Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää lisääntyä holtittomasti jos ei lasten kanssa pärjää?

Vierailija
29.10.2014 |

En ymmärrä. Ja miksi pitää valittaa ettei jaksa erityislasten kanssa mutta ei voi kuitenkaan ottaa apua vastaan? Mikään ei käy, mikään ei onnistu, ei voi ulkoilla koska mutku mutku.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valittaa ettei jaksa olla kotiäiti mutta päivähoito on saatanasta?

Vierailija
2/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä apua saisi, ap. Kerrohan, kun ei ole minulle selvinnyt vielä kymmenessä vuodessa erityislapseni kanssa.

Kyllä lasten kanssa pärjää, mutta se ei poista oikeutta olla välillä väsynyt ja valittaa sitä väsymystä. Minusta minulla on siihen jopa suurempi oikeus kuin sinulla ap hyökätä muita vastaan ja haukkua meitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on söpöi, jaksamista ei voi arvioida ja muut ei auta mua tarpeeks, naapurikaan ei hoitanu eemeli-vilperiä koko päivää vaik pyysin, väitti et töihin piti mennä, paskapuhetta sen puolelta, miksei meit äitejä auteta jne....

Vierailija
4/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lapsen politiikka Suomeenkin

Vierailija
5/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:10"]

Minusta minulla on siihen jopa suurempi oikeus kuin sinulla ap hyökätä muita vastaan ja haukkua meitä.

[/quote]

Kyllä teitä ihan oikeasti saa haukkua.

Vierailija
6/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänet käskee..

Vierailija
7/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei jaksa yhden erityislapsen kanssa, niin miten kuvittelee että jaksaa kuuden erityislapsen kanssa? Tai miksi yrittää jaksaa?
Vai onko se sitä että aina pitää vaan tehdä uusia vauvoja koska vauvat on niin söpöjä?

Vierailija
8/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:10"]

Minusta minulla on siihen jopa suurempi oikeus kuin sinulla ap hyökätä muita vastaan ja haukkua meitä.

[/quote]

Kyllä teitä ihan oikeasti saa haukkua.

[/quote]

Ai saa vai? Velat kumminkin on pyhiä, eikä niitä saa arvostella, saati haukkua? Painu opettelemaan äidin helmoihin käytöstapoja!

Vierailija
9/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:11"]

Lapset on söpöi, jaksamista ei voi arvioida ja muut ei auta mua tarpeeks, naapurikaan ei hoitanu eemeli-vilperiä koko päivää vaik pyysin, väitti et töihin piti mennä, paskapuhetta sen puolelta, miksei meit äitejä auteta jne....

[/quote]

Hei tehkää teinit ittellenne, joku oma sivu, kun tää on vauva-palsta. En minäkään penskana tajunnut millaista vanhemmuus on. Aina välillä se on yhtä helvettiä ja se helpottaa kun siitä saa purkautua. Ihan niin kuin mistä tahansa asiasta. Siten taas toisena hetkenä se on ihanaa ja suurimmaksi osaksi vaan ihan perussettiä. Sama kaava pätee elämäänkin.

Vierailija
10/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy somaleilta.

Vierailija
11/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ehkäisykin on saatanasta...

Vierailija
12/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiksi ryhtyville pitäisi tehdä kaikki mielenterveys- ja luonneanalyysit ja sitten joku loppukoe että onko soveltuva vanhemmaksi, vähän kuin ajokortti. Sitten saisi vasta lisääntymisluvan.

Vierailija
13/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:15"]

Ai saa vai? Velat kumminkin on pyhiä, eikä niitä saa arvostella, saati haukkua? Painu opettelemaan äidin helmoihin käytöstapoja!

[/quote]

Ompele itse se pillusi umpeen, jos et jaksa huolehtia jälkikasvustasi.

Vierailija
14/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei jaksa yhden erityislapsen kanssa, niin miten kuvittelee että jaksaa kuuden erityislapsen kanssa? Tai miksi yrittää jaksaa? Vai onko se sitä että aina pitää vaan tehdä uusia vauvoja koska vauvat on niin söpöjä?

[/quote]

Niin, meillä se erityislapsi on kahdesta lapsestamme nuorempi. Edelleen, mistä sitä apua saa, kun sinusta me erityislasten vanhemmat valitamme ihan turhia? Sanopa nyt...

Vierailija
15/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska naiset yrittää edelleen tänä päivänä pitää miestä tai miehiä itsellään lasten avulla? Lapsista viis mutta kunhan se ukko ei lähde vieraan hameen perään?

Vierailija
16/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:16"]

Vanhemmiksi ryhtyville pitäisi tehdä kaikki mielenterveys- ja luonneanalyysit ja sitten joku loppukoe että onko soveltuva vanhemmaksi, vähän kuin ajokortti. Sitten saisi vasta lisääntymisluvan.

[/quote]

Sekä geenitestit, ettei vaan vahingossakaan tule mitään sisäsiittoisia "erityislapsia"!!!

Vierailija
17/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ompele itse se pillusi umpeen, jos et jaksa huolehtia jälkikasvustasi.

[/quote]

Oikein hyvin jaksan, mutta silti minulla on oikeus välillä äitikollegoille naristakin. Painu sinä muualle, jos et sitä kestä, tämä kun edelleen on Vauva-lehden palsta.

PS: äitisi olisi saanut ommella pillunsa umpeen ennen sun syntymää.

Vierailija
18/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:18"]

[/quote]

Sekä geenitestit, ettei vaan vahingossakaan tule mitään sisäsiittoisia "erityislapsia"!!!

[/quote]

Sisäsiittoisuudella ei ole kyllä asian kanssa mitään tekemistä. Sinä itse tai sun kakarasi voivat koska tahansa vammautua ja joutua erityiseksi, mieti sitten siinä vaiheessa omaa sisäsiittoisuuttasi.

Vierailija
19/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ap:lla ei ole hajuakaan oikeasti siitä, mistä hoitoapua saa, tai oikeammin EI saa. Kunhan nyt tykkää haastaa riitaa. Sitähän minäkin.

3

Vierailija
20/42 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:18"]

[/quote]

[/quote]

Sisäsiittoisuudella ei ole kyllä asian kanssa mitään tekemistä. Sinä itse tai sun kakarasi voivat koska tahansa vammautua ja joutua erityiseksi, mieti sitten siinä vaiheessa omaa sisäsiittoisuuttasi.

[/quote]

On sillä, Englannissa suurin osa musuja vaikeasti vammaisista ja syynä nimenomaan sukurutsaus.

Suomen maahanmuuttajat erittäin pahasti sukurutsattuja:

http://blogs.discovermagazine.com/gnxp/2010/08/the-individual-social-risks-of-cousin-marriage/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan