Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla hankkia lapsia. Kiitos teidän!

Vierailija
29.10.2014 |

Oikeasti! Luen täällä teidän lapsellisten juttuja suu auki, ja olen kauhuissani. Ei ole rahaa, mies pettää, väsyttää niin paljon, lapsi huutaa ja itkee, en saa unta, mies jätti lapsen takia, miten jaksaisi kahden lapsen kanssa, mistä saisi ruokaa, mistä joululahjat lapsille, en saa toimeentulotukea ja nyt syödään kynsiä.
Synnytys sattui, synnytys oli elämäni kamalinta, 9kk odotus oli pelkkää oksentelua ja pahoinvointia, mies ei huomioinut minua kun odotin, olen lihava kun synnytin, en saa synnytyskiloja pois... Etc etc

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli tyttölapsi joka muutti minun elämäni kokonaan, käytin melkein kaiken aikani lapsen kanssa olemiseen niistä päivistä en vaihtaisi yhtään pois, en kakkapyykkiä, sillä vastapainoksi sain ihanan hymyn, en valvottuja öitä enkä muutakan, niin ja minä olen mies ;)

Vierailija
22/26 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lapsi on parasta elämässäni, ja lisää haluaisin. Suurimman osan aikaa elämä on mukavaa. Välillä on rankkaa, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Oleellista on, kenen kanssa lapsia hankkii. Jos mieheksi on siunaantunut joku laiska, pettävä, aliarvostava yksilö, niin silloin perhe-elämä on paljon rankempaa kuin sen tarvitsisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että mitkä tahansa aloitusviestiss mainitusta asioista voivat realisoitua omalle kohdalle. Ja vaikka kaikki niistä. Jos tätä riskiä ei halua ottaa, lapsettomuus on hyvä vaihtehto. Suosittelen monen vuoden kokemuksella. :)

Vierailija
24/26 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:28"]

Niin kannattaa laittaa se mieskin lukemaan tätä palstaa ennen lasten hankintaan, niin ei tule sitten hänellekään yllätyksenä, kuinka raskasta se lapsiperheen arki voi olla.

[/quote]

Riskinä tosin on, että mies lähteekin parisuhteesta kuin talkkari peltikatolta.

[/quote]<

No niin se olisi sitten voinut lähteä lasten hankkimisen jälkeenkin.

Vierailija
25/26 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse hankkia lapsia, jos et halua. Kenenkään ei tarvitse. Mutta jos oikeasti haluat hankkia niitä lapsia, ihmettelen perusteitasi.

Vierailija
26/26 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 16:16"]

Totuus on, että mitkä tahansa aloitusviestiss mainitusta asioista voivat realisoitua omalle kohdalle. Ja vaikka kaikki niistä. Jos tätä riskiä ei halua ottaa, lapsettomuus on hyvä vaihtehto. Suosittelen monen vuoden kokemuksella. :)

[/quote]

Totta, lapsettomuus on ihan huimaa aikaa, ehdittiin olla vielä miehenkin kanssa 10 vuotta yhdessä ennen kuin perillisiä alkoi tulla. Lapsellisuuskin ollut ollut hienoa ja huimaa. Viestinä varmaankin se, että lapsettoman statuksesta ei kannata ilman perinpohjaista harkintaa luopua. Lapsen saaminen on suurta riskinottoa.

Silloin kun olimme lapsettomia, muistan kuinka vanhempi sukulainen kehotti lasten saamiseen saatesanoin "kyllä sitten kaikki järjestyy". => Ja paskan marjat järjestyy jos ei itse järjestä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi