Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krabi ja Koh Lanta, kokemuksia kellään?

Vierailija
28.10.2014 |

.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krabi on kiva paikka, itse olin 2vkoa ja joka päivä melkeen tuli lähdettyä toisille saarille pitkähäntäveneillä ja veneretkillä, ihan huippu paikka jos haluaa kierellä saaria, itse krabihan on tosi pieni paikka mutta yhteydet muualle hyvät.

Vierailija
2/14 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpikoluttuja turistikohteita... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko yhteyksistä hieman tarkemmin? Mihin kannattaa mennä ja millä? Onko siellä Koh Lantalla "mitään"? Kouluikäisiä lapsia olisi mukana.

ap

Vierailija
4/14 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen puolison kanssa reissannut thaikut läpi 15vuodessa ja me ollaan NIIIIIIN kyllästyneitä että viimeisellä reissulla ihan odotettiin että päästäis jo kotiin. 

Nyt halutaan jotain ihan muuta, mut vinkkinä että molemmat on ekalle kerralle ihan koettavia reissuja. Reppu selkään ja koet vaikka molemmat samalla reissulla.

Vierailija
5/14 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin Koh Lantalla pari vuotta sitten. Ihan kiva pikku saari, sen ehti loman aikana helposti kiertelemään joka puolelta. Rantojen puoli saaresta on luonnonsuojelualuetta, eli siellä ei saa ajaa millään moottoriveneillä. Ihanan rauhallista! Ei myöskään ollenkaan turistirihkaman myyjiä yms rannalla, ihan rauhassa sai olla. Hyviä pikku ravintoloita siellä sun täällä. Viidakkoretken voi tehdä ja saaren eteläpäässä asuu rannalla paljon apinoita. Phi phi on ihan Koh Lantan edessä, näkyy rannalle. Käytiin snorklausretkellä siellä. Paljon on tarjolla saarihyppely-retkiä. Tuliaiset kannattaa käydä ostamassa Saladanin sijaan Lanta Townista. Huippukivoja pikkukauppoja ja todella kivoja tuliaisia. 

Vuokrattiin yhtä tuktuk-kuskia loman aikana, soitettiin hänelle kun haluttiin jonnekin. Vuokrattiin päiväksi myös oma tuktuk.

Iltaelämää ei kauheasti ole, kaikki menee kiinni n klo 23, valot pois ja kaikki menee nukkumaan :)

Vierailija
6/14 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:58"]

Kerrotko yhteyksistä hieman tarkemmin? Mihin kannattaa mennä ja millä? Onko siellä Koh Lantalla "mitään"? Kouluikäisiä lapsia olisi mukana.

ap

[/quote]

Olimme lasten kanssa, tytöt oli silloin 13 ja 10 v ja tykkäsivät kauheasti paikasta. Olimme sesongin ulkopuolella ja usein meillä oli koko hotellin uima-allassysteemi ihan omassa käytössä.

6

Vierailija
7/14 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä, siellä ei myöskään ole mitään tyttöbaareja ja vastaavia, ei tarvinnut katsella vanhoja ukkoja nuorten thaityttöjen kanssa. ISO plussa. 

6

Vierailija
8/14 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koh Lanta on hiljainen turistikohteeksi. Olin vielä hiljaisemmalla puolella ja siellä sai oikeasti olla rannalla yksin. Meidän bungaloweissa oli löhöilypaikat katoksessa ja siellä sai rauhassa nukkuakin, ei mitään häiriöitä. Illalla kuitenkin löytyi menoakin. Tästä on kolme vuotta aikaa.

Vierailija
9/14 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:00"]

olen puolison kanssa reissannut thaikut läpi 15vuodessa ja me ollaan NIIIIIIN kyllästyneitä että viimeisellä reissulla ihan odotettiin että päästäis jo kotiin. 

Nyt halutaan jotain ihan muuta, mut vinkkinä että molemmat on ekalle kerralle ihan koettavia reissuja. Reppu selkään ja koet vaikka molemmat samalla reissulla.

[/quote]

Et sitten yhtään vinkkiä edes osaa antaa, olet juu todellakin "reissannut thaikit läpi", hih. 

Vierailija
10/14 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin muistaakseni Lantalle lautalla Phuketista. - 9

Vierailija
11/14 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Koh Kakka ?

Vierailija
12/14 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan voitte käydä molemmissa paikoissa. Viikko toisessa, viikko toisessa. Ota vaikka pelkät lennot matkanjärjestäjältä ja sitten varaat itse noista hotellit. Näin saat joustavuutta matkaan ja kuitenkin suorat lennot. Thaimaan hotellit on tosi helppo varata esim. Booking.comin kautta, muitakin varaamoja on ja hotelleilla itselläänkin on hyvät nettivaraussysteemit.

Vierailija
13/14 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:51"]

Krabi on kiva paikka, itse olin 2vkoa ja joka päivä melkeen tuli lähdettyä toisille saarille pitkähäntäveneillä ja veneretkillä, ihan huippu paikka jos haluaa kierellä saaria, itse krabihan on tosi pieni paikka mutta yhteydet muualle hyvät.

[/quote]

AP:n kannattaa huomioida, että Krabina myydään yleensä matkoja, joissa majoitus on Ao Nangissa. Krabin kaupunki on siis eri asia kuin Ao Nang.

Vierailija
14/14 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorelle ja lapsettomalle kaverireissulle Koh Lanta oli aika tylsä. Mutta onhan siellä varmasti ihan kivaa löhötä rannalla ja mahdollisella hotellin altaalla, jos siitä tykkää. :) Ihanaa rentoutumista. Reissuja siellä voi tehdä mm. vanhalle Lantalle, joka siis vähän niinkuin vanhakaupunki. Ja on siellä joitakin näköalapaikkojakin.

Krabilla menoa oli vähän enemmän ja päiväretkiä voi kivasti järkkäillä, mutta siellä on sitten turistejakin aika paljon. Hinnat vähän kalliita ja kaduilla tyyppejä jotka puhuu Suomea. Jos suomalaiseksi tunnistetaan niin voit kuulla mm. anna pusu huutelua. Railay-beach siinä lähellä on ihan kiva ja sinne pääsi edullisesti pitkähäntäveneellä.

Mutta kyllähän tuolla alueella saa helposti kaksi viikkoakin tuhlattua jos käy vaikka Krabi Townissa, Ao Nangissa Krabilla, Lantalla ja ehkä myös Phi Phillä. Jälkimmäiseen ei kuitenkaan lasten kanssa kannata mennä. Mutta lastenkin kanssa sinne päin kannattaa veneretkiä tehdä. Snorklaukseenhan tuolla on mahtavat puitteet ja onhan ne kalliovuoret ihan sairaan kauniit! Koko alueella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi