Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystäväni ajatteli sitten tehdä vasektomian itse..

Vierailija
29.10.2014 |

Siis katkoa johdot itse, itseltään. Mitä helvettiä sanon tolle taukille? Muka "ihan yksinkertainen toimenpide" ja "yksi helpoimpia leikkauksia" eikä tarvii puudutusta ja osaa kyllä ja juutuubissa on opetusvideoita ja seliseli. Oikein tee-se-itse mies, urosten helmi :)))

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahahahahahahahaah! Tän mä haluaisin nähdä. Hitto mikä älykääpiö.

Vierailija
22/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio kyllä korjaa virheensä luonnollisesti. 

Vierailija
24/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:09"]Olen sanaton.
[/quote]

Vierailija
25/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän voit tehdä hänelle vasektomian perinteiseen saamelaiseen tapaan.

Vierailija
27/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:19"]

Sano ettei tämä ole totta!!!!!

[/quote]

Tarviiko teille kaikki itsestäänselvyydetkin vääntää rautalangasta??? Tonhan nyt näkee persesilmälläänkin, että kyseessä on provo.

Tämä sama heppu, juu siis nimenomaan heppu (olen mies ja tunnistan miesten sepustukset), postailee näitä saman tyylisiä provoja päivittäin. Kaivelee netistä kaikkia mitä pähkähulluimpia juttuja ja virittelee niistä provoja naisten ällistelväks. Jotenkin vaan aina yllättyy yhä uudelleen naisten sinisilmäisyydestä. Ei kai kukaan voi enää ihmetellä, miksi pettäminen on niin helppoa, kun naisiin uppoaa mitä uskomattomimmat sepustukset.
[/quote]
Valitan, tutkasi on kyllä osunut harhaan nyt. Pikkusormenkynteni ja syntymättömän esikoiseni hengen kautta vannon olevani nainen ja tämän olevan ihan oikeasti totta :D. Jos valehtelen, mörökölli minut syököön.

Otin leikkauksen kivuliuuden puheeksi ja näytin tuon lääkärin(?) viestin. Mies sanoi vain selvittelevänsä sopivia ja saatavilla olevia puudutusaineita, mutta vaikutti kyllä vähän säikähtäneeltä. Ehkä tästä vielä selvitään ilman noloa reissua ensiapuun! :D
-AP

Vierailija
28/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty vasektomia.
Puudutuksessa (monen monta piikkiä ympäriinsä). Kipu oli silti niin hirveä, että otin lisähappea ja taisi tajukin välillä mennä. Miehesi saa kyllä olla melkoinen supermies, jos siinä tilassa saa itteensä leikeltyä. :D

Miten miehesi edes uskaltaa? Johdinten pääthän käännetään kaksinkerroin ja sidotaan yhteen, jottei ne kasva yhteen. Aika paljon näpräämistä. Peilin kautta? Älkää uskoko kaikkea mitä netissä sanotaan helppoudesta.

Eikä se lasten määrä tai ikä ole ainoa ratkaiseva tekijä. Kyllä niitä tehdään muillekin. Jos sanotte, että mies on opetellut itse leikkaamaan ja hoitaa sen, niin eiköhän lääkäri vastaa että ehkä kuitenkin tehdään se täällä ja merkkaa "sekopäisyyden vuoksi tehdyksi".

Vierailija
29/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:19"]

Sano ettei tämä ole totta!!!!!

[/quote]

Tarviiko teille kaikki itsestäänselvyydetkin vääntää rautalangasta??? Tonhan nyt näkee persesilmälläänkin, että kyseessä on provo.

Tämä sama heppu, juu siis nimenomaan heppu (olen mies ja tunnistan miesten sepustukset), postailee näitä saman tyylisiä provoja päivittäin. Kaivelee netistä kaikkia mitä pähkähulluimpia juttuja ja virittelee niistä provoja naisten ällistelväks. Jotenkin vaan aina yllättyy yhä uudelleen naisten sinisilmäisyydestä. Ei kai kukaan voi enää ihmetellä, miksi pettäminen on niin helppoa, kun naisiin uppoaa mitä uskomattomimmat sepustukset.
[/quote]
Voi, nyt tutkasi kyllä hutaisi ohi. Voin oikan pikkurillini kynnen ja syntymättömän esikoiseni hengen kautta vannoa että olen nainen ja miesystäväni kotivasektomian suunnittelu on valitettavan totta. Kun senhän voi peruakkin jos alkaa kaduttaa ja spermapankkikin on vaihtoehto ja kuolleisuuskin kyseisessä operaatiossa on olematon (meidän kylpyamme ja steriili leikkauspöytä kun onkin ihan verrannollisia, juu..) Ärsyttää!
-AP

Vierailija
30/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, melkein sama viesti tuplana kun luulin ettei ensimmäinen lähtenyt. Anteeksi, pirun mobiiliversio :s
-AP

Vierailija
31/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeba, mun poikkis teki mulle sektion ku synnytin. Oli nii helppo eikä jaksettu sen takii mennä sairaalaan. Parsi villalangalla viillon umpeen, onneks lankaakin oli jo valmiina. Kätevää ja edullista, suosittelen kaikille kenellä kätevä poitsuystävä!!

Vierailija
32/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, mä en ole uskoa että joku voi olla noin vammainen.

Vierailija
33/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan on hyvä että ap:n poikaystävä ei lisäänny.  Mutta idoottejakin pitää kohdella inhimilliseti joten pidättäytykää mielummin seksistä kuin että rupeatte pelleilemään tälläisillä jutuilla. Tai käyttäkää ehkäisyä.

Mistä sitä paitsi saa laillisesti tarpeeksi tehokkaita puudutusaineita?

Voin vain kuvitella millainen kipu on  haavassa jos tulehdus + turvotus iskee. 

Vierailija
34/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:39"]Sinähän voit tehdä hänelle vasektomian perinteiseen saamelaiseen tapaan.
[/quote]
Miten tämä toimii?

Vierailija
35/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On maailmalla ennenkin tehty omatoimisia leikkauksia.. Kyseessä kylläkin oli lääkärin koulutuksen saanut henkilö http://en.m.wikipedia.org/wiki/Leonid_Rogozov

Vierailija
36/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:29"]

Oikeestaan on hyvä että ap:n poikaystävä ei lisäänny.  Mutta idoottejakin pitää kohdella inhimilliseti joten pidättäytykää mielummin seksistä kuin että rupeatte pelleilemään tälläisillä jutuilla. Tai käyttäkää ehkäisyä.

Mistä sitä paitsi saa laillisesti tarpeeksi tehokkaita puudutusaineita?

Voin vain kuvitella millainen kipu on  haavassa jos tulehdus + turvotus iskee. 

[/quote]

Miksi ne tarvitsisi hankkia laillisesti? Vasektomia on oikeasti ihan helppo toimenpide ja uskon ap:n miehen siitä selviävän jos vaan kipukynnystä riittää.

Vierailija
37/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä tietää, että miten helvetistä on mahdollista, että apeen mies on ihan oikeasti tosissaan. tai lähinnä miten apeen mies voi olla noin helvetin yksinkertaisen idiootti tässä asiassa? Hänkö ihan oikeasti uskoo vasektomian olevan joku tee-se-itse juttu? Miten tollanen ajatus voi olla edes mahdollista? Nyt on ihan pakko saada tietää minkälaisia opetusvideoita hän on katsonut ja löytänyt? Voisiko Ap linkinttää pari poikakaverinsa opetusvideota?

Vierailija
38/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä helpointa olisi poistaa koko vehje

Vierailija
39/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ap tekisit sen vasektomian poikaystävällesi? Kätesi ovat varmasti vakaammat kuin miehen siinä kipuhuuruissaan. Sitten lääkärille voitte sanoa, että poikaystävä leikkasi itse, jotta vältyt pahoinpitelysyytteeltä.

Vierailija
40/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota...miten hän sen aikoo tehdä?