Unessa KAIKKI HAMPAAT TIPPUIVAT
Osaako joku tulkita unia? Mitä tarkoittaa kun kaikki hampaat irtoaa kerralla? Olipa painajainen.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:15"]
Se merkitsee seksuaalista turhautumista tuo hampaiden tippuminen.
Nimim: omaa kokemusta löytyy. :(
[/quote]
Vai niin, olen ollut sinkkuna pari vuotta ilman mitään seksielämää. Sitäkö se sitte..
[/quote]
LOL, onko teidän akkojen elämässä mitään muuta sisältöä kuin "seksuaalinen turhautuminen"?
Merkitsee jonkun lähimmäisen kuolemaa.
Entäs kun osa hampaista "sulaa" pois?
Luehan Tamara Maunosen unikirjasta. Tai ehkä parempi, ettet.
Luin jostain että se liittyy jotenkin seksuaalisuuteen.
joopa joo ei ennusta mitään
olet jossain asiassa hampaaton ja alitajuntasi viestii siitä
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:05"]Merkitsee jonkun lähimmäisen kuolemaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:05"]Merkitsee jonkun lähimmäisen kuolemaa.
[/quote]
[/quote]
Ja mitä lähempänä etuhammasta, sitä läheisempi.
Minä olen vuosien varrella nähnyt sellaisia unia myös, kaikkea kauheita hampaiden irtoilua. Pelkään todella paljon hammaslääkäriä, mutta ei ne unet siihen liity, olen katsonut monesta unikirjasta, ja yleensä ne tulkinat on niin että on joku iso elämänmuutos meneillään tai tulossa, ja mulla ainakin on aikalailla juuri niin ollutkin. Kauhea tunne aamulla kun herää unesta ja hetken kuvittelee että se on totta, nyt ne hampaat on irronnu kaikki, hyi helkkari, mun unet on usein vielä liiankin todentuntuisia.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:05"]Merkitsee jonkun lähimmäisen kuolemaa. [/quote] [/quote] Ja mitä lähempänä etuhammasta, sitä läheisempi.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa, joku vanha uskomus, ei unientulkitsijoiden tulkinta. Ja minä olen nähnyt niitä unia ties kuinka monta kertaa vuosien varrella, eikä kertaakaan ole kukaan kaukainen tuttukaan kuollut.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:05"]Merkitsee jonkun lähimmäisen kuolemaa. [/quote] [/quote] Ja mitä lähempänä etuhammasta, sitä läheisempi.
[/quote]Tuli ihan sellainen tunne että kohta kuolee kaikki lähimmäiset, ei muuta kun kuoppaan ja multaa päälle. kun kerran hampaita ei jäänyt suuhun yhtä ainoatakaan. Hirveää.
Vittu että olette uunoja. Älkää lisääntykö.
Jossain se merkitsee läheisen kuolemaa tai sitten toisinaan seksuaallisia ongelmia tai sitten on aika höllätä arjessa, stressiä. Tulkintoja on siis monia..
Minulla oli viime viikolla samankaltainen uni.. Ylhäältä irtosi yksi hammas, ja alhaalta lähti oudosti poskihammas rivistö, silleen että ne oli toisissaan kiinni. Kuljin kauhuissani hampaat kourassa ja pyysin apua, mutta kukaan ei noteerannut mitään. :D
Mulla merkitsee sitä, että olen taas narskuttanyt hampaita. Herään aina noiden unien jälkeen leuka ja hampaat hellänä.
Eli uskokoot ketkä uskoo näihin, itse en. Minä vain huvikseen googlettelin, ahdistavaa se uni oli :D
14 jatkaa
Hampaiden tippuminen = impotenssin pelko.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:15"]
[/quote]
Vai niin, olen ollut sinkkuna pari vuotta ilman mitään seksielämää. Sitäkö se sitte..
Mä nään aina välillä unta, että kaikki hampaat lähtee ja shljeskelen niitä suustani yksitellen. Ei ole kukaan kuollut, mutta stressiä, elämönmuutoksia ym on ollut.