Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme yksinäinen ja masentunut pariskunta. Miten parantaa elämänlaadun?

Vierailija
15.09.2021 |

Mies on hyvin introvertti ja älykäs, nyt 30 vuotiaana hän on aika eristäytynyt, uskomattoman tylsistynyt ja sille kaikki on aivan samaa tällä planeetalla. Mikään ei tuo hänelle iloa vaikka asiat hyvin.
Itse taas en ole onnistunut pääsee mihinkään korkeakouluun, olen sosiaalinen, työelämässä, todella ahkera ja kaipaan jatkuvasti kivoja asioita elämässä.

Yksinäisyys on järkyttävää! Kaipaan kaveripiiriä kenen kanssa lähtee retkelle, bilettämään, pitää kivoja illanistujaisia. Minusta on tullut aivan älyttömän surullinen ihminen. Elämä on tyhjää ja hiljainen.
Jään vailla kokemuksia ja muistoja. Vanhana kun muistelen elämäni, niin se on ollut pelkästään ulkoilua, jumppatuntia, työelämää ja opiskelua. Ei mitään sosiaalista tai kivaa.

Mä en jaksa enää elää kun ei tuu muutosta vaikka kuinka heittäydyn joka paikkaan. Olen niin älyttömän surullinen ja katkera viikonloppusin kun muut voivat olla yhdessä vaihtamassa ajatuksia ja syömässä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samoja ajatuksia. :( Tein juuri aivan samanlaisen aloituksen!

https://www.vauva.fi/keskustelu/4306243/miten-saan-mun-elaman-kuosiin

Vierailija
2/9 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa että hankkikaa kissa mut jos sosiaalista elämää hakee, niin ehkä jotain muuta kumminkin.

Asutteko jossain kaukana vai mikä siinä on, että seuraa ei löydy? Esimerkiksi pks on kaikenlaisia meetuppeja joihin voi yksinkin lähtee. Sitten voi löytää vaikka tinderistä tai siitä kaverihakusivulta, jota en tarkempaan nyt muista.

Vierailija
4/9 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelkaa keskenänne.

Vierailija
5/9 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ElämänlaaTUA. Eikö tällä palstalla kukaan kohta osaa suomen kieltä?

Vierailija
6/9 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
7/9 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiireistä saa unta nähdä aikuisiällä. Hyvä jos muutama löytyy ja niitäkään nää juuri koskaan.

Vierailija
8/9 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastakaa tantrista seksiä. Yhdessäoloa. Kosketusta. Läsnäoloa. Rauhoittumista. Mietiskelyä.

Se auttaa sekä masennukseen että erillisyyden ja yksinäisyyden kokemuksiin, ja lähentää teitä toisiinne. Syventää suhdettanne. Luo molemmille paremman minäkuvan ja parantaa kokemusta omasta kehosta. Antaa kärsivällisyyttä ja luo lempeyttä.

Vierailija
9/9 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siellä työpaikalla tai jumppatunnilla naista ( tai useampaa), johon haluaisit tutustua paremmin? Joku uusikin harrastus voisi tulla kyseeseen, jos muuten ei löydy ketään. Koska olet sosiaalinen, aloitteen tekeminen ei sinulle varmaan ole ongelma. Kahdenkeskinen retkeily ja kynttiläillallinen miehen kanssa varmaan piristäisi sinua myös, jos mies vain suostuu. Hänen kannattaisi hakea masennukseen ammattiapua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän