168cm. paljon on painosi joka käytät m-kokoa?
Paljon painat jos jos/kun käytät koon m vaatteita?
Kommentit (53)
Herranjumala.. Salille jos ei oo lihasta suurin osa teidän painosta vaan läskiä!! Ite oon 175 cm ja painan 56 kg #mallinmitat
Kiloista ei niin väliä, mutta rintavarustukseni takia en ole koskaan mahtunut kokoon M.
70-72 kg. Yläosista usein S-koko sopiva. Reittä ja pyllyä löytyy, vatsaa ei, vyötärö hoikka.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:10"]
70kg, M, joskus jopa S (H&M) tai 38. Tiedän, kukaan ei usko, kuinka paljon painan.
[/quote]
Hei, samis! Tai siis jokunen vuosi sitten oltais oltu samikset :-) Nykyäänhän painan 90kg ja käytän kokoa L-XL...
Muistan jo lapsena, jos joku sukulaistäti tai naapurintäti otti mut syliin, sain aina kuulla miten painan niin paljon ja näytän niin pieneltä. (Eikä oo lihasta...)
Mä painan 80 kg ja vieläkään vanhat M-koon paidat ei ole liian pieniä. No, kaikki läski onkin kerääntynyt perseeseen ja reisiin... #persevä
169cm, 73kg. Paidoissa koko M, alaosassa L.
65-69 kiloa painan ja tuolla välillä käytän vaatteita kokoa M, tai koko 40.
Vielä 10 vuotta sitten samoissa mitoissa kun olin, kaikki vaatteet oli L kokoa (lähinnä H&M). Mulla on edelleen noita L koon paitoja, ovat tosi tiukkoja, vastaavat nykyistä M kokoa.
Painan 67kg. Paidat yleensä kokoa M ja joskus koko L ja alaosat S tai M.
75 kg. Paidat ja takit kokoa M, farkuissa tuumakoko 30-31. Päärynä mikä päärynä.
Painoa 71, mutta riippuu vaatteesta, että sopiiko se M-koko vai ei. Joku ihonmyötäinen teinivaate ei takuulla sovi minulle, mutta aikuisille naisille suunnitellut m-kokoiset vaatteet todennäköisesti sopivat.