Sinä, joka kerrostalossa tupakoit ja häiritset sillä muita.
Siis sinä, joka poltat sisällä asunnossasi tai parvekkeilla tai ilmastointikanavien vieressä. Olen aina miettinyt, mitä mahtaa päässäsi liikkua? Pystytkö ollenkaan asettumaan toisen ihmisen asemaan? Savu tulvii ihmisten makuuhuoneisiin ja lastenhuoneisiin. Toisten terveys kärsii ja omaisuus kärsii. Sinä et välitä. Välität vain omasta riippuvuudestasi. En pysty käsittämään moista itsekkyyttä. Avaa toki vähän omaa ajatusmaailmaasi. Oikeasti kiinnostaa.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sellaiset ihmiset, jotka eivät kestä muita ihmisiä ja heidän ärsyttäviäkin elintapojaan, asuvat kerrostaloissa?
Miksi tupakoitsijat, jotka eivät kestä huonojen elämänvalintojensa arvostelua, asuvat kerrostalossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sellaiset ihmiset, jotka eivät kestä muita ihmisiä ja heidän ärsyttäviäkin elintapojaan, asuvat kerrostaloissa?
Miksi ihmiset, jotka tuhoavat toisten terveyttä saavat asua kerrostalossa? Heille löytyy ladot maaseudulta. Kiusatun ei suinkaan pidä vaihtaa asuinpaikkaa vaan kiusaajaan.
Höpötystä. Etäinen tuoksahdus tupakansavusta ei tuhoa kenenkään toisen terveyttä. Ei hyvää päivää tätä hysteriaa taas. Antakaa ihmisten elää tavallaan. Kiusaaja olet itse, niin juuri: sinä.
Jos naapuri polttaa ketjussa sisällä asunnossaan, ei ole kyse mistään "etäisestä tuoksahduksesta". Savu on jatkuvaa ja jos tästä puhkeaa lapselle astma, niin sekin on kai ihan ok? Tupakoitsija ei itse vaan pysty haistamaan kuinka pahalta hän haiseekaan. Tiedän, koska olen itsekin joskus tupakoinut.
Jos sun asuntoon savua tulee, ota yhteyttä isännöitsijään, tuo savun tulo ei ole normaalia, vaan rakenteissa on jotakin vialla.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani kerrostalossa on parkkipaikan kupeessa tupakka paikka. Vilinä siellä käy, tutustuvatpahan paremmin naapurit toisiinsa ja näin vieraanakin tulee rupateltua niitä näitä. Ovet käy tiuhaan tahtiin ja hissi.
Varmaan sielläkin tupakoimattomat harmittelevat, kun aina on joku naapuri tulossa tai menossa, eikä saa rauhassa itse mennä tai tulla.
Hyvä, edistystä. Tupakoitsijat tupakkapaikoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tupakoitsijat, jotka eivät kestä huonojen elämänvalintojensa arvostelua, asuvat kerrostalossa?
Tupakointi ei ole laissa kiellettyä, eikä suuressa osassa kerrostaloja. Arvostele rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset, jotka tuhoavat toisten terveyttä saavat asua kerrostalossa? Heille löytyy ladot maaseudulta. Kiusatun ei suinkaan pidä vaihtaa asuinpaikkaa vaan kiusaajaan.
Höpötystä. Etäinen tuoksahdus tupakansavusta ei tuhoa kenenkään toisen terveyttä. Ei hyvää päivää tätä hysteriaa taas. Antakaa ihmisten elää tavallaan. Kiusaaja olet itse, niin juuri: sinä.
Jos naapuri polttaa ketjussa sisällä asunnossaan, ei ole kyse mistään "etäisestä tuoksahduksesta". Savu on jatkuvaa ja jos tästä puhkeaa lapselle astma, niin sekin on kai ihan ok? Tupakoitsija ei itse vaan pysty haistamaan kuinka pahalta hän haiseekaan. Tiedän, koska olen itsekin joskus tupakoinut.
Jos sun asuntoon savua tulee, ota yhteyttä isännöitsijään, tuo savun tulo ei ole normaalia, vaan rakenteissa on jotakin vialla.
Vanhoissa taloissa on yhteiset ilmastointikanavat. Aina savua jotain kautta pääsee, jos sisällä ketjussa poltellaan. Lisäksi talon rakenteet kärsivät ja rappukäytävään tulee savua.
Minäpä kerron. Olen nikotiiniriippuvainen ja taloyhtiössämme saa polttaa ulkona. Siksi poltan. Toki kesällä kun monella ikkunat auki niin poltin syrjemmässä kuin ihan ikkunoiden alla.
Kun on sallittua niin se on sallittua tässä taloyhtiössä. Muuttakoon savuttomaan taloon ne jotka ei sitä hyväksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani kerrostalossa on parkkipaikan kupeessa tupakka paikka. Vilinä siellä käy, tutustuvatpahan paremmin naapurit toisiinsa ja näin vieraanakin tulee rupateltua niitä näitä. Ovet käy tiuhaan tahtiin ja hissi.
Varmaan sielläkin tupakoimattomat harmittelevat, kun aina on joku naapuri tulossa tai menossa, eikä saa rauhassa itse mennä tai tulla.Hyvä, edistystä. Tupakoitsijat tupakkapaikoille.
Kyllä, seuraavaksi niuhotetaan ramppauksesta rappukäytävillä. Hissit ja ovet kolisee häiritsevästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoissa taloissa on yhteiset ilmastointikanavat. Aina savua jotain kautta pääsee, jos sisällä ketjussa poltellaan. Lisäksi talon rakenteet kärsivät ja rappukäytävään tulee savua.
Kuten sanottu, savun tulo sisälle ei ole normaalia. Yhteys isännöitsijään.
Ihminen ei tarvitse tupakkaa mihinkään, mutta ihminen tarvitsee raikasta ilmaa elääkseen. On käsittämätöntä, että naapuri saa tupakoineen tunkea toisten asuntoon.
Omassa kämpässä poltan juuri niin paljon kun haluan, ei kuulu naapureille pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sielläkin tupakoimattomat harmittelevat, kun aina on joku naapuri tulossa tai menossa, eikä saa rauhassa itse mennä tai tulla.Hyvä, edistystä. Tupakoitsijat tupakkapaikoille.
Kannatan mutta taitaa olla enemmän poikkeus että kieltäessä pihalle nousee tupakkapaikka. Joten omistusasujat polttaa sisällä. Sitä ei sitten kovin helpolla kielletäkkään ilman lain rikkomista.
Mun naapuri polttaa ketjussa, mutta haju ei kantaudu parvekkeelleni saati sitten sisälle. Talossa on jotain vikana jos koko kämppä haisee naapurin tupakoinnin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu, savun tulo sisälle ei ole normaalia. Yhteys isännöitsijään.
On otettu yhteys ja tilanne on tämä. Savua ei saa pois, ellei tupakoitsija heitä veiviään. Mitä kaikki kovasti odotamme..
Tupakointi tapahtuu myös naapurien asunnossa minkä luulisi olevan kiellettyä
Ei merkitystä sillä mistä savu lähtee.
Enhänsaa ammuskella kiväärilläkään omalla parvekkeella.
Nykyään on saatavilla hyvinkin tehokkaita ilmastointilaitteita jotka puhdistaa ilmaa ja kesällä mukavasti viilentää asuntoa. Mars kauppaan ap.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei tarvitse tupakkaa mihinkään, mutta ihminen tarvitsee raikasta ilmaa elääkseen. On käsittämätöntä, että naapuri saa tupakoineen tunkea toisten asuntoon.
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi tulemaan polttamaan viikon pari kaikki kessuni asunnossasi, luulen että huomaat suurehkon eron.
Muuta maalle jos et kestä naapureitasi. Näinhän palstalla aina sanotaan niillekin, jotka häiriintyvät naapurin "normaaleista elämisenäänistä".
Käyn omalla parvekkeella halutessani vaikka paskallaaaaaaaa
Kertoo tässä kellastunut ryppyinen tupakoitsija :D