Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi:ssä myyjät eivät kerro tarkkaa osoitetta

Vierailija
15.09.2021 |

Onko tämä joku uusi trendi, ettei kerrota tarkkaa osoitetta tori.fi:ssä edes edellisenä päivänä. Yksi myyjä ilmoitti minulle vain tien nimen. Vähän hankalaa, ettei voida kertoa edes talon numeroa. Mikseivät sovi treffejä ulos johonkin muualle kuin kotikadulleen, jos pelkäävät ostajia noin paljon?

Itse myyjänä ilmoitin aina tien nimen, numeron ja rapun. Sekin on jo aika anonyymia. Ymmärrän, että ulkomaalaisia miesostajia on paljon, mutta huonoa asiakaspalvelua on, että myyjä joutuu arvailemaan osoitetta, erityisesti kun moni ostaja liikkuu bussilla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten käytännössä (ihan rautalangasta saa vääntää) järjestätte logistiseksi jos myy sille, joka ensimmäisenä tulee hakemaan? Jos ei nyt kuitenkaan osoitetta laita ja ole passissa..?

Vierailija
22/29 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sopinut ostavani tavaran ja olin menossa hakemaan sovitusti sitä. Sain kesken matkan viestin kuinka on myyty toiselle juuri, vaikka oli sovittu aika jolloin noudan ym. Näitä outoja riittää siis kyllä myyjiinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*korjaus siis ostaja joutuu arvailemaan osoitetta

Pari viikkoa sitten oli juttua, että nuorisokopla oli ryöstänyt Turussa Tori-myyjiä. Aika karua kun myyt jotain itsellesi tarpeetonta ja nuorisolössi tulee ryöstöretkelle.

Vierailija
24/29 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tää maailma ei oo enää kuin ennen. En ikinä anna koko osoitetta enkä koskaan puhelinnumeroani. Jos ei kelpaa niin ei tarvitse tulla. Niin kovasti en tavaroistani halua eroon.

Vierailija
25/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaisin kaupat jos saan vain jonkun epämääräisen kadunnimen.Nämä myyjät voisi sopia noudot sitten kaupan pihaan tms.

Vierailija
26/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi maksutietoihin ei jotkut ilmoita edes sukunimeään. Onpahan nuo maksut näkyneet menevän pelkällä etunimelläkin verkkopankissa.

Vierailija
27/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna tarkkaa osoitettani, ainoastaan rapun. Mitäpä sen tarkemmalla tekisi, kun ei alaovesta kuitenkaan sisään pääse, en anna tuntemattomille ovikoodia, jos aika ylipäätään on ovikoodin toiminta-aikaan, enkä halua tuntemattomia ihmisiä kotiini. Annan ostajalle kakkospuhelimeni numeron, mihin soittaa, kun tulee paikalle, kun on sovittu noudosta. Alaovella on myös valvontakamera.

Niin bussiaikatauluja varten kuin muutenkin, pelkkä kadun nimi riittäisi, tämä on lyhyt katu ja lähin bussipysäkkikin on kadun nimen mukaan. Pihalla kyllä saisi ihmeissään pyöriä, mihin mennä ilman rapun ilmoittamista.

Vierailija
28/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

21st Century Schizoid meininkiä.

Vierailija
29/29 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska liikkeellä on niin paljon hulluja. Koskaan, milloinkaan en anna koko osoitettani, puhelinnumeroani tai edes nimeäni ostajille. 

Ja silti on hyvin kauppa käynyt. 

Jos jollekin ei käy, voipi ostaa joltain toiselta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi