Haluaisin lähettää puoli tutulle miehelle kiihottavan viestin
Voisiko se olla jotenkin tämänlainen?
Mä aattelin että sä voisit ottaa mua takaa päin samalla kun mä nuolen sun tyttöystävän pillua. Jonka jälkeen sä voisit naida sun tyttöystävää niin kauan kun tuntuu hyvältä. Sen jälkeen mä voisin ottaa sun kalun vielä suuhuun ja sä voisit laueta siihen.
Tän jälkeen tarina vois jatkua samantyylisellä kertomuksella eri asennoista mitä me voitais toteuttaa. Kysymyksessä ei siis ole tilanne mikä tulisi välttämättä toteutumaan mutta tarkoitus olisi saada mies kiihottumaan...
Kommentit (6)
Tässä on kyllä aika paljon riskejä...
Siis haluatko sä oikeasti sekottaa sen tyttöystävän tähän? Se nimittäin voi olla miehelle turn off jos hän esim. tietää, ettei tyttöystävä tule suostumaan kuunaan päivänään....
Ja olisitko valmis toteuttamaan tämän kolmen kimpan, jos se olis mahdollista?
joo kolmen kimppa on harkinnassa :) jokin juttu tässä nyt vaan vastustaa tilanteen tapahtumista...
Tyttöystävä on tavallaan mukana tilanteessa, mutta tarkoitus on saada nyt mies pois raiteiltaan. Siis hyvällä tavalla.
ap
Voi mikä säälitävä miehen kirjoitama PROVO!!!
Eihän tuo provo ole, se on fantasia. Olet selvästi nainen, kun et tuollaista ymmärtänyt.
Joo, todella hieno idea kertakaikkiaan ja tyttöystävä varmasti ilahtuu suuresti, jos näkee viestisi.