Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin eilen itsestäni alastonkuvia peilin kautta ja huhhuh

Vierailija
29.10.2014 |

Ihmettelen miten mieheni kykenee seksiin kanssani? Roikkuva vatsa, selluliittinen lättäperse, sellureidet, paksut allit ja isot selkämakkarat, riippurinnat. Ei paljoo auta kauniit kasvot, eikä se että joskus nuorempana olin hoikka ja urheilullinen. En edes ymmärrä miten olen onnistunut päästämään itseni tähän kuntoon. Eniten järkytti mun perse. Se roikkui kuin vanhuksella. Ja olen kuitenkin vielä alle 35v.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:40"] [quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:34"] Pakko alkaa jotain liikuntaa harrastamaan, mutta mitä? Miten perse saadaan kohotettua? Miten selkämakkaroista pääsee eroon? Vihaan salilla käymistä ja jumppaamista, mutta ei taida olla vaihtoehtoja..? T: selluliittikasa-ap [/quote] Liikuntaa. Ei se sen kummempaa vaadi, ei tarvita junppaa, ei salia. Hyötyliikuntaa ei kannata unohtaa. Eikä sitä, että on helpompi syödä vähemmän kuin liikkua enemmän. Sipsipussin polttaminen urheilulla vaatii tuntitolkulla duunia. Rasvaa et voi polttaa paikallisesti, eli todennäköisesti ekana häviää tissit, sitten vasta muualta. Persettä ei saa oikeastaan pinkeämmäksi kuin salilla. Eikä mitään pikkupainoja, vaan ihan kunnon painoilla kyykkyä ja maastavetoa. Ja lihaksen kasvattaminenhan vaatii proteiinia... eli laihdutus ja lihasten kasvatus samaan aikaan on melko hankala yhtälö. Ihan aluksi tilanteessasi tarkistaisin ruokavaliota ja lisäisin liikuntaa. [/quote] Tässä tuli niin kylmää faktaa, että suurin osa AV-mammoista hyppäsi jutun yli viimeistään kolmannen lauseen jälkeen. Faktoilta on helppo sulkea silmänsä ja jatkaa suklaan mutustelua. On paljon parempi fiilis, kun ei tarvitse olla tietoinen siitä kymästä faktasta, että tuo fazerin sininen joka juuri upposi alta puolen tunnin naamariin, vaatii palaakseen useita tunteja aktiivista liikuntaa. Olen seurustellut parin painonsa kanssa jojoilleen nuoren naisen kanssa ja on kyllä surullista nähdä kuinka omalla holtittomalla syömisellä on saatu aikaan tyhjät nahkapussit jo alle parikymppisenä. On todella karu fakta, että aina kun alkaa laihduttamaan, niin ensimmäisenä lähtee rinnoista, jos niitä on. Kuitenkaan lihoessa sitä rasvaa ei tule eniten rintoihin vaan jokapuolelle. Etenkin isompirintaisilla jojoilijoilla tulos on todella se, että jäljellä on muutaman laihdutuksen jälkeen tyhjät nahkapussit. [/quote] Mullakin on ollut jo 19-vuotiaasta todella ryppyiset rinnat kun laihduin 79-kiloisesta 69-kiloiseksi. Että kuule ei sitä unelmakroppaa liikunnalla saa, vaan sen laihtumisen jälkeen joutuu leikkauttamaan niitä nahkapusseja plastiikkakirurgilla ja rumat arvet jää.

[/quote]

Öö, siis ymmärsitkö ihan täysin lukemaasi? Tuo jälkimmäinen osiohan oli nimenomaan varoitukseksi kaikille naisille, jotka päästävät kroppansa lihomaan, että vaikka ne kilot joskus saisi putoaamaankin, niin rinnnoista ei koskaan enää luonnollisen täyteläisiä tule. Vähänkään kookkaammat rinnat saadaan siis lopullisesti piloille, jos ei painosta pidetä huolta. Olit siis kanssani tismalleen samaa ja vahvistit siis todeksi väitteeni :)

Vierailija
42/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:02"]

Mutta kun on olemassa myös kauniisti pyöreitä naisia, sellaisia nk.kiinteitä läskejä olen nähnyt uimahallissa. Mulla on alusta saakka läski ollut todella löysää ja selluliittia ollut nuoresta tytöstä asti, vaikka harrastin urheilua. Onko mulla vaan korkea rasvaprosentti, siksi näin löysä?

[/quote]

Ehkä niillä kiinteillä läskeillä on myöskin lihasta siellä alla, sen takia näyttävät paremmilta? En ole asiantuntija, mutta näin mutu-tuntumalla arvelisin. Tai sitten heillä on vain paremmat geenit. 

Suosittelisin sinullekkin kyllä ihan lihaskuntoliikuntaa, kiinteyttää (ja tietysti myös laihduttaa) ja saisit varmasti vähän ryhtiä sinne pyllyynkin! Eli kuntosalia, tai jos et salille jaksa raahautua, niin osta kahvakuula ja treenaa sillä kotona vaikka samalla kun katsot televisiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvausta vakavasti harrastavana miehenä täytyy sanoa että valokuva valehtelee enemmän kuin miljoona sanaa, todennäköisesti ette ole niin järkyn näköisiä kuin itse kuvittelette, useammankin naisen kuvanneena monen mieli on muuttunut kunnollisia kuvia katsellessa, antakaa miestenne kuvata teidät sellaisena kuin hän näkee teidät.

Vierailija
45/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kovalla työllä ja järkevällä ruokavaliollahan se timmi kroppa hankitaan. Olen itsekin hieman samassa tilanteessa, viime keväänä loukkasin polveni ja siihen jäi salitreenit ja muu liikunta. Nyt tuntuu etten edes tunne omaa kehoani ja melkein nollasta saa aloittaa taas treenit. Noh, kyllä se (kai) tästä. Eli täälläkin samantyyppisessä tilanteessa tuskaillaan.

Vierailija
46/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:19"]

Mutta kun on olemassa myös kauniisti pyöreitä naisia, sellaisia nk.kiinteitä läskejä olen nähnyt uimahallissa. Mulla on alusta saakka läski ollut todella löysää ja selluliittia ollut nuoresta tytöstä asti, vaikka harrastin urheilua. Onko mulla vaan korkea rasvaprosentti, siksi näin löysä?

[/quote]

Ehkä niillä kiinteillä läskeillä on myöskin lihasta siellä alla, sen takia näyttävät paremmilta? En ole asiantuntija, mutta näin mutu-tuntumalla arvelisin. Tai sitten heillä on vain paremmat geenit. 

Suosittelisin sinullekkin kyllä ihan lihaskuntoliikuntaa, kiinteyttää (ja tietysti myös laihduttaa) ja saisit varmasti vähän ryhtiä sinne pyllyynkin! Eli kuntosalia, tai jos et salille jaksa raahautua, niin osta kahvakuula ja treenaa sillä kotona vaikka samalla kun katsot televisiota.

[/quote]

Sori, luin vähän hätäisesti, eli sinulla siis ei ole liikuntakaan auttanut silloin nuorempana. No sitten syy on varmaan niissä geeneissä siihen, miksi toiset näyttävät lihavinakin paremmalta.

-41

Vierailija
47/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ehkä kuvailemasi "kiinteä läski". Olen suurempi kuin kaverini, mutta olen kiinteä jeikä mikään paikka hölly. Olen urheillut koko elämäni. Liekö se syynä? Kun taas kaverini in jopa kokoa pienempi kuin minä, mutta kaikki paikat "hyllyvät" ja maha, reidet ja takapuoli ovat ns. Höttöistä selluliittia. En sano tätä ilkeästi,.vaan todeten, että lihaskunnolla voit tehdä kroppasi eteen jo hyvin paljon.

Vierailija
48/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 täällä taas: minulla selkä sanoi sopimuksen irti. Kerran leikattu ja taas odottelen magneettiin aikaa ja leikkaukseen kai taas :/ . Vapailla ei pysty kyykkäämään yhtään, hackitelineessä joskus ilman painoja pari sarjaa. Juoksemaan en pysty, kaikkina päivinä en edes reippaasti kävelemään. Silti, mieli tekee tänäänkin lähteä salille. Kokeilen taas prässiä. 

Mutta joo, olen todennut että mulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin voittaa lotosta ja tehdä jotain "hoitoja" takamukselle ja reisille.

No kiva kuiteskin että on muitakin.

Vierailija
49/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kans että geenit eli kudosten kiinteys vaikuttaa eniten. En tarkoita lihaksia vaan ihoa ja ihonalaiskudoksia. Jos on piukat säikeet niin läski pakkautuu tiukkaan ja tasaisemmin, jos ne säikeet venyy niin läski tekee selluliittia ja höttöä.

Vierailija
50/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Korkea rasvaprosentti, huonot geenit, hormoniepätasapaino... Itse olen juurikin kiinteä "läski". BMI on 28 mutta selluliittiä ei ole oikeastaan ollenkaan. Harrastan paljon salillakäyntiä, joten on myös lihasta joka sopusuhtaistaa ja "kiinteyttää". Kyllähän läskikin näyttää erilaiselta, jos siinä alla on lihasta kuin jos olisi pelkkää luuta ja läskiä. Ja ei todellakaan pylly roiku :P.

Ap:lle ainoa keino on rasvan vähentäminen ja (voima)liikunnan lisääminen. Pelkkä laihduttaminen ei auta esim. siihen roikkuvaan pyllyyn, vaan kyllä sinne tarvitaan lihaksia alle.

Vierailija
51/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
52/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:36"]

Luulen kans että geenit eli kudosten kiinteys vaikuttaa eniten. En tarkoita lihaksia vaan ihoa ja ihonalaiskudoksia. Jos on piukat säikeet niin läski pakkautuu tiukkaan ja tasaisemmin, jos ne säikeet venyy niin läski tekee selluliittia ja höttöä.

[/quote]

Valitin muuten kerran takamustani plastiikkakirurgille, kun kävin siellä muissa asioissa, kyselin että auttaisiko rasvaimu tuohon. Hän katseli ja puristeli takamustani ja tuumasi että tämä on enemmän iho-ongelma. 

Niin olen huomannut että ne kohdat, jotka ovat olleet joskus venytyksessä, lihoneet ja sitten laihtuneet takaisin ovat karmeimman näköiset. Mulla esim dekoltee on ihan rypytön kuin nuorilla tytöillä, kun siihen ei ole koskaan kerääntynyt rasvaa eikä ole ollut altis painon vaihteluille.

4

Vierailija
53/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:19"]

[/quote]

[/quote]

Sori, luin vähän hätäisesti, eli sinulla siis ei ole liikuntakaan auttanut silloin nuorempana. No sitten syy on varmaan niissä geeneissä siihen, miksi toiset näyttävät lihavinakin paremmalta.

-41

[/quote]

Liikuntaakin on monenlaista. Jos se on lähinnä jotain kuihduttavaa, ja samalla syö huonosti, niin ei se välttämättä autakaan. Kannattaa panostaa kunnon voimaharjoitteluun, esim. sali, kahvakuulailu, jossain määrin myös esim. body pumppia tms. voi myös harrastaa. Mutta ei mitään "paastoan ja käyn joka päivä juoksemassa".

Vierailija
54/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempeistä ja liikuntavinkeistä! Tein tänään 7 kilsan kävelylenkin ja yhtäkkiä peppukin näytti piukemmalta ;) ap

Vierailija
55/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap!

Mulla on ollut aina, jopa yläasteikäisenä ja selvästi alipainoisena roikkuva ja selluliittinen peppu. Nykyään yritän syödä terveellisemmin (tai lähinnä katsoa että syön varmasti tarpeeksi proteiinia enkä liikaa nopeita hiilareita) ja kyykkään kahvakuulan kanssa. Muutos näkyy reisissä, mutta toivottavasti joskus muuallakin, koska olen tajunnut vasta nyt monen kuukauden jälkeen, että askelkyykyt tuntuvat takapuolessa huomattavasti peruskyykkyjä paremmin.

Salilla saisi varmaan tehtyä kaiken tehokkaammin ja helpommin oikein, mutta ajattelen että kotona telkkarin ääressä liikkuminen on varmaan kuitenkin parempi kuin ei mitään.

Vierailija
56/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:19"]

Ihmettelen miten mieheni kykenee seksiin kanssani? Roikkuva vatsa, selluliittinen lättäperse, sellureidet, paksut allit ja isot selkämakkarat, riippurinnat. Ei paljoo auta kauniit kasvot, eikä se että joskus nuorempana olin hoikka ja urheilullinen. En edes ymmärrä miten olen onnistunut päästämään itseni tähän kuntoon. Eniten järkytti mun perse. Se roikkui kuin vanhuksella. Ja olen kuitenkin vielä alle 35v.

[/quote]

Eihän se näe sua pimeässä peiton alla;)

Vierailija
57/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sali ja puhdas ruoka.ainot keino perseen nostoon.
Laihdutus ja pelkkä aerobinen tekee susta laihan läskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän