Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytän pilveä päivittäin, kysyttävää?

Vierailija
29.10.2014 |

Vastaan asiallisiin kysymyksiin.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut selvää siitä, että mitä pilven polttaminen tekee pitkällä tähtäimellä aivokapasiteetillesi & tunne-elämällesi? 

Kysymys on typerä, koska vastaus on ilmeinen "en". Muussa tapauksessa et polttaisi. 

Vierailija
62/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 04:08"]

Oletko ottanut selvää siitä, että mitä pilven polttaminen tekee pitkällä tähtäimellä aivokapasiteetillesi & tunne-elämällesi? 

Kysymys on typerä, koska vastaus on ilmeinen "en". Muussa tapauksessa et polttaisi. 

[/quote]

Olen ihan kohtalaisen perehtynyt aiheeseen. En tosin ole ap, jolle varmaan kysymyksen esitit. Kannabiksestahan esim. löytyy tutkimuksia, joissa todetaan sen huomattavasti vähentävän aivovaurioita mahdollisten aivoja vahingoittavien tapaturmien jälkeen. Ja muitakin vastaavia. Kannattaa googlettaa. Mahdollisesti syöpää parantava vaikutuskaan ei ole ihan pikkujuttu, jos se pidemmälle menevissä tutkimuksissa todetaan paikkaansapitäväksi, niinkuin alustavasti vaikuttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:41"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:36"]

http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4306582/olen_narkomaani_haluatko_kysya_jotain/

[/quote]

En oo narkomaani, vaikka pilvee joskus käytänkin :)
[/quote] juu, tuo linkki oli tarkoitettu edelliseen viestiini, jossa kommentoin sinua narkkariksi sanoneelle, että katsoisi tuolta keskustelusta oikeiden huumeriippuvaisten juttuja...

Vierailija
64/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 04:02"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:57"]

Mistä poltat jos et jointista?

[/quote]

Yleensä bongista, tai älystä (ite en sellasta omista, mutta kaveri omistaa)
[/quote] äly on aika helppo tehdä itse. Naurettavan helppo.

Vierailija
65/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ikäinen olet ? Vastauksistasi saa kuvan että olet kovin nuori, siksi kysyn. :) tykkään itsekin poltella viikoittain. Olen tehnyt niin vuosia, sen vaikuttamatta negatiivisesti. Kuitenkin ne ihmiset, joiden tiedän polttavan joka päivä, ovat suurimmaksi osaksi melko flegmaattisia ja elämä pyörii pilvee pilvee akselilla. Ei kaikki mutta monet. Itse taidat poltella harvemmin kuin päivittäin? Otsikkosi oli harhaanjohtava hieman.

Vierailija
66/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 04:21"]

Ap, minkä ikäinen olet ? Vastauksistasi saa kuvan että olet kovin nuori, siksi kysyn. :) tykkään itsekin poltella viikoittain. Olen tehnyt niin vuosia, sen vaikuttamatta negatiivisesti. Kuitenkin ne ihmiset, joiden tiedän polttavan joka päivä, ovat suurimmaksi osaksi melko flegmaattisia ja elämä pyörii pilvee pilvee akselilla. Ei kaikki mutta monet. Itse taidat poltella harvemmin kuin päivittäin? Otsikkosi oli harhaanjohtava hieman.

[/quote]

Olen 23, ja kyllä polttelen päivittäin, koska kasvatan itse. Kuten sanoin, yleensä polttelen töitten jälkeen tai iltaisin.

Vierailija
67/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 04:13"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 04:02"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:57"] Mistä poltat jos et jointista? [/quote] Yleensä bongista, tai älystä (ite en sellasta omista, mutta kaveri omistaa) [/quote] äly on aika helppo tehdä itse. Naurettavan helppo.

[/quote]

Niin on, mutta täällä paikassa missä asun tällä hetkellä se on mahdoton.

Vierailija
68/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:13"]

Kuinka usein poltat?

[/quote]

Kerran pari viikossa, riippuu kuinka usein saan.
[/quote] miksi olet vastannut näin, jos sinulla on joka pv saatavilla ? :O

Vierailija
69/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 04:25"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 04:21"]

[/quote]

Olen 23, ja kyllä polttelen päivittäin, koska kasvatan itse. Kuten sanoin, yleensä polttelen töitten jälkeen tai iltaisin.
[/quote] menee vähän uskottavuus sinulta kun puhut ristiriitaisesti. Miksi ihmeessä ? Ja missä äly on mahdoton tehdä ? :D

Vierailija
70/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 04:11"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 04:08"]

[/quote]

Olen ihan kohtalaisen perehtynyt aiheeseen. En tosin ole ap, jolle varmaan kysymyksen esitit. Kannabiksestahan esim. löytyy tutkimuksia, joissa todetaan sen huomattavasti vähentävän aivovaurioita mahdollisten aivoja vahingoittavien tapaturmien jälkeen. Ja muitakin vastaavia. Kannattaa googlettaa. Mahdollisesti syöpää parantava vaikutuskaan ei ole ihan pikkujuttu, jos se pidemmälle menevissä tutkimuksissa todetaan paikkaansapitäväksi, niinkuin alustavasti vaikuttaisi.

Ei-ap ei ole ottanut selvää mitä pitkäaikainen pilven polttelu tekee aivokapasiteetille ja tunne-elämälle. Hän puhuu asian vierestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi