Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen karkkinarkki ja ollut nyt yhden päivän ilman karkkia

Vierailija
28.10.2014 |

Tää on ihan tuskaa. Olen tottunut syömään karamellia päivittäin + pullat ja leivokset päälle. Sunnuntaina tuli mitta täyteen tähän herkutteluun ja eilen olin koko päivän ilman sokeria. 

Ajattelin muutaman kerran että haen kaupasta hyvyyksiä mut sain vaivoin pidettyä itseni kotona. Söin hedelmiä valtavasti. Yöllä näin ihanaa unta että mulla oli karkkia kauheat kasat ja söin niitä ihan onnellisena. 

Nyt taas on taistelu itseni kanssa käynnissä että lähdenkö kaupasta hakemaan mässyä. Minkään muun takia sinne kauppaan ei tarvitsisi edes mennä koska sunnuntaina hoidin viikon ruuat sieltä. Alkaa tulee jo mandariinit korvista. Sokeri on mun heroiini.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söit hedelmiä valtavasti ja sanot, että olit kokonaan ilman sokeria. Ristiriitaista. Ei sokerinhimosta pääse sokeria syömällä!

Vierailija
2/8 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta et kuitenkaan voi ihan seinään katkaista sitä sokerinsyöntiä. Se on tuonut sinulle aika valtavasti energiaa ja jos jätät kaiken sokeripitoisen pois, tulee sinun korvata energiansaati jollakin toisella ruoka-aineella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin ensin, että olet nallekarkki :D

Tsemppiä, päivä päivältä sokerihimo vähenee.

Vierailija
4/8 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. En onneksi pääse kauppaan, kuin kerran viikossa, ja vedän kaikki karkit aina kerralla, mutta silti koko viikon mieli askartelee suklaassa ja jäätelössä.

Vierailija
5/8 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Karkkinarkkiudesta ei pääse eroib kuin katkaisemalla seinään - ja olemalla ilman sokeria tarpeeksi kauan. Narkkiaikoina jos söin taukohuoneessa yhden karkin, piti ottaa lisää ja kotimatkalla käydä kaupan kautta, mutta kun pääsin sokeririippuvuudesta eroon, voin ihan hyvin syödä karkkia silloin tällöin, ja se pieni määrä riittää eikä saa aikaan himoa jatkaa samaa mallia loppupäivää :) työtä se vaatii, eka viikko oli pahin...

Vierailija
6/8 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tiedän millaisen asian kanssa kamppailet ja olen yrittänyt samaa useita kertoja. Tälläkin hetkellä yksi lukuisista yrityksistä menossa. Mutta kuten sanottu, päivä päivältä se on helpompaa. Et vain anna periksi ja mieti mitä haluat saavuttaa.

Vierailija
7/8 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tutulta kuulostaa. Entisenä tupakoitsijana voin kertoa, että karkkikoukku on ollut mulle vaikeampi ja pahempi kuin nikotiinikoukku ikinä.

Vierailija
8/8 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta mua sensei D: Minulla ei ole paino vielä hälyyttävissä mitoissa, mutta syömiset kyllä. En vain osaa olla erossa karkeista, limsasta ja sipsistä... Opiskelijana rahan puute vaikuttaa mun mässäilyyn :D Minulle ainakin tulee parempi olo illalla, jos olen selvinnyt koko päivän ilman karkkeja yms, mutta ei ole helppo selvitä, kun on niin tottunut ja koukussa karkkeihin yms :( Yritän itse rajoittaa herkut viikonloppuun, muttei aina onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän