Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos se rautavaaralaisäiti ei jaksanut taas alkaa yh.ksi....

Vierailija
28.10.2014 |

ja jos lasten isä ei halunnut huoltajuutta?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mistä tämä yleistäminen tulee että miehet vaan tulee ja menee. Kyllä niitä löytyy naisiakin. Itse en voisi kuvitellakaan olevani yksinhuoltaja, vaikka miehen kanssa erottaisiin, vaan kyllä vaatimalla vaatisin, että mieskin osallistuu TASAPUOLISESTI lasten kasvattamiseen myös omillaan. Oma juttunsa tietenkin, jos miehestä olisi lapsille haittaa taikka oikeasti vaaraa.

Ei se ole niin vaikeaa. Ei laissa lue, että miehiltä katoaa vastuu eron myötä. Jotkut riitelee huoltajuudesta mutta mä riitelisin kylläkin tasapuolisuudesta.

Vierailija
22/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:21"]

Voisiko joku avata hieman sitä näkökulmaa, mitä henkilö ajattelee hetkellä jona päättää riistää oman henkensä lisäksi lastensa hengen?

Mun on mahdoton sitä ymmärtää tai edes arvailla mitä henkilö sillä hetkellä ajattelee? 

Itsemurhan, kaikessa järjettömyydessään, jotenkin käsitän. Siis mulla on jokin käsitys mitä sitä pohtivan henkilön päässä liikkuu ja mitä henkilö voisi itselleen sanoa tuossa tilanteessa. Mutta monesti itsemurhankin tehneet yrittävät jotenkin suojella perhettään ja läheisiä asialta, esim. eivät toteuta sitä kenenkään nähden tai tekevät sen muiden poissaollessa jne. Ainakin omia lapsiaa haluavat suojella, oletan ainakin.

Mutta mitä se vanhempi sanoo itselleen, kun haluaa tappaa lapsensakin mukanaan? En vaan käsitä. Voiko muutoin yhteiskunnassa pärjäävä ihminen olla niin sairas mieleltään että saa sen omassa mielessään käännettyä hyväksyttäväksi?

Tarvitaanko siihen radikaali tunnemyrsky, viha, kosto,epätoivo jne. jolloin tunteiden "sokaisemana" tekee jotain järjetöntä, johon ei normaalissa tunnetilassa edes pystyisi?

Sanooko se äiti itselleen että lapset lähtee mukana, koska kukaan ei niistä huolehtisi? Ajatteleeko se äiti siinä tilanteessa että lapsille on parempi olla kuolleena kuin esim. laitoslapsuus? Tai isän kanssa? 

Ei vain pysty käsittämään...

[/quote]

Joissakin lapsensurmissa on ollut taustalla äidin harhainen ajatus, että hän pelastaa lapsensa pahalta maailmalta.

Joskus taas voi olla, että ajattelee ottavansa lapset mukaansa sinne minne ikinä sitten kuoleman jälkeen uskoo menevänsä.

Joskus taas vain väsymys ja uupumus, jolloin asialla ei ole kummempaa motiivia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:10"]Mua hymyilyttää nää "itseään täydellisinä" pitämät äidit joille ei voisi koskaan sattua samalla tavalla. Kun kaikki on niin mustavalkoista. Nainen on toiselle naiselle susi. Mies saa tehdä vaikka mitä ja tehdä lapsia miten sattuu ja silti naista syyllistetään joko yh:na olosta tai muuten vaan. Kyllä tää maailma on niin miesten omaisuutta. 
[/quote] No kuule ihan varmasti 98% äideistä voi (toivottavasti) varmuudella sanoa, että EI tule lastaan tappamaan. Hakeudu hoitoon jo nyt, jos sinä et sitä voi luvata.

Vierailija
24/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:51"]

En ymmärrä, mistä tämä yleistäminen tulee että miehet vaan tulee ja menee. Kyllä niitä löytyy naisiakin. Itse en voisi kuvitellakaan olevani yksinhuoltaja, vaikka miehen kanssa erottaisiin, vaan kyllä vaatimalla vaatisin, että mieskin osallistuu TASAPUOLISESTI lasten kasvattamiseen myös omillaan. Oma juttunsa tietenkin, jos miehestä olisi lapsille haittaa taikka oikeasti vaaraa.

Ei se ole niin vaikeaa. Ei laissa lue, että miehiltä katoaa vastuu eron myötä. Jotkut riitelee huoltajuudesta mutta mä riitelisin kylläkin tasapuolisuudesta.

[/quote]

Täysin samaa mieltä. Jos mun mieheni lähtisi toisen naisen takia tai muuten vaan niin joko saisi lapset (2kpl) kokonaan itselleen tai sitten jonkinlainen yhteishuoltajuus missä lapset asuu vuoroviikoin toisen luona. En jäisi yh:ksi kuin pakosta.

Vierailija
25/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:25"]

Jos uskottomuus on totta niin toivottavasti kaikki tietoisesti pienten lasten isien kanssa pelehtivät toiset naiset myös pysähtyivät tästä uutisesta. Vaikka itse olette mukana leikkimielelellä ja omaa itsetuntoa pönkittämässä ja ehkä sinkkuinakin eikä mieskään tunnu epätasapainoiselta voi ensimmäinen nainen syvästi sitä olla. Tämä lasten murha on myös teidän omallatunnolla. 

Ja ennenkuin joku ennättää tottakai äiti oli hullu ja välittömästi murhaaja mutta epätodennäköisesti yksin syypää ahdinkoonsa.

[/quote]

Ja joku ah niin ihanan perheenisän iskenyt alapeukuttaa. Yöks sulle!

[/quote]

Siis mistä lähtien miehet ovat olleet parisuhteen toisen osapuolen omaisuutta? Ikäänkuin joku esine, jolla ei ole minkäänlaista omaa tahtoa ja jonka joku paha nainen voi tuosta vaan viedä ja varastaa. Vähän kuin fillarin pyörävarastosta.

Vierailija
26/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:10"]Mua hymyilyttää nää "itseään täydellisinä" pitämät äidit joille ei voisi koskaan sattua samalla tavalla. Kun kaikki on niin mustavalkoista. Nainen on toiselle naiselle susi. Mies saa tehdä vaikka mitä ja tehdä lapsia miten sattuu ja silti naista syyllistetään joko yh:na olosta tai muuten vaan. Kyllä tää maailma on niin miesten omaisuutta.  [/quote] No kuule ihan varmasti 98% äideistä voi (toivottavasti) varmuudella sanoa, että EI tule lastaan tappamaan. Hakeudu hoitoon jo nyt, jos sinä et sitä voi luvata.

[/quote]

Mä en viitsi nyt provosoitua tästä. Hyvää päivän jatkoa sullekin!

Vierailija
27/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:10"]

Mua hymyilyttää nää "itseään täydellisinä" pitämät äidit joille ei voisi koskaan sattua samalla tavalla. Kun kaikki on niin mustavalkoista. Nainen on toiselle naiselle susi. Mies saa tehdä vaikka mitä ja tehdä lapsia miten sattuu ja silti naista syyllistetään joko yh:na olosta tai muuten vaan. Kyllä tää maailma on niin miesten omaisuutta. 

[/quote]

Joo, aika varmaksi voin sanoa etten tule tappamaan ketään tietoisesti. Jos ei näin voi sanoa, kannattaa hakea apua.

Jos se nyt on jotenkin huono asia, niin huhhei.

[/quote] 

Sä ja mä tiedetään valitettavasti ettei tuo ole totta. Et sä voi ennustaa tulevaisuutta mitenkään....oot aikamoinen poppamies jos tiedät varmasti mitä tulevaisuus sulle tuo.

[/quote]

No kerropa mulle sellainen skenaario, jossa minä jonkun tappaisin? 

Olen käynyt läpi todella rankkoja aikoja, eikä edes itsemurha ole hiipinyt mieleeni. Olen rauhallinen ihminen, joka voi ihan tosissaan olla varma ettei ikinä tee henkirikosta. En koe itseäni miksikään poppamieheksi siksi että tuon itsestäni tiedän.

Ei se vaan tapahdu, niinkuin ei joku lievempi ilmiö kuten pettäminenkään. Nämä asiat ovat tietoisia valintoja, ei ne vain tapahdu.

[/quote]

No hyvä sulle! Todella nostan hattua jos ja kun tiedät että et voisi mitään tehdä ja tiedät että omatuntosi on puhdas. Täydellinen ihminen toisin sanoen. Ehkä sulla on ollut elämässäsi kuitenkin joku turva rankoista ajoistasi huolimatta. Sellainen joka on ohjannut ja pitänyt huolta. Kaikilla ei ole samanlaista. En yritä puolustaa tappamista missään vaiheessa...mutta sanoisinko näin että mä en henk. koht. ole tavannut yhtään pahaa lasta. Oletko sä?

[/quote]

En todellakaan väitä olevani täydellinen, kun tiedän etten tee HENKIRIKOSTA. Oikeasti nyt. Todella pelottavaa jos joku ei luota itseensä tälläisissä asioissa. 

Ja kuka sanoi että mulla on ollut tuki ja turva? Ethän sinä hyvänen aika tiedä minun elämästäni mitään. 

Miten määritellään paha?  Olen nähnyt lapsen joka on tehnyt todella pahoja tekoja kuten satuttanut tietoisesti eläimiä.

[/quote]

Et ole koskaan toivonut mitään pahaa jollekin rikolliselle joka satuttanut muita tai jollekin joka tehnyt pahaa mahdollisesti sinulle? Et ole koskaan ollut kateellinen, et mustasukkainen. Et ole yhtään pahaa ajatusta koskaan ajatellut vaan toivonut aina hyvää muille? Aika naiivia. Ja jos sä olet joskus jotain pahaa toisesta ajatellut tai toivonut kuolemaa joskus tai onnettomuutta tai kidutusta tms...niin et voi varmasti sanoa koskaan ettet voisi tehdä henkirikosta. Et ehkä nyt mutta tulevaisuudesta et tiedä....ja jos sulla on lapsia niin et voi heidän tulevaisuudestaan tietää. Vaikka kuin suojelisit tai opettaisit. Et voi tietää sukulaisistasi tai ystävistäsi..

[/quote]

Armoa nyt jo. On asioita joihin pystyisin ja joihin en. Voisin tappaa itseni tai henkilön, joka olisi esimerkiksi tappanut lapseni. Olen myös ollut masentunut ja psykoosissa. Täysin sumun peitossa elänyt vuosia, mutta ikinä ei ole käynyt edes mielessä lähimmäisteni vahingoittaminen. Väitätkö kuitenkin, että minulla ei ole mitään hallintaa loppupeleissä itsestäni? Että joku aamu herään ja päätän tappaa rakkaat lapseni? 

Jos väittämäsi olisi totta, tapahtuisi vastaavia tilanteita varmasti useammin.

Vierailija
28/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:31"]

Isällä oli Kuopion suunnalla työpaikka ja 'majoituspaikka', liittonsa oli jälkimmäisen vuoksi päättymässä. Vaikea uskoa, että lapset olisivat päätyneet mukaan isän uuteen parisuhteeseen. Silti mikään ei oikeuta tappamaan. Nainen olisi voinut antaa lapsensa vaikka sijaisperheeseen, jos tuntui umpikujalta. Julmaa, raakaa ja epäreilua pieniä kohtaan riistää heiltä oikeus elämään.

[/quote]

Sitten olisi äitiä haukuttu kun antoi lapset sijaisperheeseen. Toivottavasti isä tuntee piston sydämessään nyt kun näin tapahtui.

[/quote]

No aivan varmasti tunteekin mutta syyttä suotta.

[/quote]

Miten niin syyttä suotta? meni heti toisen akan ottamaan vaikka lapset vasta noin pieniä eikä varmasti halunnut lapsia itselleen vaikka näki äidin uupumuksen.

[/quote]

Nyt lopetat lastensa kuoleman kokeneen isän kunnian loukkaamisen! Kuinka moneen ketjuun olet ehtinyt kirjoittamaan samaa sairasta loruasi "toisesta naisesta"? Kuinka ihmeessä vainajien isä olisi ehtinyt haaremin hankkimaan kun kerran avovaimovainajassakin oli täysi piteleminen?

Jos olet itse mustasukkainen ihminen suosittelen sinua etsimään apua ongelmaasi. 

Vierailija
29/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:40"]

Olen seurustellut erittäin mustasukkaisen kanssa, sellainen ihminen on todella sairas. Jos kävin kirjastossa, ainoa syy sinne menoon oli se, että "halusin keikuttaa persettä muille miehille". Siis kirjastossa. 

En saanut tavata tyttöystäviäni, koska ne olivat kaikki huoria. Mies tuli myös työpaikalleni tarkastamaan, olisiko siellä ollut jotain sopivaa tilaa "paneskella muiden kanssa". Onneksi osastollani oli vain yksi, sellainen vähän reppana vanhempi mies, jota hän ei tulkinnut uhaksi. 

Se oli aivan kamalaa aikaa. Arvelisin, että tällä naisella on motiivina kosto: mustasukkainen kun suuttuu (oli kyse sitten todellisista asioista tai omista sairaista fantasioista) haluaa hän aiheuttaa pahaa sille toiselle.

Pikaistuksissa tehty ratkaisu, äärimmäisen sairaassa mielentilassa. 

Tässä tapauksessa jää sitten elinikäiset traumat. 

[/quote]

Minulla oli ensimmäinen poikaystävä tuollainen sairaalloisen mustasukkainen. En päässyt töihin enkä saanut hakea opiskelemaankaan. Kotona olisi pitänyt odottaa herraa kotiin. Onneksi sain haettua salaa opiskelemaan ja sain soluasunnon. 

Vierailija
30/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on helppoa kuvitella ja samaistua tuon naisen motiiviin. Johtuu varmaan rikkinäisestä taustastani. Ja isän ja äidin tappeluista, uskottomuudesta, sosiaalihuollon "avusta". Äiti ihan varmasti rakasti lapsiaan. Rakasti niin paljon mutta oli umpikujassa. Jos äiti olisi tappanut vain itsensä olisi jäänyt 3 pientä traumatisoitunutta lasta, ja isä joka ei selvästikään ollut perheessä tasavertainen huoltaja. Tämä oli masentuneen ja äärimmäisen väsyneen ihmisen ratkaisu lopettaa tuska. Ja olla siirtämättä tuskaa omille lapsilleen. Todennäköisesti nainen oli hylätty lapsena, se selittäisi takertumisen.

En silti hyväksy. Nyt täytyy keskittyä tuomitsemisn sijaan pohtimaan kuinka yhteiskunta voi auttaa väsyneitä vanhempia kriiseissä. Kuinka sallia väsymys ja avuntarve, jotta uskalletaan pyytää apua ajoissa. Ja keskustella siitä vastuusta joka isillä on. Miksi niin moni isä ottaa ja lähtee kun lapset pieniä? Itseäni itkettää enemmän tämä. Niin moni lähipiirissä kokenut. Ja mitä useampi niin sen vähemmän tunnutaan edes potevan huonoa omatuntoa. Ystävä jäi yksin 2-vuotiaan ja vauvan kanssa. Ja kyllä , isä oli nimenomaan halunnut toisen lapsen. Mutta sitten tulikin olo ettei ole lapsiperhe-elämä häntä varten.

Vierailija
31/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:49"]

Olen seurustellut erittäin mustasukkaisen kanssa, sellainen ihminen on todella sairas. Jos kävin kirjastossa, ainoa syy sinne menoon oli se, että "halusin keikuttaa persettä muille miehille". Siis kirjastossa. 

En saanut tavata tyttöystäviäni, koska ne olivat kaikki huoria. Mies tuli myös työpaikalleni tarkastamaan, olisiko siellä ollut jotain sopivaa tilaa "paneskella muiden kanssa". Onneksi osastollani oli vain yksi, sellainen vähän reppana vanhempi mies, jota hän ei tulkinnut uhaksi. 

Se oli aivan kamalaa aikaa. Arvelisin, että tällä naisella on motiivina kosto: mustasukkainen kun suuttuu (oli kyse sitten todellisista asioista tai omista sairaista fantasioista) haluaa hän aiheuttaa pahaa sille toiselle.

[/quote]

Minulla oli ensimmäinen poikaystävä tuollainen sairaalloisen mustasukkainen. En päässyt töihin enkä saanut hakea opiskelemaankaan. Kotona olisi pitänyt odottaa herraa kotiin. Onneksi sain haettua salaa opiskelemaan ja sain soluasunnon. 

[/quote]

Mäkin pääsin irti tosta suhteesta siten, että selän takana hain työpaikan toisesta kaupungista. Muuttopäivänä valehtelin muuttavani vanhemmilleni (jotka myös asuivat toisessa kaupungissa). 

Mies jäi kotikaupunkiimme ja kertoi kaikille tutuille, kuinka olin pettänyt häntä ja kuinka rikki hän on siitä. 

Vierailija
32/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:49"]

OIKEUS YLEENSÄ KUUNTELEE ÄITIÄ.

[/quote]

Paskaa taas tuokin. Jaettuun huoltajuuteen päädytään yhä useammin ja yhä useammin myös isää kuunnellaan enemmän kuin äitiä (kuten Eerikan tapauksessa).

Vierailija
33/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:43"]

Jos uskottomuus on totta niin toivottavasti kaikki tietoisesti pienten lasten isien kanssa pelehtivät toiset naiset myös pysähtyivät tästä uutisesta. Vaikka itse olette mukana leikkimielelellä ja omaa itsetuntoa pönkittämässä ja ehkä sinkkuinakin eikä mieskään tunnu epätasapainoiselta voi ensimmäinen nainen syvästi sitä olla. Tämä lasten murha on myös teidän omallatunnolla. 

Ja ennenkuin joku ennättää tottakai äiti oli hullu ja välittömästi murhaaja mutta epätodennäköisesti yksin syypää ahdinkoonsa.

[/quote]

Itsehän jokainen nainen nämä miehensä ja lastensa isät valitsee. Se on ihan turha myöhemmin itkeä ja vinkua, että mies juoksee vieraissa jos on itsekin ollut saman häntäheikin alla sakset auki. Ja menee vielä tällaisen miehen kanssa perustamaan perheen, ei siinä järki päätä pakota. Sitä saa mitä tilaa. 

[/quote]

Siis miehillä ei ole teoistaan mitään vastuuta, koska kaikki vika on kuitenkin viime kädessä aina naisen? Mitäs OTTI miehen, joka osoittautuikin esim. vuosien päästä pettäjäksi, tai juopoksi, tai väkivaltaiseksi. Naisen vika, kun OTTI. Näitähän ne asenteet on, joten on ihan turha miesasiamiesten väittää, että miehiä syyllistettäisi.

Vierailija
34/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:43"]

[/quote]

Itsehän jokainen nainen nämä miehensä ja lastensa isät valitsee. Se on ihan turha myöhemmin itkeä ja vinkua, että mies juoksee vieraissa jos on itsekin ollut saman häntäheikin alla sakset auki. Ja menee vielä tällaisen miehen kanssa perustamaan perheen, ei siinä järki päätä pakota. Sitä saa mitä tilaa. 

[/quote]

Siis miehillä ei ole teoistaan mitään vastuuta, koska kaikki vika on kuitenkin viime kädessä aina naisen? Mitäs OTTI miehen, joka osoittautuikin esim. vuosien päästä pettäjäksi, tai juopoksi, tai väkivaltaiseksi. Naisen vika, kun OTTI. Näitähän ne asenteet on, joten on ihan turha miesasiamiesten väittää, että miehiä syyllistettäisi.
[/quote]

Jokainen nainen voi ottaa sen pettäjän, juopon tai väkivaltaisen miehen, mutta myös jokainen nainen voi hänet jättää. Ja ylläripylläri, omia lapsiaan ei ole pakko surmata siinä samalla.

Vierailija
35/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:49"]

[/quote]

[/quote]

Mäkin pääsin irti tosta suhteesta siten, että selän takana hain työpaikan toisesta kaupungista. Muuttopäivänä valehtelin muuttavani vanhemmilleni (jotka myös asuivat toisessa kaupungissa). 

Mies jäi kotikaupunkiimme ja kertoi kaikille tutuille, kuinka olin pettänyt häntä ja kuinka rikki hän on siitä. 

[/quote]

Mulla samanlaisia kokemuksia, kuin ylimmällä lainatulla. Eron jälkeen sairaalloisen mustasukkainen exäni laittoi jälkeenpäin lehti-ilmoituksen puhelinnumerollani (joiden takaa löytyi mun yhteystiedot) että haen päiväkahviseuraa. Mulle alkoi tulla todella hämäriä yhteydenottoja ja onneksi niistä sain nopeasti selville, mistä puhelut tulivat.

Ilmoituksen laittamisen jälkeen mies oli tehnyt lasu-ilmoituksen minusta ja yhteisestä lapsesta, sen vuoksi että "huoraan kotonani lapsen läsnäollessa." Mies maksoi lopulta kivat sakot hulluista tempauksistaan.

Voin kyllä omien kauheiden kokemusteni jälkeen kuvitella, että jos toi murhaajanainen oli oikeasti sairaalloisen mustasukkainen, niin sillä luonteella voi tehdä mitä vain.

Vierailija
36/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:10"]

Mua hymyilyttää nää "itseään täydellisinä" pitämät äidit joille ei voisi koskaan sattua samalla tavalla. Kun kaikki on niin mustavalkoista. Nainen on toiselle naiselle susi. Mies saa tehdä vaikka mitä ja tehdä lapsia miten sattuu ja silti naista syyllistetään joko yh:na olosta tai muuten vaan. Kyllä tää maailma on niin miesten omaisuutta. 

[/quote]

Miten hemmetissä saat tuosta miehen syytä? Nainen murhasi omat lapsensa. Tuo mies ei tehnyt yhtään mitään väärää.

Vierailija
37/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:31"]

Isällä oli Kuopion suunnalla työpaikka ja 'majoituspaikka', liittonsa oli jälkimmäisen vuoksi päättymässä. Vaikea uskoa, että lapset olisivat päätyneet mukaan isän uuteen parisuhteeseen. Silti mikään ei oikeuta tappamaan. Nainen olisi voinut antaa lapsensa vaikka sijaisperheeseen, jos tuntui umpikujalta. Julmaa, raakaa ja epäreilua pieniä kohtaan riistää heiltä oikeus elämään.

[/quote]

Sitten olisi äitiä haukuttu kun antoi lapset sijaisperheeseen. Toivottavasti isä tuntee piston sydämessään nyt kun näin tapahtui.

[/quote]

Tuo isä ei ole tehnyt mitään väärää. Hän painoi niskalimassa töitä ja kesti samalla sekopää naista

Vierailija
38/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Rautavaaran nainen ei ainakaan mitään harkinnut vaan panetti itsensä tiineeksi toisella miehellä vaikka tussu tuskin oli ensimmäisen pennun jäljiltä ehtinyt parantua. Sitä saa mitä tilaa, tosin ihmettelen sitäkin, millainen mies tuollaiseen rysään lankeaa.

Vierailija
39/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalta tämä koko juttu kuulostaa ja tulee väkisinkin mieleen kysymyksiä että mitä äidin päässä on liikkunut kun on päättänyt näin tehdä. En haluaisi puolustella mutta pakko sanoa että itse olen kokenut elämäni aikana paljon tuskaisia kokemuksia ja jossain vaiheessa kaikki oli ihan sumuista enkä tajunnut enään mistään mitään. Kun ihmistä kaltoinkohdellaan tai kun paha olo tai masennus ottaa vallan, silloin voi tapahtua mitä tahansa..

Vierailija
40/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla todellista :D itse seurustelin 3 vuotta miehen kanssa vakavassa suhteessa kunnes mies petti. Mistä olisin voinut tietää että mies aikoo pettää ennenkuin kuulin että niin on tapahtunut? Ilmeisesti oli omaa syytäni että olin kolmea vuotta aiemmin alkanut seurustella miehen kanssa.