Onko Julia Robertsilla maailman kaunein hymy?
Mun mielestä sillä on aina ollut äärimmäisen ruma suu ja hymy, muytta yleisesti kai pidetään äärimmäisen kauniina.,
Kommentit (12)
Kyllähän sillä on. Ja onhan se aivan jumalattoman kaunis nainen muutenkin.
Toiseksi rumin, Kiera Knightleyllä on rumin.
En tiedä onko "maailman kaunein" mutta onhan se sellainen että valaisee koko huoneen. Iso suu on musta yleensäkin kaunis.
Onkohan Roberts mielestään tienannut jo tarpeeksi kun ei ole ollut kovin ahkerasti elokuvissa mukana viime vuosina? Ei hän kyllä vielä "rupsahtanut" tai mitään sellaista ole että agenteilla olisi painetta löytää nuorempia tilalle...
Laittoi aikoinaan täytettä huuliosastoon. Niistotilaa ei juurikaan jäänyt. :(
No ei oo todellakaan kaunein. Liian leveä, näkyy takahampaat ja ikenetkin.
Keira knightkeylla on kyllä kans sellanen ruma suu minunkin miielestä, julia ei niin paha, tai vähiten paha näistä kolmesta, eli kolmas jonka suusta en tykkää on se natalie portmannin suu, ylähuulen yläpuoli näyttää aina superrohtuneelta tai sellaselta, yh en pidä.
Tuollainen hymy on minusta kaunein, eli näkyy yläetuhampaat vain eikä ikeniä tai alahampaita:
http://www.ehealthtalks.com/wp-content/uploads/2014/09/beautiful-smile-96651-300x187.jpg
Ei ole mielestäni. Ex-miehelläni on minusta maailman kaunein hymy. Onneksi lapsi on perinyt isänsä suun niin hänellekin tulee kaunis hymy, itselläni ei ole kaunis hymy joten onneksi ei minulta perinyt suuta.
En kyllä sanoisi Robertsin hymyä ollenkaan kauniiksi, silmät hänellä on ihan kauniit mutta kasvot muuten ei miellytä silmääni oikeastaan yhtään. Mutta makuja on monia ja blaa blaa =)
Ei ole. Kaunein hymy on aito hymy. Minulle äitinä kauneimmat hymyt ovat toki lapsieni hymyt.
Mitä hymyilyyn tulee, itse hymyilen lähestulkoon aina.
Toisinaan näen ihmisiä, jotka ovat viehättäviä ilman hymyä. Ne ovat harvinaisia kyllä.
No ei todella ole!