Poikaystäväni ajatteli sitten tehdä vasektomian itse..
Siis katkoa johdot itse, itseltään. Mitä helvettiä sanon tolle taukille? Muka "ihan yksinkertainen toimenpide" ja "yksi helpoimpia leikkauksia" eikä tarvii puudutusta ja osaa kyllä ja juutuubissa on opetusvideoita ja seliseli. Oikein tee-se-itse mies, urosten helmi :)))
Kommentit (76)
Sitten kun miehelläsi on enemmän puoskari-kokemusta voisin tilata häneltä sukupuolenvaihdosleikkauksen.
t Trans-Petteri
Ei pee.. Mielenkiinnolla odottelen a. Ekaa viiltoa nahkaan ja b. Sitä kun hän "paikantaa" sen "johdon". Taitaa jo an kohdalla mennä taju. Kollega kakkossivulla puhui asiaa, eiköhän poikaystäväsi sepksiksen kodin ns steriileissä oloissa (l yks käsidesipullo, arvaan) kehitä. Jos sankari toimenpiteeseen nyt kuitenkin ryhtyy, niin suosittelen tosissaan sinua val istautumaan polille lähtöön. Ll
Luin joskus jonkun romaanin, jossa oli joku erittäin viriili mieslääkäri. Hän sitten päätti tehdä itse itselleen, ammattitaidolla ja välineillä, jonkun himonsammutusleikkauksen.
Siemenjohtimen puristaminen kävi niin tähtitieteellisen kipeää, että ei missään tapauksessa suostunut tekemään sitä uudestaan. Se oli aika hersyvän hauskasti kuvattu.
En valitettavasti yhtään muista mikä kirja oli kyseessä.
Eikö olis näppärämpää että leikkaisi vaan sulta johdot poikki kun niin kätevä käsistään kerran on?
Miksi olet noin älyvapaan miehen kanssa? Viihdearvo? Hyvä sängyssä?
Hyvällä lykyllä tekee itsestään eunukin.
Juu ei tuollaisen neropatin kannata lisääntyäkään :)
Et voi olla tosissasi? Uskon kyllä, että on lääkärille yksinkertainen toimenpide ja yksi helpoimmista leikkauksista, mutta en uskaltaisi ikinä harrastaa suojaamatonta seksiä itsensä steriloineen miehen kanssa.
Anna hänelle puunuija ja palikka.
Hienoa, että miehesi ei aio lisääntyä.
No voi helvetti. Soita jonnekin, ehkä lanssi tulee hakemaan m1-lähetteen kanssa.
Sinuna kannustaisin poikaystäväsi omatoimiseen vasektomiaan ihan kybällä. Siis todellakin. Mitä nopeammin se on tehty, sitä parempi.
Laittakaa video YouTubeen. Ja linkki tänne!
Upea ajatus! Maailman tyhmin mies -palkintoa odotellessa, maailman hauskinhan tuli jo Suomeen. Suomi maailman kartalle kertaheitolla!
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:11"]
Hyvällä lykyllä tekee itsestään eunukin.
[/quote]
Sitä minäkin, että kohta on poikaystävänä ns. munaton mies!
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 16:41"]
Haluaisin kyllä tietää, että miten helvetistä on mahdollista, että apeen mies on ihan oikeasti tosissaan. tai lähinnä miten apeen mies voi olla noin helvetin yksinkertaisen idiootti tässä asiassa? Hänkö ihan oikeasti uskoo vasektomian olevan joku tee-se-itse juttu? Miten tollanen ajatus voi olla edes mahdollista? Nyt on ihan pakko saada tietää minkälaisia opetusvideoita hän on katsonut ja löytänyt? Voisiko Ap linkinttää pari poikakaverinsa opetusvideota?
[/quote]
Käsittääkseni hän on perehtynyt rakennekuviin oikeiden piuhojen ja niiden kohtien kartoittamiseksi ja katsonut "opetusvideoita" joissa lääkäri suorittaa vasektomian. Voin varmaankin pyytää häntä näyttämään jonkun niistä kunhan kotiutuu kaveriltaan jos vaikka haluat itsekkin suorittaa ah niin helpon ja riskittömän nipsaisun poikaystävällesi.
Sen verran mitä olen jaksanut kuunnella itse suunnitelmasta, hän aikoo ihan vaan viiltää kivespussin auki, paikantaa oikean johdon, napsaista pienen palan pois ja sulkea molemmat puolet johdosta nipsuilla. Ja sama toiselle puolelle. Ja ei, en tosiaan aio osallistua tähän operaatioon kun korkeintaan kuvaamalla videolle ja soittamalla ambulanssin :D
-AP