Listataan Vauvafoorumin kliseet jotka toistuvat joka päivä?
Tänne voi vuodattaa turhaumat jotka toistuvat joka päivä kyllästymiseen asti.
Kommentit (137)
Kaikki Kruunulla merkityt ja OFFICIAL -keskustelut
Minun ÄÖ on suurempi kuin sinun.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Kruunulla merkityt ja OFFICIAL -keskustelut
Ei kun se on OFFICAL 🙄
Eikö naista hävetä kun mies näkee "sen"?
Turn-offit ja Turn-onit (lisää aihe tähän)
"Miten on mahdollista että työttömät saa 10 000 euroa tukia kuukaudessa! Suututtaa! Tuet pitää lopettaa niin johan alkaa työt maistumaan!"
Vierailija kirjoitti:
Jotkut luulevat tunnistavansa eri kirjoittajat ja väittävät, kun kirjoittaa jotain, että aiemmin sanoit niin ja näin... Täällä on tuhansia kirjoittajia, joista on aika vaikea ruveta "tietämään" jotain eri tyyppejä, ellei ole nimimerkkiä. On kyllä melkoinen meedio, jos täältä tunnistaa kirjoittajia. Myös jos joku puolustaa jotain henkilöä, ketä haukutaan, täällä jotkut luulevat, että puolustajan täytyy olla henkilö itse, tai vähintäänkin sukulainen.
On täällä ainakin yksi aihe joista on lukuisia ketjuja ja aloituksia. Yksi tyyppi kertoo aina saman tarinan ja jankutuksen, niin ei tarvitse olla meedio tunnistaakseen.
Joku tekee epämääräisiä otsikoita ja kommentti kentässä lukee vain; Niin.
Lyhyet tai pitkät naiset on rumia jne. Vähän vaihdellen haukutaan joko pitkiä tai lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Joku tekee epämääräisiä otsikoita ja kommentti kentässä lukee vain; Niin.
Noi on aina provoja.
Ihmetellään miksi keskustelut poistuu ja silti vain roikutaan täällä eikä siirrytä muille foorumeille.
Tämä ketju tulikin sopivasti kun kävin pitkästä aikaa katsomassa että mikä meno täällä. Entisellään näyttää olevan joten 👋
Mieheni ei osaa lukea ajatuksiani ja nyt minua itkettää. Lapsetkin itkevät.
Jatkuvat menkka / pissa /pylly /pieru /ripuli -viestien esiinkaivelut
Vain ääliöt käyttävät pöytätietokonetta.
Yleensä tämä kahjo vielä yrittää olla ovela ja esiintyä eri henkilöinä, muttei onnistu siinä.
Keskustelija X joka jankkaa mielellään aiheesta kuin aiheesta päästäkseen kinaamaan satojen viestien ajaksi. Hyvä myös tehtailemaan kärjistäviä aloituksia. Tunnistaa loukkaavista henkilöön menevistä kirjoituksista varsin oudoissa yhteyksissä.
Tosi hauska ja oikeasti mielenkiintoinen ketju muuttuu kahden ihmisen väliseksi järjettömäksi off-topic vääntämiseksi jota jatkuu sivukaupalla. Oikeat vastaukset hukkuvat sekaan ja lopulta kukaan ei jaksa enää kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetellään miksi keskustelut poistuu ja silti vain roikutaan täällä eikä siirrytä muille foorumeille.
Tämä ketju tulikin sopivasti kun kävin pitkästä aikaa katsomassa että mikä meno täällä. Entisellään näyttää olevan joten 👋
Voitko suositella jotain muita foorumeita?
Tuskin nää Ritat, Akit, Hennat, Maisat ja Tuksut lukevat tällaisia palstoja. En ymmärrä, miksi kukaan jaksaa keskittyä näissä heidän elämäänsä. Myös muiden kirjoittajien elämien ruotiminen ja sen arvuuttelu on aika turhaa hommaa, eihän nää arvostelijat ja haukkujat tunne heitä, eivätkä tiedä heidän elämäntilannettaan, että mikseivät ole vaikka töissä, vai ovatko.
Tuntuu, että katkeria ihmisiä on valtavasti, kun tällaista palstaa lukee, saa hakemalla hakea sitä asiaa sieltä välistä. Itse olin joskus aikojen alussa eri palstoilla moderaattorina ja kyllä lähtisi puolet tekstistä täältä roskiin. Mutta onhan se hyvä olla joku paikka ihmisten purkaa pahaa oloaan. Vai onko?