Outo(?) juttu jonka mies tekee sängyssä :/
Olen ollut nyt muutaman kerran yhden miehen kanssa ja hän on innokas antamaan suuseksiä mutta kun se ei tunnu miltään. Siis oikeasti mietin että tekeekö se nyt jotain vai nukahtiko se sinne jalkoväliin. Noh sitten kun hivutan omaa kättä ikään kuin neuvomaan sinne :D niin tämä kuin salamana ottaa kiinni siitä ja siirtää ylemmäs ja pitää mun kättä siinä paikallaan. Kerran sanoi että "älä koske ittees" kun jossain tilanteessa käsi oli menossa sinne. Ja muuten ei siis yhtään kontrolloiva tms. eikä muutenkaan tollainen nopea liikkeissään, siksi pari kertaa oon itsekseni katsonut o_o ilmeellä kun ihmetytti vähän. Mitäs tää nyt on, en kehtaa kysyä että miksi teet noin?
Kommentit (32)
Jos sillä on joku esto koskemisen suhteen. Nyt yrittää karaista itseään suuseksiä tarjoamalla ja hirveän kovasti pinnistellen pystyy vähän hipaisemaan kielenkärjellä. Kysy. Mitä muka menetät tässä vaiheessa jos kysyt suoraan. Jos loukkaantuu niin loukkaantuu, anna mennä.
23: Hmm no silmät kyllä säihkyen ekalla kerralla jo otti tarjouksen vastaan kun ehdotin miehelle, ei vaikuta yhtään siltä että yrittäisi jotenkin pinnistellä eikä sillä muuten mitään estoja minkään koskemisen kanssa ole missään mielessä... Siis sellainen hellä nallekarhumainen muuten mutta sitten tulee joku ihmeellinen "näpit irti sieltä!!!- reaktio
Siis ei ota edes oheijta vastaan? Miks harrastat seksiä sellaisen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:57"]
Oon muuten huomannut osittain saman toisinpäin että jos tilanne jotenkin vaatisi sitä että tää mies joutuisi itse kädellään "asettamaan" itsensä paikoilleen niin ei tee sitä. Yleensä olen itse hoitanut tän mutta välillä odotan että hän tekisi sen niin ei ja sitten mies jotenkin silminnähden lannistuu kun se ei itsestään pomppaa sinne :D :(
[/quote]
Kuulostaa aika kummalliselta. Onko kyseessä siis pelkkä seksisuhde?
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:57"]16: Nelikymppinen ja naisystäviä sun muuta kyllä ollut. Ei kai voi olla niin että ne kaikki olis lähtökohtaisesti kieltäytyneet tästä aina? :D
17: Ei ole parhaalla itsetunnolla varustettu muutenkaan mutta en ole ikinä edes ehtinyt mitään varsinaisesti hiplaamaan itseäni niin että hän voisi kuvitella ettei riitä. En oo saanut kuin käden siihen juuri ja juuri kriittisten paikkojen alueelle kun tää törkkää sen pois.
Oon muuten huomannut osittain saman toisinpäin että jos tilanne jotenkin vaatisi sitä että tää mies joutuisi itse kädellään "asettamaan" itsensä paikoilleen niin ei tee sitä. Yleensä olen itse hoitanut tän mutta välillä odotan että hän tekisi sen niin ei ja sitten mies jotenkin silminnähden lannistuu kun se ei itsestään pomppaa sinne :D :(
[/quote]
"Hän tekee sen ja se pomppaa sinne" Onko sanavarastossasi myös sanavarastossasi puutteita?
27: Anteeksi kovasti, hän siis ei suostu asettamaan siitintään vaginaani kädelläni vaan näyttää odottavan että penis menee sinne itsestään ja sitten lannistuu tästä. Itse taidat hieman toistaa itseäsi.
Onko teillä ihan kunnon parisuhde vai seksisuhde?
Mä seurustelin kerran tyypin kans, joka tykkäs suuseksistä, mutta vain saavana osapuolena. Aina kun ehdotin, että mäkin voisin haluta, se vaan laskeutu alemmas ja työnsi naamansa oikein lähelle pillua ja rämpläs sormilla. Luuli vissiin, etten huomaa. Ja jos sanoin tästä, intti vaan kivenkovaan että nuolee. Joo ei jatkoon.
29: En oikein tiedä, ei nyt ainakaan parisuhde kun niin vähän aikaa nähty mutta en haluaisi luopuakaan tästä ihmisestä. Sängyssä vain jotenkin niin kaksijakoinen. Läheisyys ja intohimo 10 ja sitten varsinainen yhdyntä/suuseksi ym. jotain kummallista hipeltämistä joka kestää minuutin
30: Nyt naurattaa :D
Ja edellisessä viestissäni pitäisi lukea siis omalla kädellään, ei kädelläni
ap
16: Nelikymppinen ja naisystäviä sun muuta kyllä ollut. Ei kai voi olla niin että ne kaikki olis lähtökohtaisesti kieltäytyneet tästä aina? :D
17: Ei ole parhaalla itsetunnolla varustettu muutenkaan mutta en ole ikinä edes ehtinyt mitään varsinaisesti hiplaamaan itseäni niin että hän voisi kuvitella ettei riitä. En oo saanut kuin käden siihen juuri ja juuri kriittisten paikkojen alueelle kun tää törkkää sen pois.