Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin mukavan miehen mutta intiimielämä ei suju

Vierailija
15.09.2021 |

Minulla jo sen verran ikää että hyviä miehiä erittäin vähän vapaina. Mies on komea mutta erittäin vatsakas eikä kiinnostunut muuttamaan tilannetta. Itsekään en ole hoikka joten minulla ei ole varaa sanoa, toisaalta kuitenkin liikun kyllä ja pidän itsestäni huolta muutoin.

Mies ei jaksa tehdä mitään, hengästyy heti. Ymmärrän myös että intiimielämä voisi olla muutakin kuin yhdyntä joka ei siis suju mitenkään, mutta mies ei tee kyllä mitään muutakaan korvatakseen tämän puutteen. Eli haluaa ilmeisesti parisuhteelta lähinnä halikaveria. En kehtaa ottaa asiaa puheeksi.

Päihdeongelmaisia tarjolla, paljon muita ei. Olisitteko halinallen kanssa suhteessa ja puutteessa vai yksin ja puutteessa?

Kommentit (4)

1/4 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse pitäisin miehen kaverina, mutta en miesystävänä.

Vierailija
2/4 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kivaa yhdessä, niin eikö seksin voi jättää ulkopuolelle, jos mies ei halua? Hyvä ystävyys on kullan arvoista, nauti. Ihan samoin kuin hyviä miehiä ei tietyn ikäinen enää löydä, niin rehelliset ystävätkin ovat nykyään katoava luonnonvara. 

Jos kuitenkin elämääsi ilmestyykin se toivekumppani, niin kerrot halinallelle, että olet normaalilla seksuaalisuudella varustettu, sori. Jos haluaa siitäkin huolimatta olla sun ystävä, niin aina parempi! Kunhan se uusi ja seksuaalinen nallekarhu hyväksyy tämän :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskurapuasento käyttöön.

Vierailija
4/4 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

No itse pitäisin miehen kaverina, mutta en miesystävänä.

Muistakaa sitten kertoa se näille miehille ,  etteivät luule muuta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi