Mies vahtii mua koko ajan
Siis ei mitään mustasukkaisuutta tai perässä juoksemista, mutta kotona.
Meillä on olohuoneessa telkut, kännykät, läppärit ja padit, kuten varmaan kaikilla muillakin. Jos katsomme yhdessä jotain ohjelmaa telkusta, mä saatan samaan aikaan vastailla vaikka kaverien viesteihin. Hömppäohjelmien seuraaminen ei häiriinny jos jotakin välillä kirjoittaa. Mutta mies kyttää mua koko ajan, heti kun katsonkin läppäriä, se kääntää päänsä (taaksepäin kun hän istuu telkun ja mun välissä) ja tuijottaa miksen katso ohjelmaa. Ja ihan joka kerta. Mä pystyn kirjoittamaan ja kuuntelemaan samaan aikaan, mutta tuo ei sitä siedä. Koko ajan kyttää.
Ja mies syö kilon ruokaa kerrallaan, vetää sen kahdessa minuutissa. Ei siis nauti ruuasta. Minä taas mielelläni istun ja nautin ruuasta, ja syön neljäsosan hänen ruokamäärästään. Ja kun syön vaikka vartin, hän vahtii, että kuinka paljon sinä oikein syöt kun edelleen vedät? Ja jos otan jotain myöhemmin, tulee vaikka nukkumasta katsomaan, mitä otan. Karmea kontrolli!
Jos yöllä herään enkä saa unta, katson jotakin puhelimelta. Samantien tuo herää ja alkaa kytätä mitä teen. Kuormittava henkilö.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Lukisit kirjoja.
Kännykkää ei saa räplätä yöllä. Pilaa unen se valo.
Ja pimeässäkö niitä kirjoja luetaan?
Käytä nukkuessa burkhaa,muuten tulee kabulhia rattaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Jätät sen kännykän räpläämisen ja tuijotat takaisin ja yölläkin nukkukaa vastatusten ja jos heräätte muistakaa tuijottaa.
:D:D:D:D
Mun mies laittoi kaikki somet vuodeksi kiinni, ja poisti myös wa:n, kun sanoin että en ala enää olemaan kännykänorjan kanssa parisuhteessa. Myöhemmin otti facen takaisin, mutta puhelimella ei käytä mitään someja eikä selaa nettiä huvikseen.
Tuosta tuli mieleen omat vanhempani, toinen alkoholisti ja toinen .... hm mikä lie narsisti. Aina kun yksi meni jääkaapille/kaapille/laatikolle/ulos/sisälle, toinen heti huutaa perään tiukasti "mitä sinä sieltä haet?". Sama huutelija aina jankkasi niin kauan että toinen antoi periksi ja söi sitä mitä huutelija halusi, eikä sitä mitä itse olisi halunnut. Jatkuvaa kyttäämistä, sairasta ja uuvuttavaa katsella sivusta. Olisivat eronneet. Miksi pitää kaikkien elämä pilata kyttäämisellä?