Jos kakkahätä iskee kesken ruokailun, lähdetkö samantien vessaan
Vai yritätkö pinnstellä ruokailun ajan ja sitten vasta vessaan?
Mä just söin aamiaista ja kauhea kakkahätä tuli kesken kaiken. Pakko oli lähteä vessaan samantien. Kohta pitää mennä jatkamaan jäähtyneen kahvin juomista. Onneksi vähän jäi vielä lämmikkeeksi pannuun.
Vierailla ollessa ehkä yrittäisin pinnistellä loppuun saakka jos ei sitten ihan kaamee kakkahätä iske kesken kaiken. :D
Kommentit (25)
Yleensä itse kakkaan joka aamu, eli teen sen aina kotona ennen minnekään lähtemistä. Joskus kuitenkin iskee useampi hätä päivän aikana ja riippuu vähän hädän voimakkuudesta ja laadusta (löysän ja pakko-mennä-nyt -hädän tuntee kyllä vatsan poltteluna) että menenkö heti vai en.
Kyllä paskalle on syytä mennä heti, kun paine tuntuu. Pitkittäminen ja pidättäminen ei ole hyväksi. Itse jos ei tule mentyä heti vessaan niin paska kovettuu ja tulee pihkatappi herkästi.
Ei kai se kahvi nyt kovin ehdi jäähtyä, jos ei minuuttitolkulla pöntöllä istu?
Vieraissa tai ravintolassa menisin myös, sellaista tarvetta tosin ei ole tainnut koskaan tulla.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:33"]Tätä on tärkeä pohtia. Mietin vielä. [/quote] No joko päätit, miten toimit?
[/quote]
Ei hätiköidä, on kuitenkin yhteiskunnallisesti tärkeä keskustelu.
Kertoo kyllä kaiken keskustelun tasosta tällä palstalla.
Viimeeksi noin kävi varmaan vauvana, jolloin kai paskoin vaippaan? En muista. Aikuisiällä osaan kyllä tuntea kehoni ja paskomisrytmini.