lloydin leffat

Vierailija
65/87 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacques Demyn Lola

Vierailija
66/87 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on näkemättä. Sanotaan vaikka Ihmemaa Oz.

Vierailija
67/87 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita esim

1. Rita Hayworth - avain pakoon (1994)

2. Kummisetä (1972)

3. Kummisetä osa II (1974)

4. Yön ritari (2008)

5. Pulp Fiction: Tarinoita väkivallasta (1994)

Vierailija
68/87 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psycho

American Graffiti

E. T.

Kaikki Potterit

Citizen Kane

Big Lebowski

Kaikki Alienit

Yksi lensi yli käenpesän

Seitsemän samuraita

The great escape

Wizard of Oz

Osa tietoisesti jätetty katsomatta ja osa on vaan jäänyt.

Vierailija
69/87 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

My darling Clementine. Jonka suomenkielistä nimeä en muista.

Vierailija
70/87 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole nähnyt Bodyguardia enkä Pretty womania.

Vierailija
71/87 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummisetä

Kauriinmetsästäjä

Taksikuski

Vierailija
72/87 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jäänyt katsomatta kaikki Taru sormusten herrasta-, Harry Potter-ja Star wars-elokuvat. Vain joitakin pätkiä olen nähnyt muutamasta Bondista ja Tuntemattomasta sotilaasta.

Vierailija
73/87 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

My darling Clementine. Jonka suomenkielistä nimeä en muista.

Aavikon laki

Vierailija
74/87 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pandoran lipas. Olen halunnut lapsesta asti nähdä sen, mutta ei ole osunut missään kohdalle.

Missään? Onhan se Youtubessa.

Vierailija
75/87 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummisetä

Vierailija
76/87 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä, mitkä nykyään kuuluisia, kun en alaa seuraa mitenkään, eikä nykyelokuvat kiinnosta. Mutta jos nyt mainitsen sellaiset, jotka kuuluisiksi tiedän, niin yhtäkään Tähtien sotaa en ole nähnyt, enkä ainoatakaan Taru sormusten herrasta elokuvaa. Samoin on asianlaita Harry Pottereiden kohdalla. Myöskin kaikki Mission impossiblet vai mitä lienivätkään on kaikki näkemättä, samoin Batman elokuvat (sarjaa kyllä katselin lapsena), kuten myös Pirates of the Caribbean elokuvat.

Myöskään Titanicia en ole nähnyt, siis sitä ysäriversiota, yhden vanhemman version olen kyllä nähnyt.

Bondien katselut taas loppui Brosnanin kauteen, vaikka olisi kyllä saanut loppua jo Mooren viimeiseen. Tämän viimeisimmän jampan (jonka nimeä en juuri nyt muista) Bondeja en ole siis katsonut ainuttakaan.

Vierailija
77/87 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tiedä, mitkä nykyään kuuluisia, kun en alaa seuraa mitenkään, eikä nykyelokuvat kiinnosta. Mutta jos nyt mainitsen sellaiset, jotka kuuluisiksi tiedän, niin yhtäkään Tähtien sotaa en ole nähnyt, enkä ainoatakaan Taru sormusten herrasta elokuvaa. Samoin on asianlaita Harry Pottereiden kohdalla. Myöskin kaikki Mission impossiblet vai mitä lienivätkään on kaikki näkemättä, samoin Batman elokuvat (sarjaa kyllä katselin lapsena), kuten myös Pirates of the Caribbean elokuvat.

Myöskään Titanicia en ole nähnyt, siis sitä ysäriversiota, yhden vanhemman version olen kyllä nähnyt.

Bondien katselut taas loppui Brosnanin kauteen, vaikka olisi kyllä saanut loppua jo Mooren viimeiseen. Tämän viimeisimmän jampan (jonka nimeä en juuri nyt muista) Bondeja en ole siis katsonut ainuttakaan.

Ai niin ja Kummisedätkin on näkemättä. Sellaisesta elokuvasta kuin Avatar tiedän ainoastaan nimen, mutta ei hajuakaan mistä siinä on kyse. Tämä siis tuli esiin, kun tuon kirjoittamani viestin jälkeen vilasin maailman eniten tuottaneiden elokuvien listaa ja kyseinen elokuva näkyi olevan kärjessä.

Myöskin listalla hyvin sijoittuneet Transformers elokuvat ovat minulle täysin tuntemattomia. Lieneekö kyse jostain örkkisankarielokuvista? Katsomatta jäi aikoinaan myös kaikki Terminaattorit.

Niin ja myös uusin Tuntematon on edelleen katsomatta. Poikkeuksena noihin muihin mainitsemiini, niin sen saatan ehkä joskus katsoakin, siis ehkä.

Vierailija
78/87 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matrix

Magnolia

Reservoir dogs

Pulp fiction

Vierailija
79/87 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita esim

1. Rita Hayworth - avain pakoon (1994)

2. Kummisetä (1972)

3. Kummisetä osa II (1974)

4. Yön ritari (2008)

5. Pulp Fiction: Tarinoita väkivallasta (1994)

Suosittelisin katsomaan jokaisen. Itse en ole nähnyt Harry Pottereita lainkaan, en Twilighteja enkä oikein muitakaan "uusia" (minun mielestäni on uusi jos on alle 20 vuotta vanha elokuva). Pitäisi ehkä paikkailla aukkoja sivistyksessäni, mutta noilla mainitsemillani en ainakaan aloita.

Vierailija
80/87 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummisetä-elokuvat

Citizen Kane

Kummisedät kannattaa kyllä katsoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme