Mies vahtii mua koko ajan
Siis ei mitään mustasukkaisuutta tai perässä juoksemista, mutta kotona.
Meillä on olohuoneessa telkut, kännykät, läppärit ja padit, kuten varmaan kaikilla muillakin. Jos katsomme yhdessä jotain ohjelmaa telkusta, mä saatan samaan aikaan vastailla vaikka kaverien viesteihin. Hömppäohjelmien seuraaminen ei häiriinny jos jotakin välillä kirjoittaa. Mutta mies kyttää mua koko ajan, heti kun katsonkin läppäriä, se kääntää päänsä (taaksepäin kun hän istuu telkun ja mun välissä) ja tuijottaa miksen katso ohjelmaa. Ja ihan joka kerta. Mä pystyn kirjoittamaan ja kuuntelemaan samaan aikaan, mutta tuo ei sitä siedä. Koko ajan kyttää.
Ja mies syö kilon ruokaa kerrallaan, vetää sen kahdessa minuutissa. Ei siis nauti ruuasta. Minä taas mielelläni istun ja nautin ruuasta, ja syön neljäsosan hänen ruokamäärästään. Ja kun syön vaikka vartin, hän vahtii, että kuinka paljon sinä oikein syöt kun edelleen vedät? Ja jos otan jotain myöhemmin, tulee vaikka nukkumasta katsomaan, mitä otan. Karmea kontrolli!
Jos yöllä herään enkä saa unta, katson jotakin puhelimelta. Samantien tuo herää ja alkaa kytätä mitä teen. Kuormittava henkilö.
Kommentit (25)
Oletko ihan itse valinnut miehesi vai voititko bingossa?
Kuulostaa tosi mielenkiintoista elämää. Hömppäohjelmia televisiosta ja samalla netissä surffaamista.
Mitä te harrastatte yhdessä? Mitä te teette yhdessä, siis aidosti toimintaan ja toisiinne keskittyen (esim. ruoanlaitto yhdessä, kävelyillä käyminen tms)?
No nyt on kyllä kamalaa. Ihan hirveetä.
Pitäisikö asua erillään ihan varmuuden vuoksi. Ei painostava odottava katse niskassa ole parisuhteen tarkoitus. Sen piti olla kivaa ja hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi mielenkiintoista elämää. Hömppäohjelmia televisiosta ja samalla netissä surffaamista.
Mitä te harrastatte yhdessä? Mitä te teette yhdessä, siis aidosti toimintaan ja toisiinne keskittyen (esim. ruoanlaitto yhdessä, kävelyillä käyminen tms)?
Olemme olleet yhdessä jo yli kaksikymmentä vuotta, lapset teini-ikäisiä. Harrastukset ovat talon ja pihan hoito sekä koirien kanssa ulkoilu. Ei tässä työssäkäyvillä paljon muuhun ole aikaa.
ap
Jätät sen kännykän räpläämisen ja tuijotat takaisin ja yölläkin nukkukaa vastatusten ja jos heräätte muistakaa tuijottaa.
Hyvänen aika, mihin jotkut vielä sopeutuu! Mene nyt pois ja nopeasti!
Mies epäilee että sulla on jotain meneillään, mutta ei halua vaikuttaa mustasukkaiselta.
Pukeudutko Burkaan vai Hiijabbiin? Tosi kiva syysmallisto nyt verkkokauppa Kabuls, tutustu ja tilaa.
Aika sairasta. Huhhuh. Käskisin varmaan painua h*lvettiin kyttäämästä. Ymmärrän sen, että se on maailman ärsyttävintä, kun seuralainen keskittyy vaan puhelimeen ja on muka kuuntelevinaan ja olevinaan mukana, mutta ilmeisesti tämä ei ole teidän ongelma.
Jos kuvailee puolisonsa sanoilla kuormittava henkilö, kannattaa tuumailla parisuhteen tilaa ja omaa kiintymystä aika huolella.
Kyttääkö mies sinua ikään kuin inhoten ja halveksuen? Exäni harrasti tätä jossain vaiheessa, että tuijotti minua, kuin jotain maailman inhottavinta oliota. Näytti siltä, että oksentaa just. En kuulemma ollut ulkoisesti ällöttävä, mutta minun tapani liikkua, syödä, puhua, nauraa, elehtiä jne. oli hänestä ärsyttävää ja häiritsevää. No, on exä onneksi.
Tehän kyttäätte toinen toisianne. Toi yöllinen kännykän räpläys on tosi ärsyttävää ja siihen on inhottava herätä. Vähän voisit sinäkin miettiä tekemisiäsi.
Taidat kirjoitella Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle-ketjuun alvariinsa. Ei ihme että kyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tehän kyttäätte toinen toisianne. Toi yöllinen kännykän räpläys on tosi ärsyttävää ja siihen on inhottava herätä. Vähän voisit sinäkin miettiä tekemisiäsi.
Minä en ole koskaan häiriintynyt siitä, että mieheni räplää kännykkää tai tablettia öisin. Eri juttu, jos kirkkaus olisi säädetty tappiin ja äänet päällä, mutta luulisi, että jokainen tajuaa, ettei niin voi tehdä, kun toinen nukkuu vieressä.
Luultavasti ap:n mies luulee, että ap:lla on jotain sutinaa.
Lukisit kirjoja.
Kännykkää ei saa räplätä yöllä. Pilaa unen se valo.
Seuraavaksi ottaa nyrkit käyttöön. Juokse vielä, kun voit.