Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystäväni ajatteli sitten tehdä vasektomian itse..

Vierailija
29.10.2014 |

Siis katkoa johdot itse, itseltään. Mitä helvettiä sanon tolle taukille? Muka "ihan yksinkertainen toimenpide" ja "yksi helpoimpia leikkauksia" eikä tarvii puudutusta ja osaa kyllä ja juutuubissa on opetusvideoita ja seliseli. Oikein tee-se-itse mies, urosten helmi :)))

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota saamelaisen poroisännän juttusillä käyntiä suosittelen minäkin. Eiköhän niistä joku hoida homman kun pistää käteistä pöytään.

Vierailija
2/76 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on ihan oikeasti ainesta Darwin Awardseille, sen kun voi saada jos menettää lisääntymiskykynsä tyhmyytensä takia! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muita ehkäisykeinoja ei ole kuin pillerit ja vasektomia? Meillä mies haluaa vasektomian mutta odottaa lääkärille pääsyä ja minä käytän sillä välin kierukkaa...

Vierailija
4/76 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 06:25"]

Ja muita ehkäisykeinoja ei ole kuin pillerit ja vasektomia? Meillä mies haluaa vasektomian mutta odottaa lääkärille pääsyä ja minä käytän sillä välin kierukkaa...

[/quote]

AP:n ei kannata mennä ehdottamaan miehelleen kierukan käyttöä tai tuo MacGyver pian väsää sellaisen viinipullon aukaisijasta ja paperiliittimestä ja asentaa sen vaimoon ihan itse :D

Vierailija
5/76 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 06:32"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 06:25"]

[/quote]

AP:n ei kannata mennä ehdottamaan miehelleen kierukan käyttöä tai tuo MacGyver pian väsää sellaisen viinipullon aukaisijasta ja paperiliittimestä ja asentaa sen vaimoon ihan itse :D

[/quote]

siinä tapauksessa vois seuraavalla seksikerralla käydä ukollekin köpelösti...

Vierailija
6/76 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:39"]Sinähän voit tehdä hänelle vasektomian perinteiseen saamelaiseen tapaan. [/quote] Miten tämä toimii?

[/quote]

vinkiksi... tekarit kannattaa ensin teroittaa

Vierailija
7/76 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla kun on näppärä äijä, niin kaivaisko se jostain tee-se-itse rasvaimun ohjeet? Mä olen tässä harkinnut. Voiko käyttää imuria?

Vierailija
8/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä vielä yli 5v kolmekymppisiin ja lain sallimaan vasektomiaan. Ulkomaista en tiedä - epäilyttää kyllä jonkun halvan viipurilaisen piuhankatkojan vastaanotolle hakeutuminen mutta ehkä kuitenkin vähemmän kun miehen kuvista ja opetusvideoista keräämä asiantuntemus. Leikkausviillon tikkaaminenkin onnistuu ihan tavallisella ompelulangalla ja hän kyllä osaa toimia steriilisti.. Ja hei eiks tällänen uhrautuminen mun vuoksi oo aika romanttistakin?

Vertaistukea kellään, en mä voi olla ainoa jolla on näin kekseliäs ja kätevä mies, enhän?

Vierailija
9/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 siis AP

Vierailija
10/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:32"]

Tää on sarjassamme "Tein itse lobotomia reiän päähäni"....

[/quote]

Lobotomia tehdään silmän kautta, ei tartte tehdä reikää päähän. Silmää painetaan sivulle ja siitä nenän vierestä silmäkulmasta jääpiikki vain sisään ja "kops".

[/quote]

Kaikkea sitä tältä palstalta oppiikin. Eipä mennyt hukkaan tämäkään päivä!

Vierailija
11/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata välittää irvileuoista. Tee se itse ajattelu on tosi järkevää ja taloudellista. Leikkaus itsessään on tosi helppo. Viilto pusseihin ja kivekset pois. Ennen kiinniompelua voi tilalle laittaa vielä esim. desinfioidut squashpallot, niin kukaan ei huomaa mitään.

Vierailija
12/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä sanot sille poikaystävällesi että voi oikeasti vielä lähteä muutakin kuin pelkkä lapsentekokyky tuosta! Hyvänen aika.. Voi käydä pahastikin.

Minusta (huom! vain minun mielipide, ei pidä suuttua jos joku on eri mieltä) on ihan oikein, että ikäraja sterilisaatioon on niin korkea. Koska hyvin saattaa vielä mieli muuttua matkan varrella, vaikka nyt 25-vuotiaana ajattelisikin että ei lapsia koskaan halua. Okei, jotkut saattavat varmasti tietää jo sen ikäisenä, ellei nyt jo nuorempanakin, etteivät lapsia koskaan halua, eli en aio yleistää. Sanon vaan, että joillakin voi vielä mieli muuttua, ja sitten on myöhäistä katua.

Vierailija
13/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan lähihoitajaksi opiskeleva entinen kaverini suunnitteli samaa kanillensa. Hän katsoi seikkaperäisen dokumentin ja siinä oli tarpeeksi hyvin näytetty. Ajatteli säästää kolmesataa markkaa. Saatiin puhuttua se ympäri, että luovuttaa kanin jollekin, jolla on varaa pitää siitä huolta.

Muutenkin ihan sekopää muija. Semmoisia ne lähärit ovat.

Vierailija
14/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu2

Vierailija
15/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomia on NOPEA leikkaus, jopa vain vartin kestävä. Se ei ole sama asia kuin HELPPO.

Kun minä tai kuka tahansa lääkäri tekee leikkauksen, sieltä otetaan sentin mittainen pätkä johdinta pois, molemmista pusseista. Nämä pätkät lähetetään patologille, joka tarkistaa, että olen leikannut oikeasta johdosta. Jopa ammattilaisten työt tarkistetaan. Tämän jälkeen mies käy runkkaamassa kuppiin n. 3kk päästä, ja tarkistetaan onko siellä enää siittiöitä mukana.

Mutta huoli pois. Miehesi ilman puudutusta saksimaan oman nyyttinsä sisälle? Ei tuu tapahtumaan. Ei helvetissäkään kukaan pysty siihen. Todennäköisesti saatte tulla ensiapuun reikä nyytissä, niin laitetaan sitten kiinni. Mutta kenenkään pää ei kestä sitä kipua (kun johtimia vedellään) ilman puudutusta. Puhumattakaan siitä, että pystyisi toimimaan järkevästi ja suorittamaan leikkauksen. :D

Kuitenkin, sillä alueella liikkuu verta. Paljon. Pieni virhe ja henki pois. Toisekseen, ette saa kotioloissa ikinä sellaista hygieniatasoa, että uskaltaisitte ronkkia kivespussin sisään. Miehesi ei halua sinne sisälle tulehdusta.

Summasummarum; joko miehesi tulee lääkäriin korjattavaksi kun on saanut reiän pussiin. TAI miehesi saa tulehduksen ja menettää heppinsä. TAI miehesi kuolee.

Riippuen tulevaisuuden suunnitelmistasi, voit joko kannustaa tai kieltää miestäsi.

Vierailija
16/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:45"]

Ei kannata välittää irvileuoista. Tee se itse ajattelu on tosi järkevää ja taloudellista. Leikkaus itsessään on tosi helppo. Viilto pusseihin ja kivekset pois. Ennen kiinniompelua voi tilalle laittaa vielä esim. desinfioidut squashpallot, niin kukaan ei huomaa mitään.

[/quote]

Haluan uskoa, että ap:n poikkikselle on tullut vähintään niistä youtubevideoista sentään selväksi vasektomian ja kastroinnin ero.

Vierailija
17/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:16"]Vasektomia on NOPEA leikkaus, jopa vain vartin kestävä. Se ei ole sama asia kuin HELPPO.

Kun minä tai kuka tahansa lääkäri tekee leikkauksen, sieltä otetaan sentin mittainen pätkä johdinta pois, molemmista pusseista. Nämä pätkät lähetetään patologille, joka tarkistaa, että olen leikannut oikeasta johdosta. Jopa ammattilaisten työt tarkistetaan. Tämän jälkeen mies käy runkkaamassa kuppiin n. 3kk päästä, ja tarkistetaan onko siellä enää siittiöitä mukana.

Mutta huoli pois. Miehesi ilman puudutusta saksimaan oman nyyttinsä sisälle? Ei tuu tapahtumaan. Ei helvetissäkään kukaan pysty siihen. Todennäköisesti saatte tulla ensiapuun reikä nyytissä, niin laitetaan sitten kiinni. Mutta kenenkään pää ei kestä sitä kipua (kun johtimia vedellään) ilman puudutusta. Puhumattakaan siitä, että pystyisi toimimaan järkevästi ja suorittamaan leikkauksen. :D

Kuitenkin, sillä alueella liikkuu verta. Paljon. Pieni virhe ja henki pois. Toisekseen, ette saa kotioloissa ikinä sellaista hygieniatasoa, että uskaltaisitte ronkkia kivespussin sisään. Miehesi ei halua sinne sisälle tulehdusta.

Summasummarum; joko miehesi tulee lääkäriin korjattavaksi kun on saanut reiän pussiin. TAI miehesi saa tulehduksen ja menettää heppinsä. TAI miehesi kuolee.

Riippuen tulevaisuuden suunnitelmistasi, voit joko kannustaa tai kieltää miestäsi.
[/quote]
Kiitos, pastean tämän hänelle.Tosin mieheni tuntien noihin listattuihin ongelmiin on joku loistava täsmäratkaisu ja onhan muutkin osanneet eikä tarvitse huolia yhtään.. :) Enkä minä aikuista miestä taida kieltää voida, jokaisella on oikeus omaan kehoonsa. Voin vain pitää sitten ensiavussa kädestä ja todeta piikikkäästi "mitä minä sanoin".
-AP

Vierailija
18/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tälläisessä tilanteessa tyhmin ole laki eikä apn mies.

Vierailija
19/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vain :D en usko että pystyisi viiltämään edes ihoa rikki pyörtymättä, saati koskemaan siemenjohtimeen. Puudutettunakis saattaa tehdä aika ilkeää kun piuhoja kiskotaan.

Vierailija
20/76 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:19"]

Sano ettei tämä ole totta!!!!!

[/quote]

Tarviiko teille kaikki itsestäänselvyydetkin vääntää rautalangasta??? Tonhan nyt näkee persesilmälläänkin, että kyseessä on provo.

Tämä sama heppu, juu siis nimenomaan heppu (olen mies ja tunnistan miesten sepustukset), postailee näitä saman tyylisiä provoja päivittäin. Kaivelee netistä kaikkia mitä pähkähulluimpia juttuja ja virittelee niistä provoja naisten ällistelväks. Jotenkin vaan aina yllättyy yhä uudelleen naisten sinisilmäisyydestä. Ei kai kukaan voi enää ihmetellä, miksi pettäminen on niin helppoa, kun naisiin uppoaa mitä uskomattomimmat sepustukset.