Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GoSupermodel

Vierailija
28.10.2014 |

Mietin, että, kun lapseni (12v) on kysynyt nyt, että saako hän liittyä sinne joten haluaisin tietää millainen paikka tämä on onko siellä tuon ikäiselle sopivaa juttua tai mitään?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että! Sinne ei kyllä kannata mennä! Siellä on hiirien kanssa yhdyntää harrastava kani ja mitä ihmeen surullisia teinejä. Sitten siellä on kuulemma myös tällainen "tosi ärsyttävä omppupapi" joka lukitsee kaiken kivan ja ihan seonnut tämmöinen "manalan mies". En suosittele lastasi sinne päästämään, syntinen PASKA VITTUMAINEN HOMOPILLUJEN SAATANANPALVONTAPAIKKA.

Vierailija
2/13 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä, siellä on alkanut tulla jo kävijäpula :( Kiva paikka!

t. 4 vuotta gosussa ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen kokemus, peukku ylös.

Vierailija
4/13 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kannattava paikka! Siellä tyttöset voivat keskustella ja näyttää luovia taitojaan toisille :)

Vierailija
5/13 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:56"]

Olen 28vuotias nainen ja olen seurannut goSupermodelia jo kauan! Siellä on sellaisia surullisia teinityttöjä jotka haluaisivat anoreksia ja jakelevat miten voi laihtua ja miten saada viiltelyjäljet piiloon!!!!!! Siellä välillä on seksuaalisia aiheita ja harrastavat virtuaaliseksiä!!! Ei kannata päästää pikkutyttöäsi niiden pedofiilien käsiin!!!!!!!

[/quote]

goSupermodelissa ei ole mitään tuollaista. Siellä keskustellaan normaaleista aiheista, kuten idoleista, tv-ohjelmista, resepteistä, harrastuksista yms.

[/quote]

Joo. Mutta kyllä jotkut siellä pyytävät laihdutusohjeita vaikka ovat ihan sopivan kokoisia

T: Valkosipuli niminen malli

Vierailija
6/13 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo 13-vuotias. Kaikki edellä mainitut eivät ole totta kaikilta osin. Tietyt ihmiset saattavat valittaa jotain mutta niistä ei tarvitse huolehtia tai edes kiinnittää huomiota. Kyseisessä paikassa saa pelata, katsoa videoita ja jutella muiden ihmisten kanssa. Kahden vuoden kokemuksen jäälken kerron että suosittelen tätä paikkaa.

Vierailija
7/13 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:56"]Olen 28vuotias nainen ja olen seurannut goSupermodelia jo kauan! Siellä on sellaisia surullisia teinityttöjä jotka haluaisivat anoreksia ja jakelevat miten voi laihtua ja miten saada viiltelyjäljet piiloon!!!!!! Siellä välillä on seksuaalisia aiheita ja harrastavat virtuaaliseksiä!!! Ei kannata päästää pikkutyttöäsi niiden pedofiilien käsiin!!!!!!!
[/quote]
Gosupermodelissa itseasiassa laohdutusvinkit on kielletty ja viiltelijät ohjataan hakemaan apua.

Vierailija
8/13 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:56"]Olen 28vuotias nainen ja olen seurannut goSupermodelia jo kauan! Siellä on sellaisia surullisia teinityttöjä jotka haluaisivat anoreksia ja jakelevat miten voi laihtua ja miten saada viiltelyjäljet piiloon!!!!!! Siellä välillä on seksuaalisia aiheita ja harrastavat virtuaaliseksiä!!! Ei kannata päästää pikkutyttöäsi niiden pedofiilien käsiin!!!!!!!
[/quote]
Gosupermodelissa itseasiassa laohdutusvinkit on kielletty ja viiltelijät ohjataan hakemaan apua.
[/quote]
Niin ja deittailu on ankarasti kielletty.

Vierailija
9/13 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa lapsesi mennä sinne! Siellä on todella mukavaa olla. Gosupermodelista löytyy myös ''tv'' jossa on videoita ja siellä on esimerkiksi musiikki videoita ja netin käyttöön liittyviä opettavaisia videoita. 

T: 6 vuotta gosussa ja nimi siellä on Cascadah

Vierailija
10/13 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:38"]

Mietin, että, kun lapseni (12v) on kysynyt nyt, että saako hän liittyä sinne joten haluaisin tietää millainen paikka tämä on onko siellä tuon ikäiselle sopivaa juttua tai mitään?

[/quote]

Olen itse 14 vuotias tyttö, joka on pyörinyt kyseisellä sivustolla jo neljä vuotta ja on mielestäni oikein mukava paikka :) en kylläkään kysynyt vanhemmiltani mitään lupaa, kun kaverini kestoi minulle siitä :D sinne ei tarvitse syöttää mitään muuta henkilökohtaista, paitsi sähköposti osoite, JOS haluaa kirjoittaa kaikille avoimelle foorumille viestejä. Syntymäpäivä on myöskin vapaa ehtoinen, jos haluaa saada Gosupermodelissa joka vuotisen syntymäpäivä lahjan.

Gosupermodelissa voi hankkia uusia ystäviä, pelata hauskoja pelata ja satilata omaa malliaan mieleisillään vaatteilla.

Vierailija
11/13 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28vuotias nainen ja olen seurannut goSupermodelia jo kauan! Siellä on sellaisia surullisia teinityttöjä jotka haluaisivat anoreksia ja jakelevat miten voi laihtua ja miten saada viiltelyjäljet piiloon!!!!!! Siellä välillä on seksuaalisia aiheita ja harrastavat virtuaaliseksiä!!! Ei kannata päästää pikkutyttöäsi niiden pedofiilien käsiin!!!!!!!

Vierailija
12/13 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:56"]

[/quote]

goSupermodelissa ei ole mitään tuollaista. Siellä keskustellaan normaaleista aiheista, kuten idoleista, tv-ohjelmista, resepteistä, harrastuksista yms.

Vierailija
13/13 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pelaa alle 10-vuotiaat, itse olen 12 ja pidän sitä ihan kummallisena jos joku minun ikäiseni olisi siellä, mitä ap tyttösi tekee normaalisti iltaisin, lukeeko raamattua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme