Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinnallisin syy,jonka vuoksi olet lopettanut tapailun

Vierailija
15.09.2021 |

Naisen/miehen kanssa?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluhullu, liian terveet elämäntavat ja kämppä täynnä haisevia treenivaatteita.

Vierailija
22/58 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt

Bodarikamat omassa makuuhuoneessa

Paksut kastematohuulet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli iso luomi kiveksien vieressä.

Vierailija
24/58 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi lähettä viestejä puhelimeen ihan urakalla.... useitä kymmeniä päivän aikana. Tyyliin.... Huomenta. Mitä kuuluu? Nyt lounaalla, mitä syöt? Mikset vastaa? Joko olet syönyt? Mitä laitoit? Täällä paistaa aurinko, ikävöin sinua jne.......

Vierailija
25/58 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen naisellinen voihkinta seksin aikana :D

Naisen älytön voihke ja suora huuto seksin aikana, kuin huonokuuloisten seksielokuvasta.

Vierailija
26/58 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6 vuotta vanhempi mies alkoi vaan tuntumaan liian vanhalta itselleni muutaman kuukauden deittailun jälkeen. Häiritsi jotenkin etenkin kasvojen syvät juonteet. Ei vaan sytyttänyt kunnolla seksuaalisesti.

Eikö niitä huomannut aloittaessa?

En varmaan ole ainut nainen maailmassa joka on yrittänyt saada homman toimimaan, vaikka varsinaista seksuaalista vetovoimaa ei ole pelissä. Meillä kuitenkin meni persoonat ja tulevaisuuden toiveet niin hyvin yhteen. Sitten iski todellisuus päin pläsiä, että onhan sillä fyysisellä haluamisellakin tärkeä osa. Mitä enemmän yritti väkisin, sitä enemmän vaan ällötti lopulta.

Vierailija
27/58 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tämän jo johonkin "kamalimmat treffit" keskusteluun, joka on kai poistettu, mutta...

Olin treffeillä miehen kanssa, jolla oli R-vika. Olimme kioskilla ja hän katsoi sitä pyörivää ritilää, missä makkarat paistuivat. Sanoi korostetulla kurkku-ärrällä "Minä ja mun RRouvani otettaisiin noita pyöRRiviä makkaRRoita" Ei minulla ole mitään puhevikaisia ihmisiä vastaan, mutta se tilanne parin siiderin jälkeen, en vaan voinut mitään että nauratti :D Onnistuin tosin naamioimaan sen yskäksi niin hän ei huomannut.

Vierailija
28/58 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippis päässä ruokailu ja kahvittelu. Kerroin kyllä että hyviin tapoihin kuuluu ottaa lippalakki pois. Ei vaikutusta.

Vierailija
29/58 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi kirjoittelevansa av-palstalla

Vierailija
30/58 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 vuotta vanhempi mies alkoi vaan tuntumaan liian vanhalta itselleni muutaman kuukauden deittailun jälkeen. Häiritsi jotenkin etenkin kasvojen syvät juonteet. Ei vaan sytyttänyt kunnolla seksuaalisesti.

Ei ehkä uskoisi että noinkin pieni ikäero voi näkyä päällepäin, mutta kyllä se vaan voi. Mulla on vähän samasta kokemusta, paitsi että mies oli 5 vuotta vanhempi, lähelle kolmekymppinen. Näytti ikäistään vanhemmalta, ja aloin jo epäilemään että on valehdellut ikänsä. Just ne kasvojen juonteet (jotka toki oli tinderkuvissa osattu taidokkaasti häivyttää) olivat pahimmat.

Vierailija
31/58 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaatteet ja kengät alkoivat nopeasti näyttää järjettömän lapsellisilta. Miehen vapaa-ajan vietto tyyli oli totaalisen lapsellista ja typerää. Mies alkoi vaikuttamaan säälittävän aralta ja vainoharhaiselta.

Ja miehellä oli kuvottava ilme joka oli hänestä omasta mielestään kai joka söpö koiranpentu ilme, mutta minun silmin hän näytti ihan pelleltä.

Eniten järkyttää se että tapailin epäsäännölisti tuota pelleä 6kk!

Vierailija
32/58 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin naisen kanssa sohvalla lusikassa ja laitoin käteni hänen paitansa sisään ja tunsin isot vatsamakkarat, fiilikset meni siinä enkä enää vastannut hänelle mitään kun hän kysyi 3.treffien perään.

Vierailija
33/58 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö, siis kasvot yms. En vain pidä tietyn näköisistä ihmisistä. On tutkittua että jos ulkoinen olemus ei viehätä, kannattaa jättää väliin. Se on tilastollisesti merkittävä ensimmäinen kriteeri.

Vierailija
34/58 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä uskoisi että noinkin pieni ikäero voi näkyä päällepäin, mutta kyllä se vaan voi. Mulla on vähän samasta kokemusta, paitsi että mies oli 5 vuotta vanhempi, lähelle kolmekymppinen. Näytti ikäistään vanhemmalta, ja aloin jo epäilemään että on valehdellut ikänsä. Just ne kasvojen juonteet (jotka toki oli tinderkuvissa osattu taidokkaasti häivyttää) olivat pahimmat.

Kyse ei ole välttämättä ikäerosta, enemmänkin ehkä sukupolvierosta. En voisi kuvitellakaan seurustelevani edes ikäisteni kanssa jotka ovat samallaisesta ympäristössä kasvaneet. Kaupunkilaisten kanssa kyllä, jopa minua vanhempien kanssa on toiminut jutut paremmin. Ilmeisesti olen modernimpi kuin muut samassa ympäristössä kasvaneet. Maalle mutokset ovat tulleet kuitenkin viiveellä.

Nytkin kun mietin, sisarukseni (joista nuorin vain 2 v vanhempi) ovat kuin 1800-luvulla kasvaneita.

Vierailija
35/58 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli pitkä tukka ja se avasi ponnarin kun harrastettiin seksiä. En tykännyt.

Vierailija
36/58 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono seksi, miehellä oli pikkuruinen muna eikä muut taidot korvanneet tätä ominaisuutta edes kirjaimellisesti kädestä pitäen opastettuna. Toisen ulkonäkö alkoi vaan ällöttää noin puolen vuoden tapailun jälkeen. Enkä suinkaan kuvittele olevani itse joku kaunotar. 

37/58 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oli niin innoissaan, kun oli joltain tädiltään perinyt rumat Myrna-kahvikupit. Niin materialisti ja jotenkin mummomainen mies, kun ylisti vauvankakan värisiä Myrna-kukkia.

Vierailija
38/58 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen persvako vilkkui aina liian pienistä farkuista ja selkäkarvat rehottivat,

Vierailija
39/58 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daami paljastui kouluttamattomaksi ja laiskaksi. Onneksi ei ehditty tavata monesti.

Vierailija
40/58 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen koti oli todella vahvasti perinteinen "duunarikoti" ja tämä näkyi naisen asenteissa ja elämänarvoissa vaikka hän itse olikin kouluttuneempi.  Silloin nuorena se tuntui vain jotenkin liian oudolta.

Nyt ottaisin asian paljon rennommin ja vain uutena kokemuksena elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme