Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pekka pouta varoittelee hotelleista ilman ilmastointia...

Vierailija
12.06.2024 |

Muka niin kuuma Välimerellä ettei pärjää ilman..Pyh. Itse lomailen Kreikassa joka vuosi kuumimpaan aikaan enkä todellakaan käytä mitään ilmastointia. Ihmetyttää ihmiset jotka aina inisee kuumuudesta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa ainoot hotellit ilman ilmastointia löytyä suomesta.

Vierailija
2/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä Keski-Euroopassakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no vaikka on ilmastointi niin ei sitä ole pakko käyttää. Kuluttaa hirveästi sähköä. Inhottavan kylmä nukkua jos ilmastointi päällä, yök

Vierailija
4/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä Keski-Euroopassakin. 

Ja Kanarialla

Vierailija
5/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh.  Mulla on rahaa käydä muulloinkin kun kesällä.  Miksi sinne on ängettävä jos ei oikeasti ole varaa?

Vierailija
6/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Pouta on hyvällä asialla kun varoittaa. +36C alkaa suomalaiselle olla jo kipurajoilla ja nyt menevät lukemat jo tuonkin yli. Tuskin lomasta nauttii kun on liian kuuma, ei saa rahallensa täyttä vastinetta.

Vierailija
7/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks hotelleissa yleensä rakastella koko ajan? Kuka ehtii ilmastointeja ajattelemaan, kun jyystää

maukasta kinkkua!

Vierailija
8/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Suomalaiset pysykää suomessa jos vi..... ette osaa kuin valittaa. 

Vierailija
9/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten olin Sisliassa ja tuntematon nainen samassa huoneessa ja hän sanoi että ei maksa ilmastoinnista niin sanoin että en maksa minäkään vaikka varaa olisi. Hän kyllä tupakoi ja pieni parveke, tulin liikenteestä ja sanoin että et sitten enään tupakoi koska haisee koko huone. 

Vierailija
10/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten olin Sisliassa ja tuntematon nainen samassa huoneessa ja hän sanoi että ei maksa ilmastoinnista niin sanoin että en maksa minäkään vaikka varaa olisi. Hän kyllä tupakoi ja pieni parveke, tulin liikenteestä ja sanoin että et sitten enään tupakoi koska haisee koko huone. 

Lääkkeet? Tuntematon nainen sun huoneessa? What the heck?

Vierailija
11/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet? Tuntematon nainen sun huoneessa? What the heck?

OLen eri, mutta 90-luvulla sai varattua etelänmatkoille nk. puolikkaita paikkoja. Itsekin majoituin kahden viikon reissulle tuntemattoman henkilön kanssa. Sattui mukava huonekaveri kyllä. Enää en moista riskiä ottaisi. Samalla reissulla toiselle naiselle osui ihan seko alkoholisti kaveriksi. Vaihtoikin sitten huonetta, ja meni lisävuoteelle tuttaviensa huoneeseen. 

Vierailija
12/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ajatellaan että lähtisin hotelliin missä ei ole ilmastointia. Lisäksi pelkään että jos se on rikki. Ulkomailla mulla on aina hotellihuone 16 astetta. Sitten voin nauttia helteestä kun pääsen palautumaan viileään.

Vierailija
13/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista ei ikinä haittaa mikään tällainen ulkomailla.  Lämpöä kuin pätsissä, ilmastoimaton hotelli, huijaavat tarjoilijat ravintolassa, 24/7 raikaava bassonjytke rantakadun baareista, täpötäysi uimaranta, uima-altaalta parhaat paikat pyyhkeillä varaavat saksalaiset jne.  Ei haittaa yhtään!111  Mitä te siinä valitatte, tää on ihan unelmaloma!1

Mutta auta armias kun lentokoneeseen päästään niin Finnair saa kuulla kunniansa:  koneessa liian kuuma/liian kylmä, lento lähtee liian aikaisin/liian myöhään, lentoemäntä ei hymyillyt tarpeeksi, laukut tulee hitaasti ja mustikkamehukin on ihan lämmintä ja tyhmää.