Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos se rautavaaralaisäiti ei jaksanut taas alkaa yh.ksi....

Vierailija
28.10.2014 |

ja jos lasten isä ei halunnut huoltajuutta?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:10"]

Mua hymyilyttää nää "itseään täydellisinä" pitämät äidit joille ei voisi koskaan sattua samalla tavalla. Kun kaikki on niin mustavalkoista. Nainen on toiselle naiselle susi. Mies saa tehdä vaikka mitä ja tehdä lapsia miten sattuu ja silti naista syyllistetään joko yh:na olosta tai muuten vaan. Kyllä tää maailma on niin miesten omaisuutta. 

[/quote]

Joo, aika varmaksi voin sanoa etten tule tappamaan ketään tietoisesti. Jos ei näin voi sanoa, kannattaa hakea apua.

Jos se nyt on jotenkin huono asia, niin huhhei.

[/quote] 

Sä ja mä tiedetään valitettavasti ettei tuo ole totta. Et sä voi ennustaa tulevaisuutta mitenkään....oot aikamoinen poppamies jos tiedät varmasti mitä tulevaisuus sulle tuo.

[/quote]

No kerropa mulle sellainen skenaario, jossa minä jonkun tappaisin? 

Olen käynyt läpi todella rankkoja aikoja, eikä edes itsemurha ole hiipinyt mieleeni. Olen rauhallinen ihminen, joka voi ihan tosissaan olla varma ettei ikinä tee henkirikosta. En koe itseäni miksikään poppamieheksi siksi että tuon itsestäni tiedän.

Ei se vaan tapahdu, niinkuin ei joku lievempi ilmiö kuten pettäminenkään. Nämä asiat ovat tietoisia valintoja, ei ne vain tapahdu.

[/quote]

No hyvä sulle! Todella nostan hattua jos ja kun tiedät että et voisi mitään tehdä ja tiedät että omatuntosi on puhdas. Täydellinen ihminen toisin sanoen. Ehkä sulla on ollut elämässäsi kuitenkin joku turva rankoista ajoistasi huolimatta. Sellainen joka on ohjannut ja pitänyt huolta. Kaikilla ei ole samanlaista. En yritä puolustaa tappamista missään vaiheessa...mutta sanoisinko näin että mä en henk. koht. ole tavannut yhtään pahaa lasta. Oletko sä?

[/quote]

En todellakaan väitä olevani täydellinen, kun tiedän etten tee HENKIRIKOSTA. Oikeasti nyt. Todella pelottavaa jos joku ei luota itseensä tälläisissä asioissa. 

Ja kuka sanoi että mulla on ollut tuki ja turva? Ethän sinä hyvänen aika tiedä minun elämästäni mitään. 

Miten määritellään paha?  Olen nähnyt lapsen joka on tehnyt todella pahoja tekoja kuten satuttanut tietoisesti eläimiä.

[/quote]

Et ole koskaan toivonut mitään pahaa jollekin rikolliselle joka satuttanut muita tai jollekin joka tehnyt pahaa mahdollisesti sinulle? Et ole koskaan ollut kateellinen, et mustasukkainen. Et ole yhtään pahaa ajatusta koskaan ajatellut vaan toivonut aina hyvää muille? Aika naiivia. Ja jos sä olet joskus jotain pahaa toisesta ajatellut tai toivonut kuolemaa joskus tai onnettomuutta tai kidutusta tms...niin et voi varmasti sanoa koskaan ettet voisi tehdä henkirikosta. Et ehkä nyt mutta tulevaisuudesta et tiedä....ja jos sulla on lapsia niin et voi heidän tulevaisuudestaan tietää. Vaikka kuin suojelisit tai opettaisit. Et voi tietää sukulaisistasi tai ystävistäsi..

Vierailija
82/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako uhota että "Minä en ainakaan tappaisi" jne. Hyvin harva ihminen tappaakaan, mutta toisaalta vielä harvempi tappaja ennen tekoaan myöntää ja aavistaa olevansa tappaja.

Ihminen voi sairastua psyykkisesti tai mennä hetkelliseen häiriötilaan. Silloin ihminen ei ole välttämättä toimintansa herra, ja näitä tilanteita ei voi kukaan ennustaa tai välttää pelkällä tahdonvoimalla. Lapsellista väittää muuta.

Voi vaan luottaa ja toivoa että pysyy järjissään sekä pyrkiä huolehtimaan voimavaroistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
84/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
85/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:05"]

Älkää jaksako uhota että "Minä en ainakaan tappaisi" jne. Hyvin harva ihminen tappaakaan, mutta toisaalta vielä harvempi tappaja ennen tekoaan myöntää ja aavistaa olevansa tappaja. Ihminen voi sairastua psyykkisesti tai mennä hetkelliseen häiriötilaan. Silloin ihminen ei ole välttämättä toimintansa herra, ja näitä tilanteita ei voi kukaan ennustaa tai välttää pelkällä tahdonvoimalla. Lapsellista väittää muuta. Voi vaan luottaa ja toivoa että pysyy järjissään sekä pyrkiä huolehtimaan voimavaroistaan.

[/quote]

Eli kuka tahansa ihminen mielestäsi voi tappaa, raiskata, kiduttaa, ajaa juopuneena ja tehdä ties mitä hirveitä asioita?

Vierailija
86/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako uhota että "Minä en ainakaan tappaisi" jne. Hyvin harva ihminen tappaakaan, mutta toisaalta vielä harvempi tappaja ennen tekoaan myöntää ja aavistaa olevansa tappaja. Ihminen voi sairastua psyykkisesti tai mennä hetkelliseen häiriötilaan. Silloin ihminen ei ole välttämättä toimintansa herra, ja näitä tilanteita ei voi kukaan ennustaa tai välttää pelkällä tahdonvoimalla. Lapsellista väittää muuta. Voi vaan luottaa ja toivoa että pysyy järjissään sekä pyrkiä huolehtimaan voimavaroistaan.

[/quote]

Amen! Tää on just näin ja se tekeekin siitä pelottavaa. Nää on niitä samoja jotka huutelee täällä että mieheni ei koskaan pettäisi ym. yhtä typerää ja naiivia. 

Vierailija
87/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:10"]

Mua hymyilyttää nää "itseään täydellisinä" pitämät äidit joille ei voisi koskaan sattua samalla tavalla. Kun kaikki on niin mustavalkoista. Nainen on toiselle naiselle susi. Mies saa tehdä vaikka mitä ja tehdä lapsia miten sattuu ja silti naista syyllistetään joko yh:na olosta tai muuten vaan. Kyllä tää maailma on niin miesten omaisuutta. 

[/quote]

Joo, aika varmaksi voin sanoa etten tule tappamaan ketään tietoisesti. Jos ei näin voi sanoa, kannattaa hakea apua.

Jos se nyt on jotenkin huono asia, niin huhhei.

[/quote] 

Sä ja mä tiedetään valitettavasti ettei tuo ole totta. Et sä voi ennustaa tulevaisuutta mitenkään....oot aikamoinen poppamies jos tiedät varmasti mitä tulevaisuus sulle tuo.

[/quote]

No kerropa mulle sellainen skenaario, jossa minä jonkun tappaisin? 

Olen käynyt läpi todella rankkoja aikoja, eikä edes itsemurha ole hiipinyt mieleeni. Olen rauhallinen ihminen, joka voi ihan tosissaan olla varma ettei ikinä tee henkirikosta. En koe itseäni miksikään poppamieheksi siksi että tuon itsestäni tiedän.

Ei se vaan tapahdu, niinkuin ei joku lievempi ilmiö kuten pettäminenkään. Nämä asiat ovat tietoisia valintoja, ei ne vain tapahdu.

[/quote]

No hyvä sulle! Todella nostan hattua jos ja kun tiedät että et voisi mitään tehdä ja tiedät että omatuntosi on puhdas. Täydellinen ihminen toisin sanoen. Ehkä sulla on ollut elämässäsi kuitenkin joku turva rankoista ajoistasi huolimatta. Sellainen joka on ohjannut ja pitänyt huolta. Kaikilla ei ole samanlaista. En yritä puolustaa tappamista missään vaiheessa...mutta sanoisinko näin että mä en henk. koht. ole tavannut yhtään pahaa lasta. Oletko sä?

[/quote]

En todellakaan väitä olevani täydellinen, kun tiedän etten tee HENKIRIKOSTA. Oikeasti nyt. Todella pelottavaa jos joku ei luota itseensä tälläisissä asioissa. 

Ja kuka sanoi että mulla on ollut tuki ja turva? Ethän sinä hyvänen aika tiedä minun elämästäni mitään. 

Miten määritellään paha?  Olen nähnyt lapsen joka on tehnyt todella pahoja tekoja kuten satuttanut tietoisesti eläimiä.

[/quote]

Et ole koskaan toivonut mitään pahaa jollekin rikolliselle joka satuttanut muita tai jollekin joka tehnyt pahaa mahdollisesti sinulle? Et ole koskaan ollut kateellinen, et mustasukkainen. Et ole yhtään pahaa ajatusta koskaan ajatellut vaan toivonut aina hyvää muille? Aika naiivia. Ja jos sä olet joskus jotain pahaa toisesta ajatellut tai toivonut kuolemaa joskus tai onnettomuutta tai kidutusta tms...niin et voi varmasti sanoa koskaan ettet voisi tehdä henkirikosta. Et ehkä nyt mutta tulevaisuudesta et tiedä....ja jos sulla on lapsia niin et voi heidän tulevaisuudestaan tietää. Vaikka kuin suojelisit tai opettaisit. Et voi tietää sukulaisistasi tai ystävistäsi..

[/quote]

En ole ikinä toivonut kenenkään kuolemaa, tai ajatellut kenellekään pahaa. 

Olen ollut kateellinen kyllä ja hämmästellyt ihmisten käyttäytymistä. Sekö tekee minusta potentiaalisen tappajan?

Olen oikein mielelläni naiivi, kun uskon itseeni ja tapoihini toimia sen sijaan että kokisin että jokainen voi tehdä hirveitä asioita. Tunnetko samalaista sympatiaa raiskaajaa kohtaan? Ehkä hänelläkin on traumat ja mitä lie ja toimii ns. ajattelematta. Etpä taida.

Enhän minä ole vannonut muuta kuin varmuudesta itseeni ja käytökseeni, sukulaiseni tai lapseni on oma persoonansa. 

Vierailija
88/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:11"]

[/quote]

Eli kuka tahansa ihminen mielestäsi voi tappaa, raiskata, kiduttaa, ajaa juopuneena ja tehdä ties mitä hirveitä asioita?

[/quote]

Mä en ole tuon viestin kirjoittaja mutta väitän että sä et voi tietää varmasti. Voit tietää vain tämän hetken.

Vierailija
89/89 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:11"]

[/quote]

[/quote]

Mä en ole tuon viestin kirjoittaja mutta väitän että sä et voi tietää varmasti. Voit tietää vain tämän hetken.

[/quote]

En usko. Kenestä tahansa ei voi tulla tappajaa.