HIUSTEN VÄRJÄÄMISESTÄ!
Eli siis.. Minulla on pitkät luonnostaan blondit hiukset. Nyt haluaisin värjätä punaiset! Mutta.. Sitten kun niihin kyllästyy, ja haluan blondit takaisin, niin kuinka vaikeaa on saada se punainen väri pois?
Kommentit (7)
Punainen voi olla vaikeaa hinkuttaa pois, tai siitä saattaa jäädä helposti ne ns. viimeset rippeet tiukasti kiinni jos on värjännyt sillä punaisella useampaan otteeseen. Värinpoistolla nyt ainakin, mutta hellävaraisemmilla keinoilla voi olla hankalampaa. Vaalennuspesulla voisi myös ehkä saada irti.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 16:49"]Punainen voi olla vaikeaa hinkuttaa pois, tai siitä saattaa jäädä helposti ne ns. viimeset rippeet tiukasti kiinni jos on värjännyt sillä punaisella useampaan otteeseen. Värinpoistolla nyt ainakin, mutta hellävaraisemmilla keinoilla voi olla hankalampaa. Vaalennuspesulla voisi myös ehkä saada irti.
[/quote]
tätä juuri pelkääkin, että sinne jää sitä väriä vaikka miten värjäis :/ enkä kuitenkaan hirveitä haluais maksaa siitä :/ AP
Muista ettet saa enää ikinä "omaa" vaaleaa väriäsi takaisin, vaan värinpoisto vie myös luonnollisen värisi mukanaan.
Punainen pysyy hiuksessa yleensä huonosti, ja saat olla syöttämässä päähäsi lisää väriä n. joka 3-4 pedun yhteydessä.
Punanen haalistuu aika äkkiä. Mä olin pari vuotta punapää ja otin värinpoiston. Hetken päästä vaaleeta väriä, hyvä tuli.
Varaudu siihen, että aina parin pesun jälkeen hiukset ovat oranssit.
Punainen väri lähtee Nizoral-hilseshampoolla ja öljyhoidolla.