Mitä mieltä nimestä Frida Gabriella?
Olemme ruotsissa asuva perhe, Esikoisemme nimi on Mia Amanda.
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:45"]Kaunis, kuitenkin vähän eriparia Mian kanssa?
[/quote] Minusta on kuvottavaa kun on lapsia, esim Mia ja Pia, Lea ja Mea, Aino ja Aimo...
Sopii sinne Ruotsiin oikein hyvin. Mutta korsolaisen tytön nimenä olisi avunhuuto rikkaampaan elämään.
Tulee mieleen Viking Gabriella ja mun entinen koira, joka oli Friida.
Fridasta tulee aina mieleen Frida Kahlo ja viikset. Toivottavasti nimi ei ole enne!
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:47"]Sukunimi Möttönen?
[/quote] Ei nyt sentään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:49"]Tulee mieleen Viking Gabriella ja mun entinen koira, joka oli Friida.
[/quote] Kaikkien entinen koira ei ole ollut Friida.
Ap
Nimi kuulostaa ruotsinlaivalta. Sorry, mutta se on oma mielleyhtymäni.
Ei sovi minusta Mia Amandan siskoksi. Mia Amanda on avoin ja pehmeä äänneyhdistelmä, kun taas Frida Gabriella on suuntäydeltä konsonantteja. Vaihda jompikumpi nimi pehmeämpään?
Kivat nimet, mutta yhdessä ehkä vähän kova combo. Olisko Fridalle joku pehmeämpi nimi kaveriksi sopivampi? Frida Agnetha, Frida Camilla, Frida Anette?
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:55"]Kivat nimet, mutta yhdessä ehkä vähän kova combo. Olisko Fridalle joku pehmeämpi nimi kaveriksi sopivampi? Frida Agnetha, Frida Camilla, Frida Anette?
[/quote] Frida Camilla on kiva!
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:55"]Kivat nimet, mutta yhdessä ehkä vähän kova combo. Olisko Fridalle joku pehmeämpi nimi kaveriksi sopivampi? Frida Agnetha, Frida Camilla, Frida Anette? [/quote] Frida Camilla on kiva! Ap
[/quote]
Niin mäkin tykkään, siksi ehdotin :) Eikä ole nykysin mikään tusinanimi.
Jaa niin, en tiedä Ruotsin suosikkinimistä, unohdin ihan että siellä asutte... -14-
Sopii, kunhan sukunimi ei ole tyyliä Ruiponperä tai Rönttönen.
Fia on nätimpi. Liikaa ärrää Gabriellan kanssa. Ja katso myös nimien merkitykset.
Frida vapaus ja Gabriella Jumala kanssamme.....
Tosi kaunis kansainvälinen nimi. Itse olisin mieluumin vaikka Agnes Möttönen kuin Onni tai Aino. Sinänsä kauniita nimiä, mutta miettikää huviksenne onko kivaa kun luokassa on 3 Onnia ja 5 Ainoa ja sinä yksi heistä, joilla ei ole omaa nimeä?
Mun mielestä vähän "ärräinen", mut nätit nimet kuitenkin. En yhdistäisi noin.
OT Onnia ja Ainoakin pahempi taitaa olla tämä Aleksi, Akseli, Axel, Aksuli villitys.
Kaunis, kuitenkin vähän eriparia Mian kanssa?