Otin eilen itsestäni alastonkuvia peilin kautta ja huhhuh
Ihmettelen miten mieheni kykenee seksiin kanssani? Roikkuva vatsa, selluliittinen lättäperse, sellureidet, paksut allit ja isot selkämakkarat, riippurinnat. Ei paljoo auta kauniit kasvot, eikä se että joskus nuorempana olin hoikka ja urheilullinen. En edes ymmärrä miten olen onnistunut päästämään itseni tähän kuntoon. Eniten järkytti mun perse. Se roikkui kuin vanhuksella. Ja olen kuitenkin vielä alle 35v.
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:39"]Minkähän takia se kaikki kamaluus pomppaa kuvista silmille. Peilistä näkyy ihan ok nainen ja valokuvassa onkin joku kammotus.
[/quote]
Valokuviin tulee aina +5kg! Siksi kannattaakin aina vetää vatsa sisään, kannattaa poseerata sivuttain, kasvot myös lievästi sivuttain mutta katse kamerassa, kameran puoleinen käsi lanteelle, kamerasta kauempana oleva jalka lievästi ojennettuna ja leveä mutta siro hymy auttavat onnistuneen valokuvan tavoittelussa.
[/quote]
Mä olen poseerannut peilille jo vuosia samassa asennossa, tietty kuvakulma ja pää aina samaan asentoon ja "hei, enhän mä kauheen läski olekaan, vaaka taitaa näyttää ihan omiaan tai sitten mulla on vaan isot luut!" Mutta enhän mä nyt jatkuvasti ihmisten edessä voi posettaa, kattovat pian kuin hullua. Huoooohh mä olen katkera kaikille sopusuhtaisille ihmisille! Miten te teette sen? Ap
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:34"]
Pakko alkaa jotain liikuntaa harrastamaan, mutta mitä? Miten perse saadaan kohotettua? Miten selkämakkaroista pääsee eroon? Vihaan salilla käymistä ja jumppaamista, mutta ei taida olla vaihtoehtoja..? T: selluliittikasa-ap
[/quote]
Liikuntaa. Ei se sen kummempaa vaadi, ei tarvita junppaa, ei salia. Hyötyliikuntaa ei kannata unohtaa. Eikä sitä, että on helpompi syödä vähemmän kuin liikkua enemmän. Sipsipussin polttaminen urheilulla vaatii tuntitolkulla duunia.
Rasvaa et voi polttaa paikallisesti, eli todennäköisesti ekana häviää tissit, sitten vasta muualta. Persettä ei saa oikeastaan pinkeämmäksi kuin salilla. Eikä mitään pikkupainoja, vaan ihan kunnon painoilla kyykkyä ja maastavetoa. Ja lihaksen kasvattaminenhan vaatii proteiinia... eli laihdutus ja lihasten kasvatus samaan aikaan on melko hankala yhtälö.
Ihan aluksi tilanteessasi tarkistaisin ruokavaliota ja lisäisin liikuntaa.
[/quote]
Tässä tuli niin kylmää faktaa, että suurin osa AV-mammoista hyppäsi jutun yli viimeistään kolmannen lauseen jälkeen. Faktoilta on helppo sulkea silmänsä ja jatkaa suklaan mutustelua. On paljon parempi fiilis, kun ei tarvitse olla tietoinen siitä kymästä faktasta, että tuo fazerin sininen joka juuri upposi alta puolen tunnin naamariin, vaatii palaakseen useita tunteja aktiivista liikuntaa.
Olen seurustellut parin painonsa kanssa jojoilleen nuoren naisen kanssa ja on kyllä surullista nähdä kuinka omalla holtittomalla syömisellä on saatu aikaan tyhjät nahkapussit jo alle parikymppisenä. On todella karu fakta, että aina kun alkaa laihduttamaan, niin ensimmäisenä lähtee rinnoista, jos niitä on. Kuitenkaan lihoessa sitä rasvaa ei tule eniten rintoihin vaan jokapuolelle. Etenkin isompirintaisilla jojoilijoilla tulos on todella se, että jäljellä on muutaman laihdutuksen jälkeen tyhjät nahkapussit.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:30"] No kysypä mieheltäsi. Saatat yllättyä vastauksesta. Monia miehiä ärsyttää ja inhottaa jatkuvasti laihduttava ja urheileva nainen. [/quote] Totuus on ikävä kyllä se, että mies ei voi yksinkertaisesti puhua totta, etkö ole koskaan kuullut itsemurhasta? niinpä, totuuden puhuminen tässä kohtaa on juuri sitä. [/quote] Oletko tosissasi? Väität siis että KAIKILLA miehillä on samanlainen naismaku? Voi tyttöparkaa, kasva aikuiseksi niin yllätyt.
[/quote]
Ei varmaan ole sama maku, mutta on varmaan muitakin vaihtoehtoja kun ääripäät, jatkuvasti laihduttava ja urheilullinen, sekä AP:n kuvailema nainen.
Sama fiilis täällä kun peiliin katson. Kaksi lasta pienellä ikäerolla pyöräyttänyt kroppani ei ole ainakaan tällä hetkellä sen näköinen kuin toivoisin sen olevan. Kuopuskin on vasta muutaman kuukauden ikäinen ja "toi tullessaan" hirveät selluliitit joita mulla ei ole eläissäni ollut. Häpeän vartaloani ja yritän piilotella sitä mieheltäni, mutta joka päivä hän halii minua, kertoo kuinka hyvältä näytän ja kuinka paljon hän minusta tykkää. Mulla on kyllä ihan paras mies, ilman häntä olisin ihan masennuksen partaalla tämän kroppani kanssa. Käyn säännöllisesti salilla ja syön terveellisesti, mutta hormonit tuntuvat pitävän tiukasti kiinni jokaisesta kilosta ja selluliitista. Ehkä vielä jonain päivänä nään jälleen itseni yhtä kauniina kuin miehenikin.
Mutta kun on olemassa myös kauniisti pyöreitä naisia, sellaisia nk.kiinteitä läskejä olen nähnyt uimahallissa. Mulla on alusta saakka läski ollut todella löysää ja selluliittia ollut nuoresta tytöstä asti, vaikka harrastin urheilua. Onko mulla vaan korkea rasvaprosentti, siksi näin löysä?
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:40"]
Pakko alkaa jotain liikuntaa harrastamaan, mutta mitä? Miten perse saadaan kohotettua? Miten selkämakkaroista pääsee eroon? Vihaan salilla käymistä ja jumppaamista, mutta ei taida olla vaihtoehtoja..? T: selluliittikasa-ap
[/quote]
Liikuntaa. Ei se sen kummempaa vaadi, ei tarvita junppaa, ei salia. Hyötyliikuntaa ei kannata unohtaa. Eikä sitä, että on helpompi syödä vähemmän kuin liikkua enemmän. Sipsipussin polttaminen urheilulla vaatii tuntitolkulla duunia.
Rasvaa et voi polttaa paikallisesti, eli todennäköisesti ekana häviää tissit, sitten vasta muualta. Persettä ei saa oikeastaan pinkeämmäksi kuin salilla. Eikä mitään pikkupainoja, vaan ihan kunnon painoilla kyykkyä ja maastavetoa. Ja lihaksen kasvattaminenhan vaatii proteiinia... eli laihdutus ja lihasten kasvatus samaan aikaan on melko hankala yhtälö.
Ihan aluksi tilanteessasi tarkistaisin ruokavaliota ja lisäisin liikuntaa.
[/quote]
Tässä tuli niin kylmää faktaa, että suurin osa AV-mammoista hyppäsi jutun yli viimeistään kolmannen lauseen jälkeen. Faktoilta on helppo sulkea silmänsä ja jatkaa suklaan mutustelua. On paljon parempi fiilis, kun ei tarvitse olla tietoinen siitä kymästä faktasta, että tuo fazerin sininen joka juuri upposi alta puolen tunnin naamariin, vaatii palaakseen useita tunteja aktiivista liikuntaa.
Olen seurustellut parin painonsa kanssa jojoilleen nuoren naisen kanssa ja on kyllä surullista nähdä kuinka omalla holtittomalla syömisellä on saatu aikaan tyhjät nahkapussit jo alle parikymppisenä. On todella karu fakta, että aina kun alkaa laihduttamaan, niin ensimmäisenä lähtee rinnoista, jos niitä on. Kuitenkaan lihoessa sitä rasvaa ei tule eniten rintoihin vaan jokapuolelle. Etenkin isompirintaisilla jojoilijoilla tulos on todella se, että jäljellä on muutaman laihdutuksen jälkeen tyhjät nahkapussit.
[/quote]
Mullakin on ollut jo 19-vuotiaasta todella ryppyiset rinnat kun laihduin 79-kiloisesta 69-kiloiseksi. Että kuule ei sitä unelmakroppaa liikunnalla saa, vaan sen laihtumisen jälkeen joutuu leikkauttamaan niitä nahkapusseja plastiikkakirurgilla ja rumat arvet jää.
Kuvia nyt jakoon.
Viime viikon seiskassa oli kuvia minna sarasta, älyttömän kauniit kasvot vaikka onkin plösö ja puhuu kuin raksajätkät.
Mä taas otin kuvan ja hämmästyin miten hyvältä näytän..Mieheni jaksaa aina huomautella kropastani jotain ja tarkkailla olenko lihonut, kai sen seuruaksena on käsitys omasta vartalosta vähän vääristynyt..
Laita oitis kuvasi palstalle. (Kasvot kannattaa ehkä jättää pois.)
Meillä on täällä "muita kannustavia" fitnessguruja, uimahallikyttääjiä ja muita palstaperverssejä, jotka voivat ottaa kantaa ulkomuotoosi. ;)
Jokainen nainen on tyytymätön peilikuvaansa. Hyvin todennäköisesti katsot itseäsi aivan liian negatiivisesti. Ruokavaliolla ja liikunnalla teet ihmeitä. Kiipeä portaita, ui suuntaa lenkille ja kuntosalille ja mieti, mitä suuhusi laitat. Olet vielä nuori, joten saat varmasti tilanteen muutettua sinulle itsellesi paremmaksi. :)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:02"]
Mutta kun on olemassa myös kauniisti pyöreitä naisia, sellaisia nk.kiinteitä läskejä olen nähnyt uimahallissa. Mulla on alusta saakka läski ollut todella löysää ja selluliittia ollut nuoresta tytöstä asti, vaikka harrastin urheilua. Onko mulla vaan korkea rasvaprosentti, siksi näin löysä?
[/quote]
Tässä puhutaan taas minusta :/ puhukaa jostain muusta....
Minusta sekin on väärin että moni paaaaaljon lihavampi voi käyttää esim stay uppeja ilman että niiden yläpuolelle syntyy läskikranssi. Mulla ne ovat naurettavan näköiset. Kaiken lisäksi liikun edelleen sen minkä pystyn ja perse roikkuu kentässä. Mutta pahinta on se selluliitti ja löysyys.
Toki kun äitiä katsoo niin ei tarvi ihmetellä. Olen nyt ollut dieetillä, sellaisella vähähiilarisella ja ainoana herkkuna greippi päivässä. Näyttää siltä että selluliitti vaan näkyy pahemmin...
[/quote]
Sauvakävely on nopein tie onneen. 1 h 5 krt viikossa. Ryhti paranee, koko kroppa saa liikuntaa. Et voi syödä paljon tuntia ennen, eikä ole nälkä ainakaan tuntiin lenkin jälkeen. Hoidat liikuntasi 1 h 10 min, vs. ryhmäliikuntaan menee ainakin 2 h, vaikka asuisit salin vieressä. Saat raitista ilmaa, voit puhua puhelimessa samaan aikaan. Halpa laji, mutta osta kunnolliset excelin sauvat, ei mitään teleskooppeja.
Oon harrastanu lajia toooodella pitkään ja kehonkoostumusmittaus näytti kroppani iäksi -10 v :)
"Ihmettelen miten mieheni kykenee seksiin kanssani? "
Varmaan tykkää sinusta ja rakastaa sinua. Ei siinä silloin hirveesti ulkoiset seikat paina.
Mulla on toisin päin, peilistä katsoo läski mutta kuvissa en olekaan pahannäköinen. Edes peiliselfie-alastonkuvissa. Outo juttu.
Musta tuntuu jo tälläsenä vähän yli parikymppisenä, että takamus roikkuu :D Kuitenkin kuvittelee olevansa ihan ok kunnossa, sitten menee vaikka sovittamaan bikineitä. Herranjumala. Ne valot vielä korostaa sitä selluliitin määrää siellä sovituskopissa. Sellua minulla on ainakin ollut yläasteelta lähtien. Niin ja mitat 163/54. Päärynävartalo ja skinnyfat. En halua mitään leveitä harteita tasapainottamaan päärynävartaloa, mutta jotain voimaa olis ylävartaloonkin kiva saada.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:09"]
Laita oitis kuvasi palstalle. (Kasvot kannattaa ehkä jättää pois.)
Meillä on täällä "muita kannustavia" fitnessguruja, uimahallikyttääjiä ja muita palstaperverssejä, jotka voivat ottaa kantaa ulkomuotoosi. ;)
Jokainen nainen on tyytymätön peilikuvaansa. Hyvin todennäköisesti katsot itseäsi aivan liian negatiivisesti. Ruokavaliolla ja liikunnalla teet ihmeitä. Kiipeä portaita, ui suuntaa lenkille ja kuntosalille ja mieti, mitä suuhusi laitat. Olet vielä nuori, joten saat varmasti tilanteen muutettua sinulle itsellesi paremmaksi. :)
[/quote]
Nämä kannustavat sanovat heti että vittu mikä läski,tapa ihtes :)
Lukekaa se iltalehden uutinen jossa puhutaan siitä kun kuolinvuoteella ihmisiä kaduttaa että tuli ajateltua liikaa omaa ulkonäköä ja vartaloa, ja unohti ne oikeasti tärkeät jutut... Mä luin sen ja päätin että tätä elämää en elä murehtien mun mahaa ja rintoja. Jotenki mulle tuli heti helpompi olla :)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:30"]
No kysypä mieheltäsi. Saatat yllättyä vastauksesta. Monia miehiä ärsyttää ja inhottaa jatkuvasti laihduttava ja urheileva nainen.
[/quote]
No ehkä jotain säkkejä, mutta menestyvä alfamale ei kyllä tuollaista katsele.
[/quote]
Pakko laittaa; Jos oot menny 35v jalat lattiaa kohti ja maanvetovoima on tehnyt ahterillesi tehtävänsä, varmaan tiedät vastauksen:)