Voinko olla raskaana?
Onko mahdollista että olen raskaana, vaikka kuukautiseni ovat alkaneet? Eilen siis alkoi menkat mutta tuli vaan pieni tippa pönttöön kun kävin vessassa. Illalla raas ei tullut yhtään mitään eikä myöskään yöllä.
Tänään tuli taas pönttöön vähän enemmän mutta ei sen jälkeen enää mitään.
Kierto mulla on tosi säännöllinen ja aina ekana päivänä alkaa runsaasti menkat ja jatkuu 4 päivää. Kipujakin aina on mutta nyt ei mitään!
Lasta ollaan yritetty nyt 3kk, mutta ei ole vielä tärpännyt :/ iältäni olen 25 vuotta
Kommentit (15)
Vastaa nyt: oletko lopettanut 3 kk sitten hormonaalisen ehkäisyn?
Toisinsanottuna: Onko kiertosi ollut kemiallinen?
E-pillerit lopetin noin 5kk sitten
AP
Jos on pannut, niin toki on mahdollista olla raskaana
Mekin ollaan yritetty 3kk lasta mutta ei ole tärpännyt vielä :(
Juu pantu on :D mietin vaan, että voiko menkat silti tulla näin vai mistä tää voi johtua.. Ja koska kannattaa tehdä raskaustesti jos mää ei tästä ala
AP
Kyl ne voi tulla silti vaikka olisitkin raskaana. Mäkin tein jo pari testiä koska oli niin oudot menkat eikä kipuja oikeestaan ollenkaan vaikka normaalisti on. Kai voit tehä jo nyt testin jos menkat on myöhässä?
Ei ne markettitestit maksa kuin pari euroa, mikä niiden tekemisessä on niin vaikeaa? Täällä ei kellään ole kristallipalloa.
Joo niin oon kuullutkin että menkat voi tulla vaikka raskaana onkin. Tuntuu vaan niin kummalliselta tää tilanne :D
Täytyy varmaan huomenna ostaa testi jos menkat ei kunnolla ala..
AP
Joo ei täällä kukaan osaa vastata. Tee testi niin ei tarvitse arvailla tulosta. Maksaa jotai 4-5 euroa ja saa ruokakaupasta. Ps. Itse olen joka kerta tiennyt ennen testiä jo että on tärpännyt. Sen vaan tietää.
Voi Luoja! Tee testi äläkä vingu täällä. Ei ole tyhmyydellä rajaa...
Ehkäpä oot, osta testi huomenna ja tuu keromaan. Onnea matkaan, mahdollisuudet ovat hyvät.
Oletko lopettanut E - pillerit?
Kai olet tietoinen ettei niitä syödessä ole kuukautisia?
33kk ON LYHYT AIKA YRITTÄÄ VOI LUOJA
Joillain menee vuosia. Uliuli uhhuhhuh.
Tein eilen illalla testin, joka näytti negatiivistä. Menkat eivät ole vieläkään alkaneet kunnolla, tänään kun olin lenkillä niin tulin vähän vuotoa mutta sitten taas loppui. Tänään kun aamulla kävin pissalla, pissa oli todella oudon väristä..tumman keltaista. Juon jatkuvasti vettä mutta silti pissa on harvoin täysin kirkasta.
Ehkä ne kuukautiset jostain muusta syystä ovat jääneet pois :D Mitään muuta raskauden oireita ei kyllä ole.
AP