Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko päässyt eroon kynsisienestä? Millä keinolla?

Vierailija
28.10.2014 |

Minulla on sairauden vuoksi huono vastustuskyky, joten sain kynsisienen.

En ole saanut tartuntaa mistään.

Millä tavalla olet päässyt eroon kynsisienestä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-puuöljyä joka ilta puolen vuoden ajan, sillä tokeni. Se haisee aika voimakkaalta, mutta onneksi itse pidän sen yrttisen voimakkaasta tuoksusta. Kuivasin myös kynnet hiustenkuivaajalla suihkun jälkeen -sieni inhoaa kuumaa ja kuivaa, tämä hassu vinkki oikeasti toimii- ja sitten vielä pesin sukkia usein, ja aina 60:ssa.

Vierailija
2/4 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti vasta reseptillä saatavalla suun kautta otettavalla lääkkeellä ja söin kuureja yhden vuoden. Vasta kun kynsi on kasvanut uudelleen, kynsisieni on poistunut. Niin kauan kuin dientä näkyy, lääkkeiden syöntiä pn jatkettava. Kaikkia muita keinoja kokeilin ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mikään muu auta kuin lääkekuuri. Itse sain jalkasieni tartunnan ja se levisi isovarpaan kynteen. Lääkäri määräsi terbanifiinia tjsp kolemen kuukauden kuurin, auttoi! Ratiopharm lääke, ei maksa paljon.
Sivuvaikutuksia saattaa tulla, itsellä vaikutti makuaistiin.

Vierailija
4/4 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden kesti, ja ensimmäisen puolen vuoden jälkeen vasta alkoi muutosta tapahtumaan. Pelkkä reseptikynsilakka (Loceryl?) ei auttanut, vaan vasta kun yhdistin sen käytön viikottaisiin etikkavesi-jalkakylpyihin ja jalkojen/kynsien huolelliseen puhdistamiseen (myös kaikki vanha iho ja kynsien alla oleva töhnä pois :P ) ja laitoin joka toinen viikko Lamisil Solo geeliä kynsien ympärille ja kynsien alle, niin sieni antoi periksi ja kynnet parantuivat. Kesti puoli vuotta ennenkuin vaurioituneet alueet kasvoivat pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän