Pinnallisin syy,jonka vuoksi olet lopettanut tapailun
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen koti oli todella vahvasti perinteinen "duunarikoti" ja tämä näkyi naisen asenteissa ja elämänarvoissa vaikka hän itse olikin kouluttuneempi. Silloin nuorena se tuntui vain jotenkin liian oudolta.
Nyt ottaisin asian paljon rennommin ja vain uutena kokemuksena elämässä.
Mielenkiinnosta: millaiset ovat duunaritaustaisen arvot ja asenteet?
Muakin kiinnostaisi tämä.
Millainen on perinteinen duunarikoti?
Paljasti äänestäneensä Ohisaloa vaaleissa.
Ulkonäölliset pikkuvirheet on helppoa jättää huomioimatta, mutta noin vastuutonta ja älyvapaata käytöstä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen koti oli todella vahvasti perinteinen "duunarikoti" ja tämä näkyi naisen asenteissa ja elämänarvoissa vaikka hän itse olikin kouluttuneempi. Silloin nuorena se tuntui vain jotenkin liian oudolta.
Sellainen vahva jako työlaisiin ja työnantajiin ihan kaikessa elämässä. Eli sellainen "luokkatietoisuus" johon en itse ollut törmännyt aikaisemmassa keskiluokkaisessa kuplassani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen vahva jako työlaisiin ja työnantajiin ihan kaikessa elämässä. Eli sellainen "luokkatietoisuus" johon en itse ollut törmännyt aikaisemmassa keskiluokkaisessa kuplassani.
Mikä saa sinut ajattelemaan, että tuo ajattelutapa on juuri kotitaustasta peräisin?
Kommenttiesi perusteella vaikuttaa että sinullakin on aika selkeästi päässäsi tietynlainen, melko asenteellinen luokkajako.
Miehen niskassa oli iso luomi josta sojotti musta pitkä karva. Alkoi oksettaa pelkkä miehen äänen kuuleminenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sinut ajattelemaan, että tuo ajattelutapa on juuri kotitaustasta peräisin?
Kommenttiesi perusteella vaikuttaa että sinullakin on aika selkeästi päässäsi tietynlainen, melko asenteellinen luokkajako.
Koska tapasin tytön vanhemmat useita kertoja ja puheet olivat kaikilla ihan samanlaiset. Ja minulla nimenomaan ei ollut päässäni mitään luokkajakoa vaan sellaisen olemassaolo joillakin ihmisillä oli minulle aika iso yllätys. Sitä ennen ajattelin naivisti että kaikkihan nykyään ovat yhtä suurta keskiluokkaa.
Kas kun ei avaruusolennon/koiran kanssa.
Ei ole, mitä lopettaa. On vain jatkamatta pähkäilyä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen niskassa oli iso luomi josta sojotti musta pitkä karva. Alkoi oksettaa pelkkä miehen äänen kuuleminenkin!
Olisit voinut mainita asiasta. Jos kukaan ei ikinä sano mitään niin mies ei jatkossakaan voi tietää että juuri tuo luomi oli turnoff.
Itse miehenä haluaisin että tuosta mainittaiisin.
Naisella oli O-vartalo. Eli pallomaha, kapea lantio ja tikkumaiset raajat. Taitava pukeutuminen ja imartelevat kuvakulmat erehdyttivät, mutta livenä toinen tilanne.
Mutta eipä noille mitään voi, mutta yllättäin en kokenut ”kipinöintiä”.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus.
No miksi ylipäätään aloit tapailla lihavaa?