Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ranteessa patti ja nyt sitä rannetta särkee

Vierailija
27.10.2014 |

Olen ajatellut, että patti olisi harmiton hyytelörakkula, mutta voiko se aiheuttaa särkyä? Patti ollut ehkä pari kuukautta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännetupentulehdushan se.

Vierailija
2/7 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli tommonen pari vuotta. Meni antibiooteilla ohi, kunnes taas hetken päästä uusi. Leikkauksella pääsi eroon. Harmi nyt kun en muista mikä se oli :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se särkeä. Vanha kansa rikkoi vasaralla ja se on ihankäypä ensiapu, jos kestää. Ganglio hajalle vaan jollain keinolla... Tai iske siihen iso neula.

Vierailija
4/7 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Melko iso hyytelörakkula syvällä ranteessa painaa välillä hermoja niin, ettei tavan särkylääkkeetkään auta :/ Varsinkin normaalia isomman rasituksen jälkeen kipeytyy.

Vierailija
5/7 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:13"]Voihan se särkeä. Vanha kansa rikkoi vasaralla ja se on ihankäypä ensiapu, jos kestää. Ganglio hajalle vaan jollain keinolla... Tai iske siihen iso neula.
[/quote]

Se voidaan myös leikata pois päiväkirurgisella. Pieni ja nopea toimenpide.

Vierailija
6/7 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:13"]Voihan se särkeä. Vanha kansa rikkoi vasaralla ja se on ihankäypä ensiapu, jos kestää. Ganglio hajalle vaan jollain keinolla... Tai iske siihen iso neula. [/quote] Se voidaan myös leikata pois päiväkirurgisella. Pieni ja nopea toimenpide.

[/quote]

mulla on leikattu, patti lähti mutta kipu ja asentorajallisuus jäi.

Vierailija
7/7 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ganglio. Mulla tuli aikoinaan traumaperäisesti ja oli ranteessa varmaan toista vuotta, toisinaan sitä särki ja kolotti, mutta sitten hävisi itsestään. Ilmeisesti on taipumus toistua vaikka sen siitä imisi pois tai leikkauttaisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän