Sinä, joka kerrostalossa tupakoit ja häiritset sillä muita.
Siis sinä, joka poltat sisällä asunnossasi tai parvekkeilla tai ilmastointikanavien vieressä. Olen aina miettinyt, mitä mahtaa päässäsi liikkua? Pystytkö ollenkaan asettumaan toisen ihmisen asemaan? Savu tulvii ihmisten makuuhuoneisiin ja lastenhuoneisiin. Toisten terveys kärsii ja omaisuus kärsii. Sinä et välitä. Välität vain omasta riippuvuudestasi. En pysty käsittämään moista itsekkyyttä. Avaa toki vähän omaa ajatusmaailmaasi. Oikeasti kiinnostaa.
Kommentit (161)
Mahdatko käsittää mitään muutakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sellaiset ihmiset, jotka eivät kestä muita ihmisiä ja heidän ärsyttäviäkin elintapojaan, asuvat kerrostaloissa?
Miksi ihmiset, jotka tuhoavat toisten terveyttä saavat asua kerrostalossa? Heille löytyy ladot maaseudulta. Kiusatun ei suinkaan pidä vaihtaa asuinpaikkaa vaan kiusaajaan.
”Ulkoilman hiukkasmaiset ilmansaasteet ovat nykypäivän suurin ympäristöterveysongelma, kun otetaan huomioon altistuvien ihmisten määrä ja altistumisesta aiheutuvien haittojen yleisyys ja vakavuus.
Ulkoilman pienhiukkasten on arvioitu aiheuttavan Suomessa noin 1800 ennenaikaista kuolemaa vuosittain, ja lievempien haittojen määrä on moninkertainen.”
THL
Tämähän ei sinua liikuta lainkaan, mutta jos satunnainen röökin haju noin nyppii, lähde pienelle happihyppelylle ”raikkaaseen” ulkoilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sellaiset ihmiset, jotka eivät kestä muita ihmisiä ja heidän ärsyttäviäkin elintapojaan, asuvat kerrostaloissa?
Miksi ihmiset, jotka tuhoavat toisten terveyttä saavat asua kerrostalossa? Heille löytyy ladot maaseudulta. Kiusatun ei suinkaan pidä vaihtaa asuinpaikkaa vaan kiusaajaan.
Taistelu tuulimyllyjä vastaan on turhaa, muuta sinne latoon.
Tupakoitsijat ovat likaisia ja haisevat hirveälle. Tupakoitsijat ovat myös tyhmiä, kouluttamattomia, rumia ja hyvin itsekkäitä ihmisiä. Oikeasti kukaan ei siedä tupakoitsijoita lähellään. Aikaa myöden jokainen talo tulee muuttumaan savuttomaksi. Näin meilläkin jo :)
Vanhempani kerrostalossa on parkkipaikan kupeessa tupakka paikka. Vilinä siellä käy, tutustuvatpahan paremmin naapurit toisiinsa ja näin vieraanakin tulee rupateltua niitä näitä. Ovet käy tiuhaan tahtiin ja hissi.
Varmaan sielläkin tupakoimattomat harmittelevat, kun aina on joku naapuri tulossa tai menossa, eikä saa rauhassa itse mennä tai tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kalapaistokset haisee rappuun asti. Haisee kuin märkäinen bakteerivaginoosi.
Ohhoh, naapuriko se siellä!
Sadannen kerran: olen kasvissyöjä, EN OLE TEHNYT KALARUOKAA. Etsi hajun lähdettä ihan omasta kämpästäsi.
Minäkin nautin kasviksista. Tupakka on kasvi.
Mitäs me vegaanit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpötystä. Etäinen tuoksahdus tupakansavusta ei tuhoa kenenkään toisen terveyttä. Ei hyvää päivää tätä hysteriaa taas. Antakaa ihmisten elää tavallaan. Kiusaaja olet itse, niin juuri: sinä.
Jos naapuri polttaa ketjussa sisällä asunnossaan, ei ole kyse mistään "etäisestä tuoksahduksesta". Savu on jatkuvaa ja jos tästä puhkeaa lapselle astma, niin sekin on kai ihan ok? Tupakoitsija ei itse vaan pysty haistamaan kuinka pahalta hän haiseekaan. Tiedän, koska olen itsekin joskus tupakoinut.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani kerrostalossa on parkkipaikan kupeessa tupakka paikka. Vilinä siellä käy, tutustuvatpahan paremmin naapurit toisiinsa ja näin vieraanakin tulee rupateltua niitä näitä. Ovet käy tiuhaan tahtiin ja hissi.
Varmaan sielläkin tupakoimattomat harmittelevat, kun aina on joku naapuri tulossa tai menossa, eikä saa rauhassa itse mennä tai tulla.
Tupakka paikka :D
Kristiina xx kirjoitti:
Tupakoitsijat eivät välitä muista. Sekin ärsyttää, kun vaikka kaukomatkan junassa viereen istuu tyyppi, joka on just polttanut savukkeen ja haisee ällölle ja hän varmasti tietää miten muut inhoaa sitä hajua.
Mene muualle istumaan.
Miten voi ihmiset olla noin avuttomia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat että kiinnostaisi jonkun vauhkon naapurin elämä? Muuta savuttomaan taloon.
Asun jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpötystä. Etäinen tuoksahdus tupakansavusta ei tuhoa kenenkään toisen terveyttä. Ei hyvää päivää tätä hysteriaa taas. Antakaa ihmisten elää tavallaan. Kiusaaja olet itse, niin juuri: sinä.
Jos naapuri polttaa ketjussa sisällä asunnossaan, ei ole kyse mistään "etäisestä tuoksahduksesta". Savu on jatkuvaa ja jos tästä puhkeaa lapselle astma, niin sekin on kai ihan ok? Tupakoitsija ei itse vaan pysty haistamaan kuinka pahalta hän haiseekaan. Tiedän, koska olen itsekin joskus tupakoinut.
Entiset alkoholistitkin on just tollasia. MINÄ OLEN LOPETTANUT, KUKAAN EI SAA...
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Tupakoitsijat eivät välitä muista. Sekin ärsyttää, kun vaikka kaukomatkan junassa viereen istuu tyyppi, joka on just polttanut savukkeen ja haisee ällölle ja hän varmasti tietää miten muut inhoaa sitä hajua.
JA SUN HENKES HAISEE ÄLLÖTTÄVÄLLE,YÖK YÖK.....
Muuten hyvä, mutta tupakoitsijat eivät haista eivätkä maista mitään. Siksi eivät tajua, miten karsealta tupakka haisee. Ja joku kalaruoan haju... Noh, haiseehan se pahalta, mutta kukaan ei laita kalaa useita kertoja päivässä joka ikinen päivä. Että se siitä, ulisijat!
Ukkini poltteli tupakkia 90-luvulle asti, kunnes joutui sairauden vuoksi viimein lopettamaan. Meni ehkä kaksi vuotta ennen kuin pystyi todella haistamaan, miten hirveälle hajulle oli altistanut läheisiään. Pyysi sen jälkeen omaa typeryyttään anteeksi joka ikinen kerta, kun jonkun röökaajan leuhut ulottuivat kohdille ja hänellä tuli tämä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat että kiinnostaisi jonkun vauhkon naapurin elämä? Muuta savuttomaan taloon.
En ole Ap, mutta heti kun on tarjolla lapseton ja savuton taloyhtiö, niin muutan viivana.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Mene muualle istumaan.
Miten voi ihmiset olla noin avuttomia?
Haluan istua valitsemallani ja maksamallani paikalla häiriöttä. Miten tupakoija voi olla niin avuton, ettei ymmärrä mennä terapiaan ja hakea apua ongelmaansa, vaikka tietää, ettei tupakointi ole terveydelle hyvästä?
Vastenmielistä porukkaa nämä röökajat tosiaan tämän ketjun perusteella. Asenne haisee vielä enemmän kuin se huulessa roikkuva syöpäkääryle. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijat ovat likaisia ja haisevat hirveälle. Tupakoitsijat ovat myös tyhmiä, kouluttamattomia, rumia ja hyvin itsekkäitä ihmisiä. Oikeasti kukaan ei siedä tupakoitsijoita lähellään. Aikaa myöden jokainen talo tulee muuttumaan savuttomaksi. Näin meilläkin jo :)
Kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykosomaattinen oireilu ei edellytä kenenkään muuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Ap, mutta heti kun on tarjolla lapseton ja savuton taloyhtiö, niin muutan viivana.
Vanhusten palvelutalo täyttäisi tarpeesi täydellisesti.
Teille tupakoitsijat tiedoksi: on kamalaa kun tuoakanhaju tulee kotiini parvekken tai ikkunan kautta. Kerrostalossa on melua ja kyllä sekin häiritsee. Mutta tupakoitsijat tunkeutuvat savun kautta minun kotiini.
JA SUN HENKES HAISEE ÄLLÖTTÄVÄLLE,YÖK YÖK.....