Jannika B raskaana?
http://www.iltasanomat.fi/a/1288756610717
onkohan jannika b raskaana kun aikoo jäädä keikkatauolle?
Kommentit (61)
Hyvä vaan. Sen musiikki on ihan hirveetä paskaa enkä ymmärrä että mitä Toni näkee siinä. Toni kyllä löytäis paremmankin naisen rinnalleen.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 00:35"]
Olisihan se ihanaa, jos lapsi olisi tuloillaan. Toni kertoi vastikään haastattelussa, että toivoisi kovasti tulevansa isäksi. Ja hyvä isä hän olisikin. Jannika on toki vielä nuori, joten ei ole kiirettä :)
[/quote]
Tätä mä aina ihmettelen. Kun suitsutetaan lapsettomista ihmisistä, että tulee varmasti hyvä isä/äiti. Millä perusteella?
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:09"]Hyvä vaan. Sen musiikki on ihan hirveetä paskaa enkä ymmärrä että mitä Toni näkee siinä. Toni kyllä löytäis paremmankin naisen rinnalleen.
[/quote]
Olis voinut löytää aikaisemmin muttei löytänyt. Epäsuhtainen pari mutta sellaisia on pa ljon.
Jannika sattuu olemaan aivan hurmaava ihminen, Tonin sietää olla kiitollinen (ja hän onkin) että sai hänet omakseen.
Välillä kyllä suuresti ihmetyttää, kun lukee tätä palstaa, että mikä teitä ihmisiä oikeasti vaivaa (ei onneksi kaikkia teistä, mutta osaa)? Mistä tuo negatiivisuus ja muiden ihmisten stalkkaus, haukkuminen ja ilkeä arvosteleminen oikein kumpuaa?
Kuuntelin varsinkin nuorempana Apulantaa ja olen aina saanut Toni Wirtasesta jotenkin tosi posiitivisen kuvan; mielestäni hän on siisti tyyppi ja lyriikkansa ovat ihan mahtavia. Nyt, kun Toni on ollut Vain elämää-artistina, niin on tullut enemmän seurattua häneen (ja myös Jannikaan) liittyvää uutisointia. Jannika on parin Youtubesta katsomani haastattelun perusteella tosi sweet. Tuntuu tosi oudolta lukea tältä palstalta kommentteja siitä, että he olisivat jotenkin huono pari, Toni ansaitsisi paremman (olen lukenut kommentointia myös niin päin, että Jannika ansaitsisi paremman..), Jannika nai Tonin vain edistääkseeen uraansa/rahan takia, jne jne.
Siis oikeesti: mitä ihmettä tyypit? Lähdetään nyt vaikka siitä, että kyse on julkisuudenhenkilöistä, ja luultavasti juuri kukaan tällä palstalla ei oikeasti heitä tunne tai tiedä heidän elämästään yhtikäs mitään. Minusta ainakin epäily, että Jannika "hyväksikäyttäisi" Tonia naimalla tämän pelkän rahan tai menestyksen takia, on tosi törkeä (+ uskon toivon ja oletan, että Toni ei menisikään moiseen "retkuun" jos joku nyt häntä yrittäisi vain rahan takia pokailla..) En ymmärrä, mikä ihmisiä vaivaa, kun pitää heitellä tommoisia ihan käsittämättömiä syytöksiä, jotka ovat täysin vailla totuuspohjaa. Miksi teille ylipäänsä tulee tuollaisia asioita mieleen, kun saatte kuulla, että kaksi ihmistä on löytänyt toisensa? Miksi siitä pitää etsiä heti jotain negatiivista, eikä vaan voi olla iloinen toisten onnesta? Miksi pitää ruveta arvostella sitä, ovatko jotkut tuntemattomat (tai vaikka tututkin ihmiset) yhteensopiva pari vai saisiko jompikumpi "paremman" (ja tekisi mieli kysyä, että mitä toi "parempi" tarkoittaa, mutta ei ehkä mennä nyt siihen)?
Jos te kommentoijat olette lukeneet Toni Wirtasen haastatteluja, niin olette varmaan tietoisia siitä, että hän on kärsinyt vuosia erilaisista mielenterveysongelmista ja tuntunut muutenkin olevan vähän hukassa elämänsä kanssa aiemmin, mutta esim. viime vuotta Jannikan kanssa hän on haastatteluissa kuvannut elämänsä onnellisimmaksi vuodeksi ja kommentoinut monissa eri haastatteluissa, että hänen elämänsä on nyt mallillaan. Myös Jannika, joka on kertonut haastatteluissa olleensa aiemmin koulukiusattu, on tuonut monesti esiin, että kokee Tonin sielunkumppanikseen ja parhaaksi ystäväkseen ja on hyvin onnellinen tämän kanssa.
