Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytän pilveä päivittäin, kysyttävää?

Vierailija
29.10.2014 |

Vastaan asiallisiin kysymyksiin.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se o eevil stöö madafaka. Se on myöski koksukoo. Madafaka.

Eevil on eevil eikä miköän vitun hippi pajarit vahvin läpi fuck hifitunetippititipi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:59"]Ei kysyttävää, vaan sanottavaa, hyi hyi siitä tulee paha olo. Ja voin kertoa että tiedän. Elämä on laiffii ja on siistii olla selvinpäin ja uskaltaa elää ja olla oma itsensä, itkeä ja unelmoida, nauraa ja rakastaa, utan alkohol, utan mahiuana, kun on paljon parempaa, niinkuin aiot Jumala. ha - Uskalla hypätä pois siitä missä muut roikkuu... uskallatko?
[/quote] ahaha :D toi sun viestisi oli niin hauskasti kirjoitettu. Voisit tehdä vaikka sellaisen äärimmäistä myötähäpeää aiheuttavan valistusräpin ylä-asteikäisille. Kyl mä tiiän mist puhun hei! Ja kilometrin päähän paistaa et luulet et kannabista pikkitetään suoneen ja jo eka kerta voi tappaa. Joo anteeksi jos ymmärsin sut väärin.

Vierailija
44/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä moni pilvenpolttelija on ihan antisvägä, ihme brassailua, on kivaa.. ai on vai? Ei osata muuten nauraa ja iloita elämästä kun vetämällä weediä, tosi omaperäistä, NOOT. Aidon ilon tarjoaa Jeesus. Meet Him at the hallway. Tai ihan sama missä, kunhan kohtaat. Oon ite poltellut joskus nuorempana ja voin sanoa että eipä oo tyhmempää hommaa kuluttaa aikaansa. Keksit ihan varmaan parempaakin tekemistä jotain luovempaa... ite oon alkanut soittaa pianoa, kitaraa, opiskelen, ehkä menestyn, on perhe, rakkautta. Mutta ilman Jeesusta olisin jo haudassa. eli ihan antisvägä. Nyt elämä todellakin hymyilee, ilman päihteitä. Saan olla sekaisin rakkaudesta ja huumaantua elämän kauneudesta, with allmighty God, who is living inside me!!! Se on aika meiletöntä... enkä kuole koskaan vaan elän iankaikkisesti ja on rauha. aina. Peace man.

Vierailija
45/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän ihan tavallista elämää vaikka poltan :D

Vierailija
46/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:09"]Mun mielestä moni pilvenpolttelija on ihan antisvägä, ihme brassailua, on kivaa.. ai on vai? Ei osata muuten nauraa ja iloita elämästä kun vetämällä weediä, tosi omaperäistä, NOOT. Aidon ilon tarjoaa Jeesus. Meet Him at the hallway. Tai ihan sama missä, kunhan kohtaat. Oon ite poltellut joskus nuorempana ja voin sanoa että eipä oo tyhmempää hommaa kuluttaa aikaansa. Keksit ihan varmaan parempaakin tekemistä jotain luovempaa... ite oon alkanut soittaa pianoa, kitaraa, opiskelen, ehkä menestyn, on perhe, rakkautta. Mutta ilman Jeesusta olisin jo haudassa. eli ihan antisvägä. Nyt elämä todellakin hymyilee, ilman päihteitä. Saan olla sekaisin rakkaudesta ja huumaantua elämän kauneudesta, with allmighty God, who is living inside me!!! Se on aika meiletöntä... enkä kuole koskaan vaan elän iankaikkisesti ja on rauha. aina. Peace man.
[/quote] ole kiltti, äläkä koita tavoitella nuoria Jeesuksen luo puhumalla kuten luulet nuorten puhuvan. Se aiheuttaa suurta myötähäpeää. Jospa vain kirjottaisit noi coolisti swagit praise the Lord Jesse is the man jutut ihan normaalisti ? Aika ärsyttävää ja noloa lukea, eikö?,

Vierailija
47/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pilvee kanssa melkein viikottain, samallalailla kuin alkoholia ennen :D

Vierailija
48/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkari!

Vierailija
49/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:32"]Narkkari!
[/quote] käypä lukemassa tuolta "olen narkomaani, kysyttävää?" Ketjusta oikeasti huumeriippuvaisten juttuja.

Vierailija
51/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:36"]

http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4306582/olen_narkomaani_haluatko_kysya_jotain/

[/quote]

En oo narkomaani, vaikka pilvee joskus käytänkin :)

Vierailija
52/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aloit käyttämään?

Vierailija
53/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteletko Jukka Poikaa jointti huulessa?

Vierailija
54/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:43"]

Kuunteletko Jukka Poikaa jointti huulessa?

[/quote]

En polta jointista enään, mutta kyllä kuuntelen Jukka Poikaa joskus :)

Vierailija
55/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:42"]

Koska aloit käyttämään?

[/quote]

Noin vuosi sitten

Vierailija
56/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä poltat jos et jointista?

Vierailija
57/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:33"]

Miksei kannabiskeskusteluja ikinä, IKINÄ voida käydä ilman että käyttäjät alkavat selittää pajauttamistaan sillä etteivät he kuitenkaan käytä alkoholia? Aina ja iänkaikkisesti näkee blossekeskusteluissa viinasta. Kyllästyttää.

Miksi poltat?

[/quote]

Hei, ei hätää, mä käytän sekä kannabista että alkoholia! Että ei me suinkaan kaikki sanota niin. Ja kummassakaan ei mun mielestä ole mitään pahaa, tosin alkoholin kanssa sietää olla varovainen, se on noista kuitenkin vaarallisempi päihde (kuolemaan johtavan yliannostuksen riski ym.). Mutta ihan mielelläni poltan jointin ja juon viskilasillisen, eikä mun tarvitse mielestäni selitellä kumpaakaan sen enempää kuin että niistä tulee hyvä olo. Siksi käytän. Tosin kannabista käytän joskus myös lääkinnällisesti (esim. kuukautiskivut), mutta enimmäkseen siis ihan huvin vuoksi päihteenä. Pidän aika sisäänrakennettuna ihmisessä halua päihtyä, sitä kuitenkin on tehty varmaan kauemmin kuin ihmislaji on edes ollut olemassa, kun kerran useat muutkin eläimet pyrkivät käyttämään luonnossa esiintyviä päihteitä.

Vierailija
58/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:59"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:33"]

Miksei kannabiskeskusteluja ikinä, IKINÄ voida käydä ilman että käyttäjät alkavat selittää pajauttamistaan sillä etteivät he kuitenkaan käytä alkoholia? Aina ja iänkaikkisesti näkee blossekeskusteluissa viinasta. Kyllästyttää.

Miksi poltat?

[/quote]

Hei, ei hätää, mä käytän sekä kannabista että alkoholia! Että ei me suinkaan kaikki sanota niin. Ja kummassakaan ei mun mielestä ole mitään pahaa, tosin alkoholin kanssa sietää olla varovainen, se on noista kuitenkin vaarallisempi päihde (kuolemaan johtavan yliannostuksen riski ym.). Mutta ihan mielelläni poltan jointin ja juon viskilasillisen, eikä mun tarvitse mielestäni selitellä kumpaakaan sen enempää kuin että niistä tulee hyvä olo. Siksi käytän. Tosin kannabista käytän joskus myös lääkinnällisesti (esim. kuukautiskivut), mutta enimmäkseen siis ihan huvin vuoksi päihteenä. Pidän aika sisäänrakennettuna ihmisessä halua päihtyä, sitä kuitenkin on tehty varmaan kauemmin kuin ihmislaji on edes ollut olemassa, kun kerran useat muutkin eläimet pyrkivät käyttämään luonnossa esiintyviä päihteitä.

[/quote]

Viisaitakin ihmisiä on! Kiitos :D

Vierailija
59/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:57"]

Mistä poltat jos et jointista?

[/quote]

Yleensä bongista, tai älystä (ite en sellasta omista, mutta kaveri omistaa)

Vierailija
60/70 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:35"]

HUOMIO ALOITUS ON PROVO

Itse voin alakultturin edustajana kerToa että eevil stöö on jokaisen pajauttajan tiedossa

[/quote]

Mitä helvettiä? Ei oo mitään yhtenäistä pilvenpolttajien alakulttuuria. Niitä pilvenpolttajia löytää vanhuksista ja keski-ikäisistä, lääkäreistä ja opettajista niihin nuoriin, jotka kuvittelevat edustavansa jotain alakulttuuria. Mä en edes asu Suomessa, ja vaikka poltan kuinka helvetisti pilveä täällä missä se on sallittua, niin en tiedä yhtään sen enempää mistään suomalaisesta musiikista tai suomalaisista alakulttuureista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi