Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin eilen itsestäni alastonkuvia peilin kautta ja huhhuh

Vierailija
29.10.2014 |

Ihmettelen miten mieheni kykenee seksiin kanssani? Roikkuva vatsa, selluliittinen lättäperse, sellureidet, paksut allit ja isot selkämakkarat, riippurinnat. Ei paljoo auta kauniit kasvot, eikä se että joskus nuorempana olin hoikka ja urheilullinen. En edes ymmärrä miten olen onnistunut päästämään itseni tähän kuntoon. Eniten järkytti mun perse. Se roikkui kuin vanhuksella. Ja olen kuitenkin vielä alle 35v.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:13"]

Sali ja puhdas ruoka.ainot keino perseen nostoon. Laihdutus ja pelkkä aerobinen tekee susta laihan läskin.

[/quote]

Mä olen kyllä saanut kerran kroppani kuntoon ilman saliakin, juoksemalla. Toki juoksin mäkisessä maastossa, pururadalla. Loikin ja harpoin mäet ylös. Peppu nousi hyvin ja kiinteytyi silmissä.

Suosittelenkin siihen kävelyyn sitä maaston vaihtelevuutta, tai jos sitä ei saa niin pitää väliin etsiä portaita tms jossa reidet ja pakarat joutuvat rasitukselle. Kävelysauvoilla pystyy lisäämään hyvin tehoja ja painoliivillä.

4

Vierailija
2/57 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:40"] [quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:34"] Pakko alkaa jotain liikuntaa harrastamaan, mutta mitä? Miten perse saadaan kohotettua? Miten selkämakkaroista pääsee eroon? Vihaan salilla käymistä ja jumppaamista, mutta ei taida olla vaihtoehtoja..? T: selluliittikasa-ap [/quote] Liikuntaa. Ei se sen kummempaa vaadi, ei tarvita junppaa, ei salia. Hyötyliikuntaa ei kannata unohtaa. Eikä sitä, että on helpompi syödä vähemmän kuin liikkua enemmän. Sipsipussin polttaminen urheilulla vaatii tuntitolkulla duunia. Rasvaa et voi polttaa paikallisesti, eli todennäköisesti ekana häviää tissit, sitten vasta muualta. Persettä ei saa oikeastaan pinkeämmäksi kuin salilla. Eikä mitään pikkupainoja, vaan ihan kunnon painoilla kyykkyä ja maastavetoa. Ja lihaksen kasvattaminenhan vaatii proteiinia... eli laihdutus ja lihasten kasvatus samaan aikaan on melko hankala yhtälö. Ihan aluksi tilanteessasi tarkistaisin ruokavaliota ja lisäisin liikuntaa. [/quote] Tässä tuli niin kylmää faktaa, että suurin osa AV-mammoista hyppäsi jutun yli viimeistään kolmannen lauseen jälkeen. Faktoilta on helppo sulkea silmänsä ja jatkaa suklaan mutustelua. On paljon parempi fiilis, kun ei tarvitse olla tietoinen siitä kymästä faktasta, että tuo fazerin sininen joka juuri upposi alta puolen tunnin naamariin, vaatii palaakseen useita tunteja aktiivista liikuntaa. Olen seurustellut parin painonsa kanssa jojoilleen nuoren naisen kanssa ja on kyllä surullista nähdä kuinka omalla holtittomalla syömisellä on saatu aikaan tyhjät nahkapussit jo alle parikymppisenä. On todella karu fakta, että aina kun alkaa laihduttamaan, niin ensimmäisenä lähtee rinnoista, jos niitä on. Kuitenkaan lihoessa sitä rasvaa ei tule eniten rintoihin vaan jokapuolelle. Etenkin isompirintaisilla jojoilijoilla tulos on todella se, että jäljellä on muutaman laihdutuksen jälkeen tyhjät nahkapussit. [/quote] Mullakin on ollut jo 19-vuotiaasta todella ryppyiset rinnat kun laihduin 79-kiloisesta 69-kiloiseksi. Että kuule ei sitä unelmakroppaa liikunnalla saa, vaan sen laihtumisen jälkeen joutuu leikkauttamaan niitä nahkapusseja plastiikkakirurgilla ja rumat arvet jää.

[/quote]

Ei jää kaikilla arpia, riippuu ihokudoksen laadusta. Netissä kuvia, joissa yleensä leikkaus tehty vsata lähikuukausina ja arvet vielä paranematta. Kun ihotyyppi on suosiollinen ja tekijä osaa hommansa ei jää kuin hyvin ohuet vaaleat viivat huomaamattomiin kohtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen odotetaan niitä kuvia?
Mutta asiaan, niinkin typerä touhu kuin sauvakävely on erittäin tehokasta, mäkisessä maastossa jos tekee käsilläkin töitä tulee treenattua koko ruhoa ja selkä tykkää kiertoliikkeestä mihin sauvat sen pakottaa.
Tv.selkävikainen mies.
Ps.jos hävettää sauvat lähtee sitten pimeällä liikkeelle.

Vierailija
4/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tänne niin arvioidaan. Viehättävyysmittatini nousukulma antaa hyvän viitearvon.

Vierailija
5/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokobne kuvat tulee. Alkaa jo etumusta kiristää.

Vierailija
6/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:19"]

Ihmettelen miten mieheni kykenee seksiin kanssani? Roikkuva vatsa, selluliittinen lättäperse, sellureidet, paksut allit ja isot selkämakkarat, riippurinnat. Ei paljoo auta kauniit kasvot, eikä se että joskus nuorempana olin hoikka ja urheilullinen. En edes ymmärrä miten olen onnistunut päästämään itseni tähän kuntoon. Eniten järkytti mun perse. Se roikkui kuin vanhuksella. Ja olen kuitenkin vielä alle 35v.

[/quote]

No mitä hittoa, puhutko minusta? Mistä mun kuvat on sulle joutunut?

t samaa miettivä...

Vierailija
7/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että otit kuvat. Nyt tiedät mitä pitää tehdä. Ylös, ulos ja lenkille.

Vierailija
8/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti, kahdella jo samat kuvat, tarjotkaa ne kaikille nähtäviksi!! Teette varmaan hätiköityjä johtopäätöksiä, Me annamme puolueettoman arvion.

Vierailija
9/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:26"]

[quote

author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:19"]

[/quote]

No mitä hittoa, puhutko minusta? Mistä mun kuvat on sulle joutunut?

t samaa miettivä...

[/quote]

Anteeksi, mutta kyllä toi on teiltä epäkohteliasta puhua musta noin vaikka totta onkin. Tämän komeuden kruunaa vitivalkoisen kalpea iho. Ei huh huh.

Vierailija
10/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysypä mieheltäsi. Saatat yllättyä vastauksesta. Monia miehiä ärsyttää ja inhottaa jatkuvasti laihduttava ja urheileva nainen.

Vierailija
11/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:30"]

No kysypä mieheltäsi. Saatat yllättyä vastauksesta. Monia miehiä ärsyttää ja inhottaa jatkuvasti laihduttava ja urheileva nainen.

[/quote]

Totuus on ikävä kyllä se, että mies ei voi yksinkertaisesti puhua totta, etkö ole koskaan kuullut itsemurhasta? niinpä, totuuden puhuminen tässä kohtaa on juuri sitä.

Vierailija
12/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko alkaa jotain liikuntaa harrastamaan, mutta mitä? Miten perse saadaan kohotettua? Miten selkämakkaroista pääsee eroon? Vihaan salilla käymistä ja jumppaamista, mutta ei taida olla vaihtoehtoja..? T: selluliittikasa-ap

Vierailija
13/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ap. Oon niin järkyttynyt tästä omasta nykymuodostani, että tekis mieli vaan syödä suklaata ahdistukseen :(

Vierailija
14/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:34"]

Sama täällä, ap. Oon niin järkyttynyt tästä omasta nykymuodostani, että tekis mieli vaan syödä suklaata ahdistukseen :(

[/quote]

Joo, suosittelen, tule mukava finnikerros viimeistelemään lopputuloksen.

Vierailija
15/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:30"]No kysypä mieheltäsi. Saatat yllättyä vastauksesta. Monia miehiä ärsyttää ja inhottaa jatkuvasti laihduttava ja urheileva nainen.
[/quote]

Mä en edes uskaltaisi kysyä mieheltä. Hän joutuisi valehtelemaan, koska jos kertoisi totuuden, se olisi musertava.

En laita kuvaani tänne koska en kestäisi edes teidän kommentteja! Kerrottakoon että mulla on vielä lisäksi sellainen rumanmallinen kroppa, eli ei mikään tiimalasi vaan roikkuva omena, ja ryhtikin on aika huono. Olen oikeesti kamala! Mut hei, naamasta nätti. Sillä perusteella olen itseni vuosikausia lihottanut. "Mitä välii, kasvot ja sisin on tärkein!" Ap

Vierailija
16/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia se kaikki kamaluus pomppaa kuvista silmille. Peilistä näkyy ihan ok nainen ja valokuvassa onkin joku kammotus.

Vierailija
17/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:34"]

Pakko alkaa jotain liikuntaa harrastamaan, mutta mitä? Miten perse saadaan kohotettua? Miten selkämakkaroista pääsee eroon? Vihaan salilla käymistä ja jumppaamista, mutta ei taida olla vaihtoehtoja..? T: selluliittikasa-ap

[/quote]

Liikuntaa. Ei se sen kummempaa vaadi, ei tarvita junppaa, ei salia. Hyötyliikuntaa ei kannata unohtaa. Eikä sitä, että on helpompi syödä vähemmän kuin liikkua enemmän. Sipsipussin polttaminen urheilulla vaatii tuntitolkulla duunia.

Rasvaa et voi polttaa paikallisesti, eli todennäköisesti ekana häviää tissit, sitten vasta muualta. Persettä ei saa oikeastaan pinkeämmäksi kuin salilla. Eikä mitään pikkupainoja, vaan ihan kunnon painoilla kyykkyä ja maastavetoa. Ja lihaksen kasvattaminenhan vaatii proteiinia... eli laihdutus ja lihasten kasvatus samaan aikaan on melko hankala yhtälö.

Ihan aluksi tilanteessasi tarkistaisin ruokavaliota ja lisäisin liikuntaa.

Vierailija
18/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:30"]

[/quote]

Totuus on ikävä kyllä se, että mies ei voi yksinkertaisesti puhua totta, etkö ole koskaan kuullut itsemurhasta? niinpä, totuuden puhuminen tässä kohtaa on juuri sitä.
[/quote]

Oletko tosissasi? Väität siis että KAIKILLA miehillä on samanlainen naismaku? Voi tyttöparkaa, kasva aikuiseksi niin yllätyt.

Vierailija
19/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:34"]

[/quote]

Joo, suosittelen, tule mukava finnikerros viimeistelemään lopputuloksen.
[/quote]

Voi en minä siihen suklaata tarvi, mulla on jo valmiiksi ihan järkyttävä hormonaalinen akne siihen tarkoitukseen :) :) :)

Vierailija
20/57 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:39"]Minkähän takia se kaikki kamaluus pomppaa kuvista silmille. Peilistä näkyy ihan ok nainen ja valokuvassa onkin joku kammotus.
[/quote]

Valokuviin tulee aina +5kg! Siksi kannattaakin aina vetää vatsa sisään, kannattaa poseerata sivuttain, kasvot myös lievästi sivuttain mutta katse kamerassa, kameran puoleinen käsi lanteelle, kamerasta kauempana oleva jalka lievästi ojennettuna ja leveä mutta siro hymy auttavat onnistuneen valokuvan tavoittelussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi