Kaupungit/paikkakunnat, minne et koskaan muuttaisi?
- Nurmes
- Kotka
- Joensuu
- Kajaani
- Iisalmi
- Savonlinna
- Pieksämäki
+ muut alle 15 000 asukkaan kylät.
Luetelluissa paikoissa käynyt ja todennut masentaviksi asua tahi elää.
Kommentit (117)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:52"]
Kemi, Raahe
[/quote]
komppi!!!!
En muuttaisi pois Etelä-pohjanmaalta :)
Mogadishu ja Helsinki. Liikaa somaleita.
Savo myös ja vaaan kaikki pienet alle 10 000 kunnat ja kaupungit.
Savonlinna. Kaikki siellä syntyneet ja koko elämänsä asuneet ihmiset ovat kaksinaamaisia selkäänpuukottajia. Tiedän, että tälläisiä ihmisiä on joka paikassa, mutta Savonlinnassa niitä tuntuu olevan joka paikka täynnä. Kehenkään ei voi luottaa.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:00"]
Satakunta. Ei jumal*uta
[/quote]
Kerro lisää.
En jaksa alkaa luettelemään niitä paikkoija joihin en muuttaisi, sanon vaan, että Espoosta en muuttaisi mihinkään. Täällä kaikki meidän perheelle tällä hetkellä tärkeä.
Kuopio, ihan täysin paikallisten takia.
Kaikki pienet sisämaakaupungit. Olen vuosia asunut Helsingissä ja sekin on vähän 'pienehkö' kaupunki makuuni. New York on sellainen paikka jonne muuttaisin heti jos olisi rahaa/työtä. Makuasioitahan nämäkin tosin on...
Helsinki, Espoo, Vantaa, Turku, Tampere... Ja muut Suomen suurimmat kaupungit. Eivät ole mun paikkoja, etenkään pääkaupunkiseutu. Sitten on myös yksittäisiä paikkakuntia, lähinä lapsuudenkotia lähellä olevat, jonne en muuttaisi, mutta se nyt johtuu ihan pelkästään niistä ihmisistä, kun pikkupaikkakuntien nuoret olivat kaikki mun aikanani tekemisissä ja sanotaanko, etten viihtyisi niiden samojen naamojen ympäröimänä.
Jos saisin asua missä tahansa, asuisin Englannin nummilla kauniissa, vanhassa kivitalossa, ja jonkun suuremman kaupungin kupeessa. Vielä kun jaksaisi maisterinpaperit rutistaa itsestään ulos, niin voisi tämä haave hyvinkin toteutua.
Onpa taas negatiivinen aloitus..miksei mielummin mietittäis minne haluais muuttaa.. Ja joo alapeukkua vaan niin, tää tuntuu kurkussa asti!
Itä-Suomi näin kokonaisuudessaan vaikuttaa sellaselta etten haluaisi sinne asumaan. En tiedä miksi, isommatki kaupungit tuntuu siellä pystyyn kuolleilta junttiloilta. Aion myös muuttaa lahdesta pois heti kun valmistun, toivottavasti ei tarvi palata.
Helsinki ja Espoo ovat ainoat, joissa suostuisin asumaan. Olen asunut 5 vuotta New Yorkissa enkä kyllä pk-seutua pidemmälle lähtisi ellei olisi pakko.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 04:26"]
Savo ja Itä-Suomi ylivoimaisesti perseestä. Savonlinna oli paskin paikka tähän mennessä ja savolaiset yleensäkin vitun kamalia, kieroja, selkäänpuukottavia, mielenvikaisia, töykeitä ja epäkohteliaita kusipäitä. Älkää koskaan muuttako Savoon! Ahdasmielistä ja masentavaa seutua.
[/quote]
Oletko kaksoisolentoni? itäsuomi kokonaisuudessaan tooodella ahdistavaa aluetta, erityisesti kajaani,
Kannattaa muuttaa Brasiliaan sielä voi nusaittaa muijia takaanpäin