Jenni Vartiaisen Vain elämää-jaksossa Toni kommentoi muuten seuraavasti: "Mä oon jotenkin vasta viime aikoina ite löytänyt sen, että suurin osa ihmisistä kuitenkin haluaa toisilleen hyvää. Itse asiassa oon oppinut tota mun vaimolta." Harmi kyllä, että av:lle taitaa kasaantua aika paljon tätä porukkaa, jotka muodostaa sen pienen osan ihmisistä, jotka ei halua toisille hyvää. Haters gonna hate, lovers gonna love :)
Nyt jäänyt äitiyslomalle. Ei taitaisi normiduunissa onnistua ihan noin alussa?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 16:29"]
Nyt jäänyt äitiyslomalle. Ei taitaisi normiduunissa onnistua ihan noin alussa?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015030919323715_vi.shtml
[/quote]
Jos odottaa vaikka kolmosia?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:00"]
On raskaana! :)
[/quote]
Täh, onko? Mistä tiiät?
siitä oli iltalehdes joku viikko sitten ja seiskassa. On myöntänyt raskauden.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:39"]
siitä oli iltalehdes joku viikko sitten ja seiskassa. On myöntänyt raskauden.
[/quote]
Välkky.
Mitäs luulette myydäänkö vauva seiskalle tms naisten lehdille? Mä veikkaan että ovat niin julkisuushakuisua, että vauvan kuvat laitetaan heti lehtiin. Jannikasta en tiedä muuta kuin että musiikki on kuraa. Ei varmaan ole itsekkään sitä vielä hokannut, että ei kiinnosta jengiä.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 19:51"]
Ei äitiyslomalle vaan keikkatauolle. Siinä on melkoinen ero... :D Tekee uutta musiikkia, jota olisi tarkoitus julkaista jo syksyllä.
[/quote]
No juu, tuo äitiysloma voi olla iltsikan oma sanavalinta.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 00:35"]
Olisihan se ihanaa, jos lapsi olisi tuloillaan. Toni kertoi vastikään haastattelussa, että toivoisi kovasti tulevansa isäksi. Ja hyvä isä hän olisikin. Jannika on toki vielä nuori, joten ei ole kiirettä :)
[/quote]
Tätä mä aina ihmettelen. Kun suitsutetaan lapsettomista ihmisistä, että tulee varmasti hyvä isä/äiti. Millä perusteella?
[/quote]
No ainakin raha-asiat ja ilmeisesti muukin elämänhallinta kunnossa, eli heistä tulee paremmat vanhemmat kuin valtaosa Av-mammoista on... Raskaus on myös todennäköisesti ihan suunniteltu juttu.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:09"]
Hyvä vaan. Sen musiikki on ihan hirveetä paskaa enkä ymmärrä että mitä Toni näkee siinä. Toni kyllä löytäis paremmankin naisen rinnalleen.
[/quote]
Mikä vika Jannicassa on? Kaunis, nuori ja herttaisen oloinen nainen. Kyllä Toni hänessä varmasti näkee paljonkin, koska naimisiin asti hänen kanssaan päätyi. Toni varmasti saisi kenet haluaisi ja valitsi Jannican. Kyllä siinä jotakin täytyy jo nähdä. ;)
Minä kun taas ihmettelen miten ihmiset voivat olla niin ilkeitä ja haukkua itselleen täysin tuntemattomia ihmisiä. Millä perusteella?
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 20:14"]Mua jotenkin surettaa, että Toni sai "vain tuollaisen". Vuosikausia hänestä oli aistittavissa, että haluaa vaimon ja perheen ja sitten tämä tyrkky harakka ns iski kiinni. Olisi paljon laadukkaamman naisen Toni ansainnut. Minun mielestä. PS. Mikä tuon Jannikan meriitti on? Olla Toni Wirtasen vaimo. Laulajana ö-luokkaa. Niin. Ja kota lauma hyökkää huutamaan kateellisuuskorttia... Ei, en ole kateellinen. Vain jotenkin tosi hämmästynyt mihin Toni päätyi. Toki jos on onnellinen tai edes uskottelee olevansa, good for him. [/quote] en sanoisi gradua vaille valmista kauppatieteidenmaisteria ei miksikään.mitkähän meriitit sinulta löytyy?
[/quote]
Jaa, minä olen yhteiskuntatieteiden maisteri. Ihan sen gradunkin tehnyt. Mutta en nyt todellakaan mitään maisteriuksia tai niiden puutetta tuolla kommentillani tarkoittanut, harmi jos et tavoittanut pointtiani. Mutta ehkä joku muu tavoitti.