Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat ja lääkärit, mitä mieltä olette uudesta Syke ohjelmasta?

Vierailija
29.10.2014 |

Tännän se alkaa! Paljon on mainostettu ohjelmaa ja puhuttu, että olisi hyvinkin todenmukainen ja faktat kunnossa. Itselläni ainakin odotukset korkealla.

Kommentit (814)

Vierailija
1/814 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin kutkuttaa, että mitähän tulee sen yhärihoitsukan ja ensihoitajapojun välille. Tai sen lentokoneessa olleen sairaanhoitajan ja lääkärin välille. Veikkaan, että peitto heiluu ja puolisot tulevat petetyiksi. Terveydenhuoltoalalla työpaikkaromanssit ovat valitettavan yleisiä.

Vierailija
2/814 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millonhan tosiaan tulee joku pettämistilanne, tai työpaikkaromanssi. Ne ovat yleisiä. Mulla itseasiassa seksisuhde meidän osaston ylilääkäriin, eikä kukaan tiedä tästä.

-nuori sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/814 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 23:15"]

Millonhan tosiaan tulee joku pettämistilanne, tai työpaikkaromanssi. Ne ovat yleisiä. Mulla itseasiassa seksisuhde meidän osaston ylilääkäriin, eikä kukaan tiedä tästä.

-nuori sh

[/quote]

Ehkä sun unissasi :D

Vierailija
4/814 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 23:15"]Millonhan tosiaan tulee joku pettämistilanne, tai työpaikkaromanssi. Ne ovat yleisiä. Mulla itseasiassa seksisuhde meidän osaston ylilääkäriin, eikä kukaan tiedä tästä.

-nuori sh
[/quote]

Ei ainakaan se lääkäri.

Vierailija
5/814 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sairaalassa oikeasti noin paljon tuota sutinaa työntekijöiden välillä?

Vierailija
6/814 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 23:18"]

-nuori sh

[/quote]

[/quote]

Kuule. 15 vuotta sairaalassa työskennelleenä voin sanoa että Kauniit ja Rohkeat on pientä niiden suhdekiemuroiden rinnalla. Itsekin joskus niihin mukaan joutuneena (tahtomattani) voi vaan ihmetellä.. Mikään ei enää hätkäytyä ihmissuhteiden saralla.

Vierailija
7/814 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-nuori sh

[/quote]

[/quote]

Sama se mulle on kuka täällä uskoo tai ei :D näin on kuitenkin asia.

Vierailija
8/814 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti oli Teho-Osastoa katsottu tekijätiimissä

Vierailija
9/814 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:04"]

Tuosta puuttui se kaikista keskeisin eli hoitajien pullakahvilla istuminen ja kansliassa juoruilu.

[/quote]

Ai tätä on muillakin osastoilla? Osaston ne harvat mieshoitajat ovat potilaiden seurassa ja naiset istuvat kansliassa "kahvitauolla"? :D

t.depression takia psykiatrisella ollut

Vierailija
10/814 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla on ollut fyysinen suhde työkaverini kanssa, joka on sairaanhoitaja. Ei ne niin tavattomia ole.

- Mieskirurgi 35v

Vierailija
11/814 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 23:24"]

-nuori sh

[/quote]

[/quote]

Kuule. 15 vuotta sairaalassa työskennelleenä voin sanoa että Kauniit ja Rohkeat on pientä niiden suhdekiemuroiden rinnalla. Itsekin joskus niihin mukaan joutuneena (tahtomattani) voi vaan ihmetellä.. Mikään ei enää hätkäytyä ihmissuhteiden saralla.

[/quote]

Kyllä, oma eksänikin on kirurgi mutta eipä se nyt ihan tuollaista sutinaa ole kun annetaan ymmärtää. Töitäkin tehdään vissiin. Ja huvittavaa kun "nuori sh" tulee tänne ylpeilemään kuin olisi joku saavutuskin maata jonkun vanhemman ylilääkärin kanssa.

Vierailija
12/814 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se Iina saa asiakkaakseen nuoren kirurgin. Liikaa musaa mun makuun, Jo alussa ne fiskarssit vaatteita leikatessa ärsytti. Samoin huonosti hapettuva potilas ja ei edes happiviiksiä nenällä. Mutta parempi tuo oli kuin aikaisemmat kotimaiset. Eniten tykkäsin, että Iina hoitsu sanoi omaisille sen jonka itsekin usein haluaisin.

Vierailija
13/814 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tänne yhtäkkiä "kirurgit" ajautuneet kommentoimaan. Miehetkin ;D

Vierailija
14/814 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisin että sille koppavalle kirurgille, ja kuustosen roolihahmolle tulee jotain sutinaa jossakin vaiheessa.

Vierailija
15/814 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti se nuori mieslääkäri :D tiedän yhden just tommosen. Äidilliset tunteet herää kun katselee sen vuorovaikutustilanteita asiakkaiden kanssa

Vierailija
16/814 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 23:46"]

Mua nauratti se nuori mieslääkäri :D tiedän yhden just tommosen. Äidilliset tunteet herää kun katselee sen vuorovaikutustilanteita asiakkaiden kanssa

[/quote]

Todella komea oli ainakin.

Vierailija
17/814 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt ennen tätä ketjua mistä oli kyse, luulin ketjun otsikostakin, että nyt on tarkoitus hakea ammattihenkilöstön mielipiteitä johonkin SOTE-uudistusta vastaavaan hommaan :)

Olen aikoinani ollut hoitajana töissä ja kyllä siellä kaikenlaisia suhteita on lääkäreiden ja hoitajien välillä, miksi ei olisi? Sarjat on aina paskoja, tulkaa kuvaamaan sitä normaalia päivystystä sinne jos realistista kuvaa haluatte. Kukaan ei vaan jaksa katsoa sitä. Tai mene ja tiedä, katsotaanhan BB:akin.

Vierailija
18/814 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vaikutti, että se outo mieskirurgi oli hieman asperger oireinen.

Vierailija
19/814 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 23:15"]Millonhan tosiaan tulee joku pettämistilanne, tai työpaikkaromanssi. Ne ovat yleisiä. Mulla itseasiassa seksisuhde meidän osaston ylilääkäriin, eikä kukaan tiedä tästä.

-nuori sh
[/quote]

Niin, paitsi muut mieslääkärit. Sut laitetaan kiertoon, ennenkuin huomaatkaan.

Vierailija
20/814 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 15:53"]

luulisin että sille koppavalle kirurgille, ja kuustosen roolihahmolle tulee jotain sutinaa jossakin vaiheessa.

[/quote]

Veikkaan myös, että se yh kiksauttaa ensiksi sitä ambulanssipoikaa ja sitten lopulta sitä asperger-kirurgia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi