Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Rokotetut eivät voi olla ro­kot­ta­mat­to­mien pant­ti­van­ki­na"

Vierailija
15.09.2021 |

Näin sanoo THL:n ylilääkäri Hanna Nohynek Ylen haastattelussa. Hänen mukaansa rokotetut ovat jääneet vasten tahtoaan rokottamattomien panttivangeiksi. Ylen uusi tietopaketti kertoo mitä asiantuntijat tietävät heistä, joita ei ole rokotettu: https://yle.fi/uutiset/3-12098356

Kommentit (857)

Vierailija
661/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IHmetyttää kyllä, miksei Nuhanenä ota piikkiä, jota kovasti muille tuputtaa ja painostaa. 

Oletko sinä tyhmä tai jotain vielä pahempaa?   Kuvitteletko olevasi kovinkin hauska? 

Hän sairasti COVID-19:n ja parani siitä, joten hänellä on 6 kk immuunivaste eikä siksi rokotetta ole tarvittu.

Montako kertaa sinulle pitää tämäkin selittää?   Miksi et opi edes perusasioita?

Häneltä kysyttiin asiasta tuon 6 kk:n sisällä.  Sen jälkeen ei ole kysyttä.  Eikä hänellä ole mitään raportointi velvoitetta tai tarvetta, ei todellakaan.   Miksi valehtelet tietäväsi hänen yksityisasiansa?

Johan tuo olisi aivan hölmöä, jos hän alkaisi tiedostustilaisuuksissa  kertoilemaan omasta rokotteestaan.  Aivan typerä ajatus sinulta, uskomattoman typerä.

Jos hänellä on pokkaa alkaa profiloida rokottamattomia ihmisiä ja syyllistämään heitä valtakunnallisia uutisia myöten, niin voisi hän myös valaista kansalle, miksei itse ota piikkiä. 

Laittaa sille postia, osoite etunimi.sukunimi at thl.fi, minä olen laittanut. Mitä useampi laittaa, sitä isompi vaikutus!

Vierailija
662/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rokottamaton enkä pidä ketään panttivankina. Haluan kaikki rajoitukset, maahantulovaatimukset yms. pois.

Kylläpä olet "fiksu", se ominaisuus taitaakin kulkea käsi kädessä tuon rokottamattomuuden kanssa.

Sinä KUVAINNOLLISESTI pidät kaikkia panttivankeina, eli kun te ette ota rokotuksia niin yhteiskunta pysyy kauemmin suljettuna. Et voi siis saada kaikkea, eli olla rokottamaton ja avata rajat välittömästi...tee valintasi!

Mut on rokotettu ja minäkin haluaisin kaikki rajoitukset jo pois. Panttivankina sekä rokotettuja että rokottamattomia pitää taho, joka haluaa rajoitusten jatkuvan. 

Tämä taho ei halua ihmiskunnalle hyvää, tämä pitäisi jokaisen jo viimeinkin tajuta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se asia, jota rokottamattomat vaativat panttivankinsa vapauttamisesta?

Kidnappaajahan vaatii aina lunnaita, joten pitäisi olla näyttöä lunnasvaateista että voidaan syyttää panttivangin pitämisestä.

En ota rokotetta, en ole käyttänyt maskia missään vaiheessa, ja rajoitukset ovat hyödyttömiä, ne on tutkimuksilla todettu ettei niillä ole vaikutusta virusten suhteen.

Eliitti on varastanut Euroopan keskuspankin eläkerahastot ja nyt pitää saada depopulaatio että rahat riittää jäljelle jäävien eläkkeisiin!

Vierailija
664/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisi jo se koronapassi, niin saadaan kuulla rokottamattomien katkeraa vinkumista ja ulinaa.

Pystyn kyllä elämään ilman konsertteja ja teattereita vielä toisetkin pari vuotta. :) Eli miksi vinkuisin?

Olen rokotettu, mutta olen pärjännyt ilman teattereita ja konsertteja jo yli 15 vuotta. Viimeisen 1,5 vuoden aikana olen oppinut olemaan kaipaamatta ravintoloita ja kahviloitakaan. Ennen pandemiaa sai palstalta monesti lukea kaipausta kyläilykulttuuriin. Siis kun ihmiset kävivät toistensa luona kyläilemässä eikä  tavattu aina vain jossain kahviloissa, ravintoloissa ja baareissa. Omassa tuttavapiirissäni kyläilykulttuuri onkin palannut ja on todettu, ettei enää tarvita ympärillä häliseviä tuntemattomia. Kotona järjestettäviin illanistujaisiin, bileisiin ja muihin tapaamisiin ei tarvita koronapassia, vaikka sellainen Suomessa otettaisiinkin käyttöön. 

Kuvitteletko, että tuttavapiirissäsi kaikki käyttäytyvät samalla tavalla? Tuskin.. Suurin osa ihmisistä toivoo kuitenkin normaalia elämää ja vapautta liikkua koti-ja ulkomailla sekä käydä tapahtumissa. Vaikka sinun elämäsi kuluukin kotona istuen.

Normaalia elämäähän nyt suurin osa elääkin. Pointtini oli se, että JOS tulisi koronapassipakko joihinkin paikkoihin, aina voi myös tavata rokottamattomia muualla kuin paikoissa, joissa vaaditaan koronapassi. Vaikka olenkin jo rokotettu, en ole koronapassin kannattaja. Koska mun mielestä koronapassin avulla ei estetä ihmisiä tapaamasta toisiaan. Johan se aiemmin pandemia aikaan nähtiin, että kun nuoriso ei päässyt baareihin eikä opiskelupaikoissa järjestetty enää juhlia, nuoret järjestivät bileitä yksityistiloissa. 

Sen lisäksi rokotepassittomuus estäisi vain ravintoloissa, teattereissä yms. paikoissa asioimista. Ei estäisi julkisten palvelujen käyttämistä eikä julkisten velvoitteiden hoitamista samaan aikaan samassa paikassa rokotepassillisten kanssa. Hyvin vaikea nähdä miten moinen mielivaltainen "viihdesanktio" ja "toisen luokan kansalaiseksi" julistaminen vaikuttaisi epidemiatilanteeseen mitenkään. Eikä THL ole mitään perusteluja moiselle esittänytkään. 

Aivan. Koronapassilla ei ole mitään tekemistä epidemian leviämisen kanssa. Koronapassia ovat halunneet erityisesti matkailu-, tapahtuma- ja kulttuuriala. Miksi? Ai koska ovat niin huolissaan, että heidän järjestämissään tilaisuuksissa koronavirus leviäisi? Paskanmarjat. He haluavat koronapassin siksi, että jos ja kun heidän järjestämissään tapahtumissa koronavirus leviää, he saavat edelleen järjestää erilaisia tilaisuuksia ilman, että tulee mitään rajoituksia.  Näille aloille on ihan yks hailee, tuleeko koronapassi vai ei, kunhan heiltä poistetaan loputkin rajoitukset eikä rajoituksia oteta enää uudelleen käyttöön, vaikka heidän tilaisuuksissaan koronavirus leviäisikin. Money,money,money. 

Ei vaan work work work.

Pyörät pitää saada taas pyörimään.

No sekin, mutta work=money. 

Eli toimeentulo,ihmisten henkinen hyvinvointi ja alan hengissäpysyminen.

Vierailija
665/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rokottamaton enkä pidä ketään panttivankina. Haluan kaikki rajoitukset, maahantulovaatimukset yms. pois.

Niitä ei poisteta kokonaan ikinä teidän rokottamattomien takia. Eli enemmistö kansasta kärsii muutamasta individualistista.

Matkustusrajoitukset, pääsy ravintoloihin, kauppoihin jne jne. Mun mielestä koronapassi ja rokottamattomien omakustanteinen koronatesti on h/tin hyvä juttu! Esim Ranskassa ei pääse ruokakauppaan vilauttamatta qr koodia 2. rokotuksesta. Italiassa jos luokassa on 1 rokottamaton kaikki joutuu käyttämään maskia.

Toistan taas tämän kysymyksen: Miten koronapassi takaa sen, että rokotettu ei kanna virusta? Vastaus: ei mitenkään.

Koronapassin tarkoitus on vain mahdollistaa rokoteohjelman loppuun vieminen. -eri

Tällä hetkellä EU-passissa on 8 koronarokotepaikkaa!

Ne on siinä ihan varalta,moneksi vuodeksi, ei niitä tarvitse kaikkia käyttää ja täyttää...

Niinkö sinä uskot? Israelissa piikitetään jo 4. piikkiä, vaikka tiedetään että rokote aiheuttaa immuunivajauksen, eli se vain pahentaa tilannetta.

Pfizerin entinen tutkija Michael Yeadon on jälleen kerran ilmaissut kantansa, jonka mukaan nyt on liian myöhäistä pelastaa ne, joille on injektoitu aine, jota kutsutaan julkisesti nimellä "Covid-19-rokote".

Hän kannustaa niitä, jotka eivät ole vielä saaneet tappavaa injektiota, taistelemaan henkensä, ympärillään olevien ja lastensa elämästä.

Kansainvälisesti tunnettu immunologi kuvaa prosessia, jonka hän sanoo tappavan valtaosan ihmisistä:

"Heti ensimmäisen rokotuksen jälkeen noin 0,8% ihmisistä kuolee kahden viikon kuluessa.
Eloonjääneiden keskimääräinen elinajanodote on n. 2 vuotta, mutta se vähenee myös jokaisen uuden "injektion" yhteydessä."

Lisärokotuksia kehitetään edelleen, jotta ne voivat heikentää tiettyjä elimiä, mukaan lukien sydän, keuhkot ja aivot.

.

Kahden vuosikymmenen jälkeen Pfizerissa professori Yeadon tunsi farmaseuttisen jättiläisen Pfizerin tehtävät, tutkimus- ja kehitystavoitteet ja toteaa: "Miljardit ihmiset on jo tuomittu tiettyyn, väistämättömään ja tuskalliseen kuolemaan. Jokainen, joka saa injektion, kuolee ennenaikaisesti, ja kolme vuotta on runsas arvio siitä, kuinka kauan he voivat selviytyä."

Vierailija
666/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisi jo se koronapassi, niin saadaan kuulla rokottamattomien katkeraa vinkumista ja ulinaa.

Rokotettuna ihmettelen joidenkin koronapassi-intoa. Voin tavata muita ihmisiä (rokottamattomiakin) ihan niin paljon kuin haluan. Kutsua kotiini tai mökilleni, tavata rokottamattomien kotona, järjestää illanistujaisia ja bileitö. Voin vaikka asua rokottamattoman kanssa. Voin siis saada koronatartunnan ihan mistä tahansa, missä tapaan muita ihmisiä. Koska mut on kahdesti rokotettu, mulla on koronapssi, eikä mun tarvitse mennä edes koronatestiin. Pääsen paikkoihin, joihin koronapassilla pääsee, vaikka mulla olisikin koronatartunta. Jopa oireinen koronatartunta, koska rokotettuna ei atrvitse mennä koronatestiin livissä oireissa. Jostain syystä koronapassi-innokkaille on ihan ok, että laulaisin karaokea heidän vieressään tai huutaisin lätkämatsin katsomossa heidän vieressään. Välillä ehkä vähän yskien. Mutta mullahan on koronapassi, joten haitanneeko tuo.

30-luvulla Saksassa jotkut varmasti ihmettelivät miksi joistakin saksalaisista oli hyvä, että juutalaiset pistettiin kulkemaan ojan pohjia ja vietiin keskitysleireille.

Nämä juutalaisvertaukset ovat pikkaisen noloja. Olen huomannut, että rokottamattomat vertaavat itseään juutalaisiin ja heidän kansanmurhaansa. Jotain rajaa nyt tuohon uhriutumiseen. Se, että kansalaisia kehotetaan piikille, vaikka kovasti rokottamattomia ärsyttävääkin, ei ole verrannollista keskitysleireihin, eihän?

Vierailija
667/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn kyllä elämään ilman konsertteja ja teattereita vielä toisetkin pari vuotta. :) Eli miksi vinkuisin?

Olen rokotettu, mutta olen pärjännyt ilman teattereita ja konsertteja jo yli 15 vuotta. Viimeisen 1,5 vuoden aikana olen oppinut olemaan kaipaamatta ravintoloita ja kahviloitakaan. Ennen pandemiaa sai palstalta monesti lukea kaipausta kyläilykulttuuriin. Siis kun ihmiset kävivät toistensa luona kyläilemässä eikä  tavattu aina vain jossain kahviloissa, ravintoloissa ja baareissa. Omassa tuttavapiirissäni kyläilykulttuuri onkin palannut ja on todettu, ettei enää tarvita ympärillä häliseviä tuntemattomia. Kotona järjestettäviin illanistujaisiin, bileisiin ja muihin tapaamisiin ei tarvita koronapassia, vaikka sellainen Suomessa otettaisiinkin käyttöön. 

Kuvitteletko, että tuttavapiirissäsi kaikki käyttäytyvät samalla tavalla? Tuskin.. Suurin osa ihmisistä toivoo kuitenkin normaalia elämää ja vapautta liikkua koti-ja ulkomailla sekä käydä tapahtumissa. Vaikka sinun elämäsi kuluukin kotona istuen.

Normaalia elämäähän nyt suurin osa elääkin. Pointtini oli se, että JOS tulisi koronapassipakko joihinkin paikkoihin, aina voi myös tavata rokottamattomia muualla kuin paikoissa, joissa vaaditaan koronapassi. Vaikka olenkin jo rokotettu, en ole koronapassin kannattaja. Koska mun mielestä koronapassin avulla ei estetä ihmisiä tapaamasta toisiaan. Johan se aiemmin pandemia aikaan nähtiin, että kun nuoriso ei päässyt baareihin eikä opiskelupaikoissa järjestetty enää juhlia, nuoret järjestivät bileitä yksityistiloissa. 

Sen lisäksi rokotepassittomuus estäisi vain ravintoloissa, teattereissä yms. paikoissa asioimista. Ei estäisi julkisten palvelujen käyttämistä eikä julkisten velvoitteiden hoitamista samaan aikaan samassa paikassa rokotepassillisten kanssa. Hyvin vaikea nähdä miten moinen mielivaltainen "viihdesanktio" ja "toisen luokan kansalaiseksi" julistaminen vaikuttaisi epidemiatilanteeseen mitenkään. Eikä THL ole mitään perusteluja moiselle esittänytkään. 

Aivan. Koronapassilla ei ole mitään tekemistä epidemian leviämisen kanssa. Koronapassia ovat halunneet erityisesti matkailu-, tapahtuma- ja kulttuuriala. Miksi? Ai koska ovat niin huolissaan, että heidän järjestämissään tilaisuuksissa koronavirus leviäisi? Paskanmarjat. He haluavat koronapassin siksi, että jos ja kun heidän järjestämissään tapahtumissa koronavirus leviää, he saavat edelleen järjestää erilaisia tilaisuuksia ilman, että tulee mitään rajoituksia.  Näille aloille on ihan yks hailee, tuleeko koronapassi vai ei, kunhan heiltä poistetaan loputkin rajoitukset eikä rajoituksia oteta enää uudelleen käyttöön, vaikka heidän tilaisuuksissaan koronavirus leviäisikin. Money,money,money. 

Ei vaan work work work.

Juuri näin. Ei suinkaan se, että koronavirus leviäisi. 

Vierailija
668/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pauhataan passia vastaan, kun ei ole enää muuta vastustettavaa.

Epidemia on kohta ohi, rajoitukset purettu ja rokotukset toimineet kuten pitääkin.

Ymmärtäähän sen, että olo on kaiken vastustajilla haikea.

Vierailija
669/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan work work work.

Siis että koronavirus EI leviäisi. Sori, jäi yksi sana välistä.

Vierailija
670/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotettuna ihmettelen joidenkin koronapassi-intoa. Voin tavata muita ihmisiä (rokottamattomiakin) ihan niin paljon kuin haluan. Kutsua kotiini tai mökilleni, tavata rokottamattomien kotona, järjestää illanistujaisia ja bileitö. Voin vaikka asua rokottamattoman kanssa. Voin siis saada koronatartunnan ihan mistä tahansa, missä tapaan muita ihmisiä. Koska mut on kahdesti rokotettu, mulla on koronapssi, eikä mun tarvitse mennä edes koronatestiin. Pääsen paikkoihin, joihin koronapassilla pääsee, vaikka mulla olisikin koronatartunta. Jopa oireinen koronatartunta, koska rokotettuna ei atrvitse mennä koronatestiin livissä oireissa. Jostain syystä koronapassi-innokkaille on ihan ok, että laulaisin karaokea heidän vieressään tai huutaisin lätkämatsin katsomossa heidän vieressään. Välillä ehkä vähän yskien. Mutta mullahan on koronapassi, joten haitanneeko tuo.

30-luvulla Saksassa jotkut varmasti ihmettelivät miksi joistakin saksalaisista oli hyvä, että juutalaiset pistettiin kulkemaan ojan pohjia ja vietiin keskitysleireille.

Nämä juutalaisvertaukset ovat pikkaisen noloja. Olen huomannut, että rokottamattomat vertaavat itseään juutalaisiin ja heidän kansanmurhaansa. Jotain rajaa nyt tuohon uhriutumiseen. Se, että kansalaisia kehotetaan piikille, vaikka kovasti rokottamattomia ärsyttävääkin, ei ole verrannollista keskitysleireihin, eihän?

On se minusta, vaikka olenkin jo rokotteet ottanut. Siis jos niiden, jotka piikille eivät halua, elämää aletaan rajoittamaan ja kohtelemaan perusoikeuksiltaan eri tavalla kuin rokotettuja. Jos kuitenkin vaan maltettaisiin odottaa siihen, asti, että loputkin rokotteen haluavista saisi toisenkin rokotteensa, voitaisiin luopua kaikista rajoituksista ja suosituksista. 

Vierailija
671/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikassaon tosiaan hävittäjälentäjistä lähtien porukkaa kieltäytynyt rokotteesta. Mistä meinasivat äkkiä löytää uusia lentäjiä?

Kouluttavat innokkaista al-qaidalaisista...

Niinhän tänne rahdataan nyt afgaaneja kantaväestön tilalle.

Mitä hallitus suunnittelee:

"Suomessa tiedetään, että Suomen Tuhoamisvoimilla (entinen Suomen Puolustusvoimat) on suunnitelmissa järjestää mittavaa joukkotuhontaa ja kansanmurhaa keskitysleireillä ja välittää Mediapoolin kautta valemediassa, kuten Yleisradiossa, Sanoma Median ja Alma Median julkaisuissa, että keskitysleireillä ihmiset olisivat kuolleet koronaan, joka saattaisi joissain tapauksissa teknisesti pitää paikkansa, koska on tiedossa, että kyseessä on Tuhoamisvoimien biologinen sodankäynti omia kansoja vastaan!"

Lainaus peräisin täältä:

https://is.gd/TThjsN

Tiedän että sotilasläänien esikunnat ovat lähettäneet reserviläisille kirjeen varautua syksyllä koronatoimiin, ja etsitään ruuanjakelijoita. Kovin keskitysleirien valmisteluilta kuulostaa.

Vierailija
672/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan menette mtv3 sivuille vaikka googlaatte: "mtv3 koronarokote".

"Vax trust- tutkimus", jossa tutkitaan koronarokote-kieltäytyjien "sielunmaisemaa" ja etsitään syitä, miksi he jääräpäisesti kieltäytyvät piikistä.

Aluksi epäiltiin, että kyse on kouluttamattomista, yksinkertaisisista ja herkkäuskoisista ihmisistä, jotka uskovat fanaattisesti salaliittoteorioihin.

Tutkimus todisti päinvastaista: salaliittoteoriat ovat hyvin marginaalisia ja koronarokotteesta kieltäytyneet ovat tarkasti punninneet arkielämässä rokotteen hyötyjä ja haittoja omalla ja lastensa kohdalla.

Tutkimuksen mukaan, koronarokotekriittiset ovat myös hankkineet runsaasti tietoa rokotteista ja perehtyneet aiheeseen tavallista laajemmin.

Heitä ei myöskään voi niputtaa mihinkään ryhmiin tyyliin: koulutustausta, uskonnollisuus, yhteiskuntaluokka.

Vierailija
673/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikassaon tosiaan hävittäjälentäjistä lähtien porukkaa kieltäytynyt rokotteesta. Mistä meinasivat äkkiä löytää uusia lentäjiä?

Kouluttavat innokkaista al-qaidalaisista...

Niinhän tänne rahdataan nyt afgaaneja kantaväestön tilalle.

Mitä hallitus suunnittelee:

"Suomessa tiedetään, että Suomen Tuhoamisvoimilla (entinen Suomen Puolustusvoimat) on suunnitelmissa järjestää mittavaa joukkotuhontaa ja kansanmurhaa keskitysleireillä ja välittää Mediapoolin kautta valemediassa, kuten Yleisradiossa, Sanoma Median ja Alma Median julkaisuissa, että keskitysleireillä ihmiset olisivat kuolleet koronaan, joka saattaisi joissain tapauksissa teknisesti pitää paikkansa, koska on tiedossa, että kyseessä on Tuhoamisvoimien biologinen sodankäynti omia kansoja vastaan!"

Lainaus peräisin täältä:

Tiedän että sotilasläänien esikunnat ovat lähettäneet reserviläisille kirjeen varautua syksyllä koronatoimiin, ja etsitään ruuanjakelijoita. Kovin keskitysleirien valmisteluilta kuulostaa.

CDC kertoi keskitysleirien valmisteluista jo elokuussa, erottavat perheenjäsenet toisistaan tarkoituksella. Samoin Australiassa ja Kanadassa on leirit valmiina. Historia toistaa itseään, hallitukset on kansan pahin vihollinen.

Vierailija
674/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronapassi on vain yksi höpinä lisää millä ihmiset haluavat kahlita toisiaan. Muottiin joka heille itselleen sopii. Siinähän leikkivät ja ovat toisiaan vastaan, eivät sellaiset asiat minua liikuta. Tehkää mitä lystäätte mutta kantakaa seuraukset myöskin tekemisistänne.

Rokotustodistus tulee jo nyt Omakantaan, mistä se on helppo ladata. Tuskin passi olisi ihmeempi juttu.

Näillä hihhuleilla taitaa olla pelko, että joutuvat väkisin piikille tai käännytetään baarin ovelta.

En kuulu hihhuleihin. Olen kahdesti rokotettu ja riskiryhmäläinen. En vaan tajua,  millä tavalla mun olisi parempi saada koronatartunta rokotetulta kuin rokottamattomalta. Tai sinun. Mulla siis rokotettuna on koronapassi, joten pääsen kanssasi samaan baariin, vaikka mulla olisi koronatartuntakin. Eihän mun rokotettuna tarvitse enää käydä edes koronatestissä, vaikka mulla olisikin koroonan oireita. Koronapassin vuoksi pääsisin kaikkiin samoihin paikkoihin kuin muutkin passilliset. Köh köh, sori, vähän yskittää, mutta hei, mulla on koronapassi.  

Noh, passi toimiikin vain fiksuilla ihmisillä. Omia ai oja saa käyttää, passi ei ole mikään merkki siitä, että on ok lähteä köhimään muiden päälle.

Vierailija
675/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan work work work.

Siis että koronavirus EI leviäisi. Sori, jäi yksi sana välistä.

On siinä sekin, ei estetä mutta minimoidaan.

Vierailija
676/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australia: Tartuntajäljitys Uutta Maailmanjärjestystä – Rokottamattomat eristetään yhteiskunnasta

Hallituksen viranomainen myönsi, että ns. tartuntajäljitys on NWO-agendaa, jonka Australia asetti voimaan noin kaksi kuukautta sitten. Pääministerin mukaan COVID-rokottamattomat tullaan sulkemaan Australian yhteiskunnan ulkopuolelle pysyvästi.

Vierailija
677/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Australia: Tartuntajäljitys Uutta Maailmanjärjestystä – Rokottamattomat eristetään yhteiskunnasta

Hallituksen viranomainen myönsi, että ns. tartuntajäljitys on NWO-agendaa, jonka Australia asetti voimaan noin kaksi kuukautta sitten. Pääministerin mukaan COVID-rokottamattomat tullaan sulkemaan Australian yhteiskunnan ulkopuolelle pysyvästi.

Australian hallituksessa istuu WEF:läisiä päättäjiä, kuten meilläkin. Ei siis tiedä hyvää kansalle.

https://pbs.twimg.com/media/E0ISMQcWYAIjKGy?format=jpg&name=medium

Vierailija
678/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on palstan harhaisin ketju kautta aikojen.

Näin on. Mutta hyvä, että ei ole vielä poistettu, niin saa mahdollisimman moni lukea, minkälainen porukka tätä rokotuskriittisyyttä ajaa.

Vierailija
679/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronapassi on vain yksi höpinä lisää millä ihmiset haluavat kahlita toisiaan. Muottiin joka heille itselleen sopii. Siinähän leikkivät ja ovat toisiaan vastaan, eivät sellaiset asiat minua liikuta. Tehkää mitä lystäätte mutta kantakaa seuraukset myöskin tekemisistänne.

Rokotustodistus tulee jo nyt Omakantaan, mistä se on helppo ladata. Tuskin passi olisi ihmeempi juttu.

Näillä hihhuleilla taitaa olla pelko, että joutuvat väkisin piikille tai käännytetään baarin ovelta.

En kuulu hihhuleihin. Olen kahdesti rokotettu ja riskiryhmäläinen. En vaan tajua,  millä tavalla mun olisi parempi saada koronatartunta rokotetulta kuin rokottamattomalta. Tai sinun. Mulla siis rokotettuna on koronapassi, joten pääsen kanssasi samaan baariin, vaikka mulla olisi koronatartuntakin. Eihän mun rokotettuna tarvitse enää käydä edes koronatestissä, vaikka mulla olisikin koroonan oireita. Koronapassin vuoksi pääsisin kaikkiin samoihin paikkoihin kuin muutkin passilliset. Köh köh, sori, vähän yskittää, mutta hei, mulla on koronapassi.  

Noh, passi toimiikin vain fiksuilla ihmisillä. Omia ai oja saa käyttää, passi ei ole mikään merkki siitä, että on ok lähteä köhimään muiden päälle.

Naulan kantaan, juuri näin.

Tämä on tätä, että asiaa ei voi taikoa olemattomiin. Se ahdistaa eräitä. Sitten kielletään asia ja kaikkien muiden mielipiteet.

Vierailija
680/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama olisi väittää että olisimme lihavien panttivankeja. Tai THL n.

Jos joku ylittää jonkun toisen fyysista rajaa mitenkään niin hänhän tässä pitää panttivankeina rokottamattomia. Miksi tämä lietsoo tällaista sotaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän