Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unessa KAIKKI HAMPAAT TIPPUIVAT

Vierailija
28.10.2014 |

Osaako joku tulkita unia? Mitä tarkoittaa kun kaikki hampaat irtoaa kerralla? Olipa painajainen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä unista voi päätellä oikeasti mitään tulevaa. Turhaan asiaa mietit, ap. Stressi voi aiheuttaa esim. toistuvan unen, mutteivät unet silit sinänsä "merkitse" mitään. Huuhaata tuollaiset unitulkinnat.

Vierailija
22/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai terveyden menetystä. Kaverin äiti näki unen jossa hammas lähti. Ei mennyt kauaa kun läheinen kuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:23"]

Ei niistä unista voi päätellä oikeasti mitään tulevaa. Turhaan asiaa mietit, ap. Stressi voi aiheuttaa esim. toistuvan unen, mutteivät unet silit sinänsä "merkitse" mitään. Huuhaata tuollaiset unitulkinnat.

[/quote]

Olen nähnyt enneunia, siksi uskon että niillä on jotain merkitystä. Olen elämäni aikana nähnyt monta kertaa unta joutsenista, juuri ennen jonkun sukulaisen kuolemaa. Onko se sattumaa,en ihan usko sitäkään.

Vierailija
25/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajoin viimeyönä vesisängyllä jonka kaikki ikkunat oli jäätynyt umpeen. Siinä sitten paniikissa yritin sulatella niitä hengitysilmalla sulaksi. Olihan uni :D, en oo ennen semmosessa design sängyssä ollutkaan.

Vierailija
26/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin näin vähän aikaa sitten unta, jossa kulmahammas irtosi(siis se kolmas etuhampaasta laskettuna). Oli ihan hirveän ahdistava uni, ja vielä enemmän ahdisti kun luin noita läheisen kuolema-tulkintoja. 

Vielä ei ole kukaan kuollut. Unen näkemisestä noin kuukausi aikaa.

Vierailija
27/27 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nään hammaspainajaisia (hampaat heiluvat/irtoavat/niissä on valtavia reikiä) usein silloin, kun olen ahdistunut tai sterssaantunut. Ja työskentelenpä vielä tosielämässä suun terveydenhuollossa ja hampaat on mulle tosi tärketä muutenkin, uskon että liittyy juuri tähän.