Minkä hintaiset kengät on sinusta jo kalliit?
Kommentit (29)
110€ on minun rajani talvikengissä. Muissa sitten se 50€
Omistan 3 converse tennarit n.60-80e hintaisia, vagabond kiilanilkkurit n.80e, vagabond ballerinat 70e, dkny ballerinat (oli pakko saada)119e, vagabond kiilakorkokengät n.60e, , ja ecco työkengät 100e, nahkaiset vedenpitävät vuorelliset talvikengät 80e, asics lenkkarit alennuksesta 60e. Siinäpä kaikki kengät mitä multa löytyy. 100e on semmoinen hintakatto, mutta jos oikeasti löytyy kalliimmat kengät jotka on vaan pakko saada, niin olen valmis maksamaan korkeintaan 150e. Siitä ylöspäin alkaa merkki ja materiaalit maksamaan niin paljon, etten raaski ostaa. N21
Yleensä kenkäni maksavat 50-80 euroa. Minulla on leveä jalkaterä ja toisessa jalassa vielä vaivaisenluu, joten ihan mitä vaan en pysty jaloissa pitämään.
Nyt haaveilen talvisaappaista, jotka maksaisi alennuksen jälkeen n. 120 euroa. En tiedä, raaskinko ostaa...
Halvat kengät ovat alle 35e, kalliit yli 300e. Tällä hetkellä syyskengät maksoi 55e, talvikengät 120e, korkokengät -40% alessa 159e ja juoksukengät 60e -50% alessa... Jalankoko siis 42-43, ja uskokaa tai älkää niin nättejä kenkiä ei noin vaan löydetä.
Ylensä ostan tarjouksista, tärkeintä että on kumipohja ja mukavat jalassa.
Kengät voivat olla hiukan kalliimmat, sitten hankin muut vaatteet kirpparilta. Juoksemista pikälti köyhän elämä.
Minulla on toiseen jalkaterään tehty luuleikkaus ja se kohta on todella arka, kenkä ei saa yhtään painaa eikä hangata sitä kohtaa. Jalan koko on 41, joten kengissä valinnan varaa on todella vähän. Ostan siis ne kengät, mitkä tuntuvat jalassa hyvälle, hinnasta viis. Onneksi Eccon valikoimista löytyy välillä malleja, jotka sopivat ja hintakin on vielä siedettävä.
Yli 150€.